Bekijk volle/desktop versie : mijn respect gaat uit naar..



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2012, 14:26
naar mijn zuster, die op hete dagen zaols vandaag met een niqaab lopen, die zich helemaal bedekken
mashallah ik heb zo en diepe respect voor jullie!!

moge allah juliie hier voor belonen inshallah

en voor mijn ander zusters die gaan niqaab dragen die geen hoofddoek om hebben
moge allah jullie ook belonen inshallah.

ik maak geen verschil tussen wel hoofddoek of niet jullie blijven mijn zusters

ik wou gewoon even de dames die het moeilijk hebben nu en compliment geven

23-05-2012, 14:35


zo lief



maar als je de juiste stof hebt is het niet zoo heel erg warm hoor


maar ik vind het wel heel knap hoor hihihi

23-05-2012, 14:41

Citaat door Masgouta:
zo lief



maar als je de juiste stof hebt is het niet zoo heel erg warm hoor




maar ik vind het wel heel knap hoor hihihi
bedankt

23-05-2012, 14:43
Die hebben het juist cool. In Saudie arabie lopen alle mannen met een khaamis omdat het een laag van lucht creert waardoor het koel is.

Wij houden onszelf voor de gek.

23-05-2012, 15:11



Citaat door athsaynoee:
Ligt er echt indd aan welke stoffen je draagt. Je moet dan echt alles gaan naaien, zelfs je hijaabs
Moet gauw eens een naaister opzoeken, qber adtouqzegh

Nee maar iedereen heeft het warm. Of je nou een hijaab draagt of niet, het is alleen soms een gevoel van benauwdheid die erby komt kyke.
Iemand die een niqaab draagt schermt iig haar gezicht af van de stralen. Lykt me wel lekker eigenlyk
oke ze hebben het dan wat minder warm dan ik dacht, maar toch mashallah dat ze het vol houden met zo een temperatuur


23-05-2012, 15:13

Citaat door ProDesigner:
Die hebben het juist cool. In Saudie arabie lopen alle mannen met een khaamis omdat het een laag van lucht creert waardoor het koel is.

Wij houden onszelf voor de gek.
met mannen is dat anders ik draag ook en le3baya als ik het warm heb, maar ik hoef mijn haren niet te bedekken en de zusters wel en dat op zo een warme dag.

ik vind het gewoon mahsallah dat ze het vol houden

23-05-2012, 15:19

Citaat door ProDesigner:
Die hebben het juist cool. In Saudie arabie lopen alle mannen met een khaamis omdat het een laag van lucht creert waardoor het koel is.

Wij houden onszelf voor de gek.
Irritant als mannen voor vrouwen willen spreken. Hijs jezelf maar eens in een broek + shirt + a3baya/burka/of iets anders dat lang is. Plus daarboven de hijaab. Snikje heet kan ik je vertellen. Maar wie het met haar hart draagt zul je niet horen klagen, immers doe je het met een bepaald doel.

Jij houd jezelf voor de gek.

23-05-2012, 15:19

Citaat door athsaynoee:
Heel eerlyk, het is ook echt warm. Maar wie heeft het niet warm, snap je?
Gisteren byv dacht ik echt dat ik zou ontploffen. Maar dat kwam omdat ik een wat dikkere abaya ophad en mn hijaab was ook nie dun ofzo. Het gevoel van benauwdheid is killing. Ligt er ook aan of je het als persoon snel warm krygt en of je ook goed tegen de warmte kan. Is een combi van dingen.

Je zal wel moeten, dus volhouden. Je kan moeilijk het nie meer dragen omdat het warm is. Zou wat zyn seizoenhijaabi of niqaabi ;p
hahaha komt goed inshallah

23-05-2012, 15:20

Citaat door Gezeur.:
Irritant als mannen voor vrouwen willen spreken. Hijs jezelf maar eens in een broek + shirt + a3baya/burka/of iets anders dat lang is. Plus daarboven de hijaab. Snikje heet kan ik je vertellen. Maar wie het met haar hart draagt zul je niet horen klagen, immers doe je het met een bepaald doel.

Jij houd jezelf voor de gek.
rustig gezeur het is al warm genoeg maak je niet zo druk
haha

23-05-2012, 15:21

Citaat door heertje-26:
rustig gezeur het is al warm genoeg maak je niet zo druk
haha
Kan niet tegen dat soort mannen die zelf in een mouwloos shirtje lopen en een luchtige broek, om dan even sussend te zeggen 'ze hebben het niet warm'. Kots.

23-05-2012, 15:24

Citaat door Gezeur.:
Kan niet tegen dat soort mannen die zelf in een mouwloos shirtje lopen en een luchtige broek, om dan even sussend te zeggen 'ze hebben het niet warm'. Kots.
dat is zijn mening en dat mag hij hebben,dat is zijn recht
hij hoeft het niet eens te zijn met ons

als jij het maar beter weet

take it easy

23-05-2012, 15:24

Citaat door heertje-26:
dat is zijn mening en dat mag hij hebben,dat is zijn recht
hij hoeft het niet eens te zijn met ons

als jij het maar beter weet

take it easy
Nee, dat is niet zijn mening, hij stelt het als een feit.

Wie weet het nou beter? Hij of athsaynoee en ik?

23-05-2012, 15:25



Citaat door athsaynoee:
Iedereen heeft het warm.
Mensen die dan vragen.. heb je het nie warm? Dan denk ik uuh.. heb jy het nie warm dan? Iwa vul maar zelf in .
Ja echt achterlijkheid gewoon. Ik snap niet waarom mensen niet logisch kunnen nadenken.

23-05-2012, 15:26

Citaat door Gezeur.:
Irritant als mannen voor vrouwen willen spreken. Hijs jezelf maar eens in een broek + shirt + a3baya/burka/of iets anders dat lang is. Plus daarboven de hijaab. Snikje heet kan ik je vertellen. Maar wie het met haar hart draagt zul je niet horen klagen, immers doe je het met een bepaald doel.

Jij houd jezelf voor de gek.

23-05-2012, 15:26

Citaat door Gezeur.:
Nee, dat is niet zijn mening, hij stelt het als een feit.

Wie weet het nou beter? Hij of athsaynoee en ik?
hahahaha gezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeur en athsaynoeeeeeeeeeeeeeeeeeee weten het beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter!!!

en nu ga je afkoelen

Pagina's : [1] 2 3