Bekijk volle/desktop versie : 3-4 jaar geleden weten jullie dat nog



25-05-2012, 01:19
1e wk kwalificatie wedstrijd van marokko tegen Gabon. Hoe verliep die en hoe zag de selectie er toen uit.

Wie wordt de nieuwe Gabon in deze groep. Ik denk tanzanie.

[video=youtube;kcWKaQ72VGA]http://www.youtube.com/watch?v=kcWKaQ72VGA[/video]

25-05-2012, 01:39


hahahah ik herinner me die dag als gister, met vrienden uurtje voor de wedstrijd zitten praten dat we met 5 of 6 tegen 0 moeten winnen omdat de volgende wedstrijden moeilijk zouden worden en toen BAM 1-2 hahahaha Marokko weet ons altijd te verassen

25-05-2012, 01:55
marokko had in deze wedstrijd veel kansen. ik weet alleen dat er meer dan 40 spelers zijn geslecteerd heel die kwalificatie. op voor avond van nieuwe wk kwalificatie maken we zelfde fout er is geen bassis elftal. chamakh leer zijn lessen niet na 2006 en 2010 ik vrees voor zelfde secanori als toen alleen dit keer worden wij 2de

25-05-2012, 02:03
te veel kansen had marokko a sahbi!
Kifesh die commentatoren ...doen ze verslag vanuit shi klas lokaal wella

25-05-2012, 02:09


De basis destijds was: Zaza, Kaddouri, Rbati, Elkarkouri, Basser?, Safri, Kharja, El Hamdaoui, Hadji, Dirar, Chamakh

Nu heb een totaaaaal ander elftal: Lemyaghri, Benatia, Basser, Bergdich, ?, Boussoufa, Assaidi, Amrabat, El Arabi, Kharja en Belhanda.

En als we willen hebben we nog meer veranderingen met bijvoorbeeld: Taarabt, Aitfana, Aissati, Labyad, Berrada, Kaoutari, Kantari, Carcela, El Ahmadi

Dus uiteindelijk heel veel veranderingen.. inclusief de coach. Maar het is nog geen team

25-05-2012, 13:12
Pff.. ik kan 't me zeker nog herinneren. Ik denk dat elke Marokkaan wel had gedacht dat ze het even zouden klaren, but guess what.. zo makkelijk ging 't niet. Ongelofelijk hoeveel kansen ze hebben gehad en allemaal zijn ze onbenut gebleven; een probleem dat zich tegenwoordig nog steeds herhaalt. En ook in dit filmpje zie je hoe de verdediging te ver naar voren loopt.