Bekijk volle/desktop versie : Oprotpremie krijgen?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15

25-05-2012, 16:11

Citaat door Indimaj:




Wat dan?



15000 krijg je als je een werkloze aan het werk kunt helpen tegenwoordig van de UWV. Sowiezo goedkoper mits je niet onder een bus komt dan he


15.000 euro is ook helemaal niets.

Citaat door massin_:
voor het juiste bedrag zit ik morgen op het vliegtuig.


Waarom zou je? Je bent hier gewend, je hebt je leven hier opgebouwd,

Citaat door Indimaj:
Ik ben het met je eens tot de laatste zin. voeg toe " sommige"


Sommige Nederlanders zijn racisten en klootzakken. Maar met de meeste kan ik wel goed overweg.

Citaat door Tunes27:
die mensen in je wijk noemen we gewoon turken en marokkanen hoor ..


En jij bent een Tunsi, ik ben een MAROKKAAN en daar ben ik ook trots op.

Citaat door MelkIsPerfect:
Vanwege:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=106852111#post106852111
Bekijk het ook van de zonnige kant, we hebben huizen van goede kwaliteit. In de winter zit ik lekker warm, wij hoofddoekdragende mogen hier veel meer dan in welk land dan ook. Ik kan overal werken waar ik maar wil, bij een gemeente zelfs. Ik heb mijn vrijheid, als ik ziek ben, ik krijg een uitkering. Je hebt hier zekerheid, ook als je een vast contract hebt. Ik kan hier me geloof goed uitoefenen, ik ben blij dat ik hier woon en ik voel me gelukkig hier. Ondanks de hoge belastingen en de hoge vaste lasten die je hier hebt. Als je rijk bent, maakt je dat toch niets uit. Ik woon in hartje van Amsterdam en ben overal binnen een paar minuten. Ik hoef niet uit te gaan of wat dan ook en die terassen laat ik wel zitten voor de zomer in Marokko.

25-05-2012, 16:12



Citaat door Tunes27:
chivas ben ik 10 jaar te oud voor inmiddels..
Nu is het Remy Martin yek?

25-05-2012, 16:14

Citaat door Indimaj:
oh wacht ik blijf nog ff
Het nivo stijgt

25-05-2012, 16:16

Citaat door Princess_Nador:

Bekijk het ook van de zonnige kant, we hebben huizen van goede kwaliteit. In de winter zit ik lekker warm, wij hoofddoekdragende mogen hier veel meer dan in welk land dan ook. Ik kan overal werken waar ik maar wil, bij een gemeente zelfs. Ik heb mijn vrijheid, als ik ziek ben, ik krijg een uitkering. Je hebt hier zekerheid, ook als je een vast contract hebt. Ik kan hier me geloof goed uitoefenen, ik ben blij dat ik hier woon en ik voel me gelukkig hier. Ondanks de hoge belastingen en de hoge vaste lasten die je hier hebt. Als je rijk bent, maakt je dat toch niets uit. Ik woon in hartje van Amsterdam en ben overal binnen een paar minuten. Ik hoef niet uit te gaan of wat dan ook en die terassen laat ik wel zitten voor de zomer in Marokko.
Het gras is groener aan de overkant.

Daarnaast is er geen enkel moment geweest dat ik mij in NL gelukkig heb gevoeld. Al sinds kinds af aan wil ik hier weg, en ook in woon in A'dam.

25-05-2012, 16:23



Citaat door Princess_Nador:

Waarom zou je? Je bent hier gewend, je hebt je leven hier opgebouwd,

ik kan overal wel wennen. en onder de marokkaanse zon went alles wel makkelijker

25-05-2012, 16:24

Citaat door Princess_Nador:

Waarom zou je? Je bent hier gewend, je hebt je leven hier opgebouwd,
Je (groot)ouders kwamen toch ook hier

25-05-2012, 16:27

Citaat door MelkIsPerfect:
Het gras is groener aan de overkant.

Daarnaast is er geen enkel moment geweest dat ik mij in NL gelukkig heb gevoeld. Al sinds kinds af aan wil ik hier weg, en ook in woon in A'dam.


Waarom voel jij je niet gelukkig hier? Ik denk dat geluk niet aan het land verbonden is.

Citaat door massin_:
ik kan overal wel wennen. en onder de marokkaanse zon went alles wel makkelijker


Ik weet niet of ik wel in Marokko zou willen wonen, maar gelukkig is iedereen anders.

Citaat door MelkIsPerfect:
Je (groot)ouders kwamen toch ook hier
Ja voor een beter leven, ik heb hier al een goed leven, waarom zou ik weg gaan?

25-05-2012, 16:28

Citaat door Bada_Bing:
Nu is het Remy Martin yek?
dude, doe eens niet zo gay

25-05-2012, 16:29

Citaat door Leipe_hollander:
En als ik dan de volgende dag met nederlands meisje trouw, mag ik ddan wer terug

Dan is wel goed business
Volgens mij mag je helemaal NIET terugkomen, maar ik weet het niet. Ik heb me niet bepaald verdiept in die oprotpremie, voor meer info: SVB.

25-05-2012, 16:29

Citaat door MelkIsPerfect:
Hoe kan je een oprotpremie krijgen voor emigratie Krijg je dat ook als je hier geboren en getogen bent?

Mijn uitkering loopt binnenkort af en ik heb geen trek om hier de helft van mijn salaris weg te geven en wil weg (het liefst emigreren buiten Europa). Daarnaast mag ik NL om meerdere redenen niet.

Iemand een idee?
goed idee... ik ga je meehelpen zoeken.
Ik ben ervan overtuigd dat je 'daar' beter af bent en ... wij ook

25-05-2012, 16:30

Citaat door AZROU28:
Je moeder ook. Toen ze elke Turk en Marokkaan tussen haar benen had in de jaren 70 en 80.
zat t varken daar, verwekt door zn oom... 9 maanden lang iedere dag 4x een kwartier lang blows to the head

25-05-2012, 16:30

Citaat:
The Dutch think Euroskepticism is cool. It is fashionable right now. Let's go back to the (whatever name their insignificant currency was called). We are better off on our own. They say this with a little grince on their ugly faces, and their friends laugh around them. It's Dutch humor. The type that says :"I'm realistic, I'm practical, I don't fall for intellectual crap."
Sommige mensen zijn echt boos!

25-05-2012, 16:30



Citaat door worldcitizen:
goed idee... ik ga je meehelpen zoeken.
Ik ben ervan overtuigd dat je 'daar' beter af bent en ... wij ook
bastaard marokkaan, spreek over ""wij""

ajahahahhahahahahahah wat een lul!!

25-05-2012, 16:33

Citaat door Tunes27:
dude, doe eens niet zo gay
40% is gay?

25-05-2012, 16:34

Citaat door Bada_Bing:
40% is gay?
ik stop niks in mn mond wat met een remy of met een martin te maken heeft

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15