Bekijk volle/desktop versie : Pasar Malam Besar/Tong Tong Fair?



25-05-2012, 01:17
Wie is daar wel eens geweest?
Is het leuk?

25-05-2012, 17:28


Nou, ik ben geweest en ik heb niet 1 Marokkaanse persoon gezien.
Maar het was wel leuk hoor. Je hebt er ook halal eten en je kan henna laten zetten en leuke spulletjes kopen.

Voor wie nog wil: snel gaan want het is tot en met 28 mei!!!
http://tongtongfair.nl/

25-05-2012, 17:33
Geef je nou antwoord op je eigen vraag.

Is het trouwens in het zuiderpark

25-05-2012, 17:35

Citaat door FATIMAZOHRA85:
Geef je nou antwoord op je eigen vraag.

Is het trouwens in het zuiderpark
Ja, ik geef antwoord op mijn eigen vraag. Gisteravond wilde ik weten hoe het daar is, maar gaf niemand antwoord en ik ben daarnet geweest en laat het jullie even weten.
Zodoende kan ik iemand wellicht aan een tip helpen voor het weekend.

Nee, niet Zuiderpark, maar Malieveld.

25-05-2012, 17:38



Citaat door Torrie:
Ja, ik geef antwoord op mijn eigen vraag. Gisteravond wilde ik weten hoe het daar is, maar gaf niemand antwoord en ik ben daarnet geweest en laat het jullie even weten.
Zodoende kan ik iemand wellicht aan een tip helpen voor het weekend.

Nee, niet Zuiderpark, maar Malieveld.
oh sorry meid ik dacht dat je de topic net had geopend en gelijk antwoord gaf op je vraag.

Paar jaar terug was het in het zuiderpark en moest je volgens mij 10 euro entree betalen

25-05-2012, 17:46

Citaat door FATIMAZOHRA85:
oh sorry meid ik dacht dat je de topic net had geopend en gelijk antwoord gaf op je vraag.

Paar jaar terug was het in het zuiderpark en moest je volgens mij 10 euro entree betalen
Nou, het enige wat ik kan vinden in Zuiderpark is dit:
12.08.2010 – DEN HAAG – In het Zuiderpark in Den Haag vindt dit weekend voor het eerst het Thailand Summer Festival plaats.

Zaterdag en zondag van van 11.00 tot 23.00 uur kan er Thais worden gegeten, zijn er muziek- en dansoptredens en bijvoorbeeld een demonstratie zwaardvechten.

Maar ik heb wel eens gehoord dat er nog andere pasar malams zijn, dus misschien was er eentje in het Zuiderpark.

Ik heb vandaag 12 euro betaald en in het weekend is het nog ietsje duurder.

25-05-2012, 17:50

Citaat door Torrie:
Nou, het enige wat ik kan vinden in Zuiderpark is dit:
12.08.2010 – DEN HAAG – In het Zuiderpark in Den Haag vindt dit weekend voor het eerst het Thailand Summer Festival plaats.

Zaterdag en zondag van van 11.00 tot 23.00 uur kan er Thais worden gegeten, zijn er muziek- en dansoptredens en bijvoorbeeld een demonstratie zwaardvechten.

Maar ik heb wel eens gehoord dat er nog andere pasar malams zijn, dus misschien was er eentje in het Zuiderpark.

Ik heb vandaag 12 euro betaald en in het weekend is het nog ietsje duurder.
waren er trouwens saree's te koop

25-05-2012, 18:06

Citaat door FATIMAZOHRA85:
waren er trouwens saree's te koop
Nee, dat dan net weer niet.
Maar heb je deze al gezien? http://www.mijnalbum.nl/Album-GX8XWQXW-Foto%27s-in-%27s-Hertogenbosch-Foto%27s-van-Feesten-Bruiloft.html

25-05-2012, 18:18

Citaat door Torrie:
Nee, dat dan net weer niet.
Maar heb je deze al gezien? http://www.mijnalbum.nl/Album-GX8XWQXW-Foto%27s-in-%27s-Hertogenbosch-Foto%27s-van-Feesten-Bruiloft.html
ja die had ik gezien, bedankt voor het plaatsen