Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje betreft sport..



16-01-2003, 16:45
Salaam Broeders en zusters…
Ik moet wat doen, ik heb het gevoel dat mijn leven echt een sleur begint te worden….ik moet een sport beoefenen ofzo…maar wat voor sport kan ik beoefenen met hoofddoek??? ik heb het idee dat er zo weinig is….ik bedoel een plek waar geen mannen werken enz…tja bij de meeste sportscholen werken ook mannen, of komen er ook mannen, bij alle sportscholen word er muziek gedraaid…..hmmm…zucht zucht..
wie kent er een goede sport?? welke sport beoefenen jullie eigenlijk?
Ma'salam

16-01-2003, 16:53


Je kunt bij ons in de buurt meedoen aan vrouwen-fitniss..
Ik ben er zeker van dat jullie ook zoiets hebben

16-01-2003, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Ik ga binnekort ZWEMMEN!

16-01-2003, 17:07

Citaat:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Ik ga binnekort ZWEMMEN!







weet je wat fijn is aerobic in het water

16-01-2003, 17:09



Citaat:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Dat deed ik vorig jaar samen met mijn moeder in achter ons huis! Het is echt heerlijk vooral als het fris en en het regent een beetje! Een windje doet geen kwaad! volgens mij ga ik het weer doen!





Ik doe het ook al twee jaar en elke dag

16-01-2003, 17:09
ik zwem al op zaterdagavond...maar dat is maar anderhalf uur...en een keer in de week, overigens mochten jullie interesse hebben, het is alleen voor vrouwen en op zaterdagavond van 20.00 tot 21.30 oja en het is in het Floraparkbad in adam noord

16-01-2003, 17:11

Citaat:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Dat doet een van mijnnzusje en dat is schroomzwemmen (ballet in het water)! is echt afschuwelijk vind ik!
ik weet wat je bedoelt , maar ik bedoel dus echt aerobicen had het ook gedaan maar niet lang.Dat wat je zusje doet lijkt me ook wel leuk vind ik heel mooi

16-01-2003, 18:12
jawhara,lekkere vis daar
eet daar altijd.

16-01-2003, 18:14
je kan tog dan ook je hoofddoek zo piraten stijl binden en dan naar fitnescentrum gaan en anders thuis tae-bo'en

16-01-2003, 18:28
Ik heb een broertje dood aan sport, maar fiets wel dagelijks een kilometer of 10. (Naar mijn werk en weer terug.) Dat kun je natuurlijk ook gaan doen, als je werk (of school) niet al te ver weg is. En is het erg dichtbij, dan fiets je een stukje om.
Voordelen:
- heel goedkoop
- niemand zal zeuren over een hoofddoek

16-01-2003, 20:34
BODYBUILDING


ZO IETS KAN MOOI ZIJN