Bekijk volle/desktop versie : vreemdgaan?



Pagina's : [1] 2

24-05-2012, 15:17
dat gebeurt tegenwoordig best wel vaak....

maar wanneer zou jij als man vreemdgaan? of wanneer zou jij als vrouw vreemdgaan?

en wat zou jouw redenen zijn?

of heb je zo een mentaliteit ff buiten snoepen voor de seks....en dan weer gewoon thuis voor je man of vrouw er zijn!?

24-05-2012, 15:47



Citaat door johnhoward:
ik denk dat vrouwen veel meer vreemdgaan dan mannen alleen weten zij het beter veel beter te verbergen!!!!
ken zat getrouwde mannen die hun ex'en nog nauken van vroeger terwijl manlief op het werk is, op vakantie naar marokko dat soort dingen...
lees eens ff je reactie goed door.....klopt je zinnetje wel?

24-05-2012, 15:48
Ik zou nooit kunnen vreemdgaan.
Zou zoiets niet kunnen verbergen tegenover de mensen waar ik van hou.

Heb het in mijn omgeving meegemaakt wat dat met een persoon doet.
Persoonlijk , de mensen die vreemdgaan zijn 1 van de ergste soorten die er bestaan.

24-05-2012, 15:49

Citaat door johnhoward:
hij klopt heel goed je moet de moeite nemen om ze te ontleden.

die ex'en van hun zijn nu gewoon getrouwd en ballen nog steeds met hun oude jeugdliefde
een ware bewijs dat oude liefde nooit roest! haha

24-05-2012, 16:18


Heb het wel 1 x van de Turkse vrouwen gehoord, dat wnr hun man werkt hun vreemdgaan met andere mannen..
Toen vroeg ik een keer maar waarom gaan jullie dan vreemd, ze zeiden man komt thuis, man voet op tafel, man wil alleen eten..

Tsjaa, had toen effe geen zin meer om hierop in te gaan, keek alleen een beetje verward terug.

24-05-2012, 16:25

Citaat door johnhoward:
ene turkse buurvrouw van mij wilt ook dat ik dr kom ballen maar

1) ze is lelijk en niet te vertrouwen. dalijk veraad ze mij aan haar man en ben ik nog lang niet jarig.
2) ik ken haar man en die poebri werkt zich kapot dag en nacht om haar te kunnen onderhouden en groet mij altijd vriendelijk
Ja, beter hou je je gedeisd, geen grappen met de Turkse mannen.
Hij hakt je letterlijk en figuurlijk in stukken.

24-05-2012, 16:30

Citaat door johnhoward:
dat zegt iets meer over de marokkaanse man en niets over de turkse man
de een is gewoon ietsjes meer man.

neemt niet weg dat ik het miss toch had overwogen als ze echt bloedmooi was
Kom op man, je gaat toch niet rolle bollen met een getrouwde vrouw.

24-05-2012, 16:33
Ik snap niet waarom TS nog hier een topic over opent,je weet dat vreemdgaan gewoon niet kan en het is HARAM.Waarom komen jullie nog met vragenzoals;zou jij vreemdgaan?en wanner etc etc.

Mijn mening,niet aangevallen voelen

24-05-2012, 16:34

Citaat door johnhoward:
als iemand het echt wil dan zou je miss aan je geaardheid twijfelen. je moet je voorstellen, de turkse vrouw probeert tegenwoordig heel sociaal over te komen omdat ze in de media worden weggezet als anti sociale persoonlijkheden.
en ik kan echt niet overdreven sociaal met een vrouw omgaan zonder sex met haar te gaan hebben, ongeacht welke vrouw

die hoi of goedemorgen kun je dan beter achterwegen laten ik antwoord toch niet terug
Hoezo kan je dat niet? Er bestaat meer dan alleen sex hoor.

24-05-2012, 16:40

Citaat door johnhoward:
daar heb je mannen voor en die begrijpen elkaar wat beter. ik geloof niet in sociale gebeuren met een vrouw.
en dit is echt niet seksistisch bedoeld ofzo
Kan.
Ieder zijn ding, maar niet vreemd gaan he.

24-05-2012, 17:01
Bah!

My god ze kon zijn moeder wel zijn

Alleee fijne avond mon ped

24-05-2012, 19:18
Je moet niet vreemdgaan, nooit niet.

25-05-2012, 17:08



Citaat door johnhoward:
ene turkse buurvrouw van mij wilt ook dat ik dr kom ballen maar

1) ze is lelijk en niet te vertrouwen. dalijk veraad ze mij aan haar man en ben ik nog lang niet jarig.
2) ik ken haar man en die poebri werkt zich kapot dag en nacht om haar te kunnen onderhouden en groet mij altijd vriendelijk
hoe weet je nou zo zeker dat zij wiit dat je haar komt ballen?
of zuig je dit nu gewoon uit je duim?

25-05-2012, 17:40

Citaat door johnhoward:
die dingen voel je aan
haha tuurlijk....

je klinkt bijna op een vrouw die dingen aanvoelt haha

25-05-2012, 17:47
Vreemdgaan is echt triest

Pagina's : [1] 2