Bekijk volle/desktop versie : Wat is Dreamteam van Afrika?



23-05-2012, 20:10
[-----------------------------------------.-----------------------Eto'o-----------------------------------------------------------------------------

---------Msakni/Ayew-------------------------------------Belhanda----------------------------------------------Aubameyang------------

-------------------------------------------Yaya Toure----------------------------------------Tiote---------------------------------------------------------

------------Bergdich----------------------Benatia------------------------Vorsah----------------------------------Abdennour--------------

-------------------------------------------------------------Enyeama--------------------------------------------------------------------------------


Ik heb Boateng er niet bij gezet want die zou volgens mij niet meer uitkomen voor Ghana...
Verder Bergich en Abdennour omdat die zowel kunnen aanvallen als verdedigen, jong zijn en veel potentie hebben.]

23-05-2012, 20:16


Dafaq, waar is Toure? Boateng wilde volgens mij alleen niet AC spelen maar verder wel.

23-05-2012, 20:21

Citaat door Skietzo_V5:
Dafaq, waar is Toure? Boateng wilde volgens mij alleen niet AC spelen maar verder wel.
Wollah was ik vergeten haha, had ik eerst perongeluk op linksback gezet, daarna weggehaalt om te verbeteren en vergeten erbij te zetten. Zoiezo yaya derin voor Song dan.

23-05-2012, 20:35
essien? kalou? papiss cisse, demba ba, assou ekoto je vergeet toch veel spelers hoor

23-05-2012, 20:36


Drogba zou ook niet misstaan in een ouderwets 2-spitsensysteem.

23-05-2012, 20:39

Citaat door casawi11:
essien? kalou? papiss cisse, demba ba, assou ekoto je vergeet toch veel spelers hoor
Essien is toch geblesseerd? Indien fit zou hij naast Yaya staan..

Kalou vind ik niet top. Cisse en Demba zijn topspitsen maar hebben nog niets gepresteerd bij hun land.

Assou Ekoto ben ik vergeten.

23-05-2012, 20:42

Citaat door Raul:
Drogba zou ook niet misstaan in een ouderwets 2-spitsensysteem.
True maar ik kies toch voor Eto'o die wat beter kan meevoetballen.