Bekijk volle/desktop versie : Primark Rotterdam. KLIKKKK DRINGEND HELP AUB!!!!



23-05-2012, 21:39
lieve dames,

wie gaat er toevallig morgen een van deze dagen (liefst morgen haha) naar de Primark in Rotterdam???

als iemand toevallig gaat wil je me dan svp PMen?? Het is echt dringend, ik weet jullie gaan me uitlachen, maar ik ga toch een gokje wagen


Vandaag kwam ik een vriendin tegen en die had zo een mooie tas daar gekocht voor 7 euro in het roze met rits en een vakje aan de buitenkant die een magneetsluiting heeft. met verstelbare riem.

hij was maar 7 euro!!!! ik wil die zooooooo graag hebben om mijn collectie voor marokko af te maken haha
dames, jullie kennen het alle kleuren sjaals tassen schoenen etc moeten gecombineerd ijn haha

ik ben iemand die Allah vreest, dus wees vooral niet bang dat ik je ga flashen en dat jij straks met die tas opgescheept zit en niet betaald wordt, ik ben iemand die haar afs[raken nakomt. k werk zelf de hele week, dus ik kan niet gaan en ben bang dat ze opraken, jullie kennen primark haha

dus voel je je aangesproken, ik zou je eeeeeeeeeuw dankbaar zijn

je mag hier reageren, maar ook per PM.

Enige voorwaarde wat het voor mij makkelijk maakt is dat je uit Utrecht of directe omgeving komt....

k hoop echt dat er van alle leden een dame tussen zit die deze al ajar voor mij wilt doen.

Alvast heeeeel erg bedankt.

dikke kus een lieve dame

24-05-2012, 10:22


Ik ga niet anders had ik hem wel gehaald voor je.

24-05-2012, 10:44
Lief van je Dahlia. Shokran. Iemand die je kent die toevallig gaat...? Er had al een dame gereageerd meskina per PM, vind ik echt lief van der. Ik heb der teruggemaild, maar nog niks gehoord...

Dus hopelijk kom ik er met haar uit

Blijf je wel met me mee uppen?

shokran

xxxjes

24-05-2012, 11:14
Bel de winkel? vraag of ze em vast houden tot zaterdag of de dag waarop jij kan?? Niet geschoten is altijd mis. En morgenavond is koopavond,, misschien kan je dan gaan? Successssss, hopelijk hebben ze em nog want ik begrijp je volkomen met de perfecte tas bij outfit enz!! ;-)

24-05-2012, 12:40


Ik ga morgen inshallah maar ik ben van Antwerpen :-(

24-05-2012, 17:11

Citaat door LaNou:
Bel de winkel? vraag of ze em vast houden tot zaterdag of de dag waarop jij kan?? Niet geschoten is altijd mis. En morgenavond is koopavond,, misschien kan je dan gaan? Successssss, hopelijk hebben ze em nog want ik begrijp je volkomen met de perfecte tas bij outfit enz!! ;-)
dank je wel voor de tip en fijn dat je mij begrijpt, doet me goed.

xxxxjes

bedankt voor het uppen dames, ga zo door

24-05-2012, 21:57
Uppppp. en de dames die per PM reageerden, waarschijnlijk kan ik vandaag niet meer op het internet haha. Ik zal julliie mijn nr PMen. sms mij dan oke????

thnxxx vast

xxxxjes

25-05-2012, 11:29
Trekken jullie je opeens terug dames....? Jammer als dat de reden is!

30-05-2012, 07:38
...........

30-05-2012, 12:50
Probeer het bij MissKouzina, rubriek Mode en Uiterlijke Verzorging

30-05-2012, 13:16
Gedaan, nu nog even afwachten...
thnx meid