Bekijk volle/desktop versie : Teveel Sdaak vragen en een te dure huwelijksfeest willen.



Pagina's : [1] 2 3 4

24-05-2012, 13:05

Citaat:
Terwijl je zelf goedkoop bent en er goedkoop bij loopt. Ewa mli7
.

24-05-2012, 13:12


Ik eis ook 'n prinsessenwedding, sdaak? Wat betekent dat.. Doet me denken aan Salaheddine ; " zdeff zdeff "

24-05-2012, 13:25
"Gezegend is de vrouw van wie de bruidsschat gemakkelijk is".

Heeft niks te maken met al dan niet goedkoop zijn, je eist gewoon niks. Hij geeft wat hij zelf kwijt kan en wilt geven.

24-05-2012, 13:30
Als ze goedkoop is en er goedkoop bij loopt is er iets mis met de jongen die haar vraagt. En niet met haar die veel vraagt.

Uiteindelijk betaal je iets wat je vind dat het het waard is.

Er klagen zoveel mense nover kosten van het trouwen, maar als je het niet kan betalen doe je ht zelf gewoon anders.

Als ik een hand vraag van iemand, en ze wilt opeens een bedrag die ik niet kan betalen. met zo ee nwijf wil ik niet eens trouwen want die houdt geen rekening met mijn situatie.

24-05-2012, 13:31



Citaat door johnhoward:
soms denk ik echt marokkanen zijn de rijkste inwoners van nederland. immigranten die gewoon 6k euro bruid schat kwijt kunnen.
nederlander staan s ochtends vroeg in de rij om 1.31 op te halen .......... bazzz

24-05-2012, 13:31
Pff vrouwen die zelfs een bedrag vragen. Waar gaat het heen!!
Wie heeft de beste gypsywedding

24-05-2012, 13:45

Citaat door Onbereikbaar__:
Ik eis ook 'n prinsessenwedding, sdaak? Wat betekent dat.. Doet me denken aan Salaheddine ; " zdeff zdeff "
Sdaak = sadaak = gift = bruidsschat. ;-)

24-05-2012, 13:47

Citaat door Just_Hannah:
Sdaak = sadaak = gift = bruidsschat. ;-)
Oh! Yaey! <3 Sadaka, euh dat mij zelf weten ben niet bekend met die dingen.

How are you, darling?

24-05-2012, 13:52

Citaat door Onbereikbaar__:
Oh! Yaey! <3 Sadaka, euh dat mij zelf weten ben niet bekend met die dingen.

How are you, darling?
Sadaka. Is vergelijkbaar jah. Hehe, ben zelf ook niet bepaald bekend ermee, maar je hoort wel eens dame A heeft 2 mille als sadaak, dame B 3 en dame A maar 1.

Maar euhm. I'm fine hamdollilah. How about you?

24-05-2012, 13:55

Citaat door Just_Hannah:
Sadaka. Is vergelijkbaar jah. Hehe, ben zelf ook niet bepaald bekend ermee, maar je hoort wel eens dame A heeft 2 mille als sadaak, dame B 3 en dame A maar 1.

Maar euhm. I'm fine hamdollilah. How about you?
Ja maar ik vind dat belachelijk, je gaat niet iets eisen omdat zus en zo dat ook hebben gehad. Andere man, andere inkomen, andere liefde, andere huwelijk, andere mensen.

Je bent lang niet online gekomen, ! Wa malik elhamd. Met mij gaat 't prima hamdoullilah!

24-05-2012, 14:01

Citaat door Onbereikbaar__:
Ja maar ik vind dat belachelijk, je gaat niet iets eisen omdat zus en zo dat ook hebben gehad. Andere man, andere inkomen, andere liefde, andere huwelijk, andere mensen.

Je bent lang niet online gekomen, ! Wa malik elhamd. Met mij gaat 't prima hamdoullilah!
Daar ben ik het zeker met je eens. Maar er zijn zoveel meiden die zo denken, alleen hun ouders doen moeilijk omdat het zogenaamd een schaamte is wanneer er te weinig voor hun dochter wordt gegeven. Elke ouder met enige Deen zou moeten weten dat elke sadaaq, voldoende zou moeten zijn. Ik zou me diep schamen als m'n ouders moeilijk gaan doen.

Mooi zo. =) Nou ja, lang niet online, ik kom en ga. Topics die net niet leuk genoeg zijn om in te reageren.

24-05-2012, 14:10

Citaat door Just_Hannah:
Daar ben ik het zeker met je eens. Maar er zijn zoveel meiden die zo denken, alleen hun ouders doen moeilijk omdat het zogenaamd een schaamte is wanneer er te weinig voor hun dochter wordt gegeven. Elke ouder met enige Deen zou moeten weten dat elke sadaaq, voldoende zou moeten zijn. Ik zou me diep schamen als m'n ouders moeilijk gaan doen.

Mooi zo. =) Nou ja, lang niet online, ik kom en ga. Topics die net niet leuk genoeg zijn om in te reageren.
Wow, ouders die ermee bemoeien? Belachelijk. Vrouw trouwt met man, niet de vader van dat meisje noch de moeder. Frappant dit om te lezen. Het geluk wordt ook van dat meisje in kwestie afgepakt, mits haar vader niet zijn zegening geeft omdat hij dat geld niet op kan hoesten. Vraag me af, of het nog bekrompen kan dan dit.

Whut? Meen je niet..Dus je was gewoon online?

Besides heb ik je al verteld dat ik trouwkriebels heb.

24-05-2012, 14:13



Citaat door Onbereikbaar__:
Wow, ouders die ermee bemoeien? Belachelijk. Vrouw trouwt met man, niet de vader van dat meisje noch de moeder. Frappant dit om te lezen. Het geluk wordt ook van dat meisje in kwestie afgepakt, mits haar vader niet zijn zegening geeft omdat hij dat geld niet op kan hoesten. Vraag me af, of het nog bekrompen kan dan dit.

Whut? Meen je niet..Dus je was gewoon online?

Besides heb ik je al verteld dat ik trouwkriebels heb.
Ja, maar het gebeurt wel vaak he. Althans, dat is wat je hoort.

Nja, die de hele dag online. Ik kwam zo rond lunch elke x en in de namiddag enzeu. Maar ik heb niet veel gemist toch? =P

Neeee you didn't. En kifash kriebels. Kriebels kriebels of echt kriebels kriebels kriebels? #Confused.

24-05-2012, 14:21

Citaat door Just_Hannah:
Ja, maar het gebeurt wel vaak he. Althans, dat is wat je hoort.

Nja, die de hele dag online. Ik kwam zo rond lunch elke x en in de namiddag enzeu. Maar ik heb niet veel gemist toch? =P

Neeee you didn't. En kifash kriebels. Kriebels kriebels of echt kriebels kriebels kriebels? #Confused.
Ja, bekrompen mensen. Zou mijn ouders echt kwalijk nemen wanneer zij mijn geluk afpakken om geld. Je trouwt niet om geld, maar om bij elkaar te zijn. Geld is zo bijzaak.

Jawel, je hebt mij gemist. Althans, dat denk ik.

Rustig lieverd! Komt denk ik door het weer.

24-05-2012, 14:26

Citaat door Onbereikbaar__:
Ja, bekrompen mensen. Zou mijn ouders echt kwalijk nemen wanneer zij mijn geluk afpakken om geld. Je trouwt niet om geld, maar om bij elkaar te zijn. Geld is zo bijzaak.

Jawel, je hebt mij gemist. Althans, dat denk ik.

Rustig lieverd! Komt denk ik door het weer.
Inderdaad. Zo is het. Maar vaak zien we dat niet in, we denken natuurlijk wat een belachelijke ouders zijn dat die hun kinderen geen liefde gunnen vanwege geldzaken, maar zo is het natuurlijk niet. Een ouder wil ten alle tijden het beste voor zijn of haar kind en misschien zijn ze juist bang om hun kind kwijt te raken, je weet nooit wat er in die hoofden speelt. Tuurlijk heb je wel van die stumperds die eer en trots te hoog in bol hebben zitten, maar dat terzijde.

Hehe, ja, dat sowiesooo.

Hehe, oohhh ik dacht, misschien heb je iemand op het oog. Jammer dat ik geen broers heb, anders kon ik je koppelen. Heb alleen maar irritante puberbroertjes. Grrr.

Pagina's : [1] 2 3 4