Bekijk volle/desktop versie : Ik denk er serieus over na te



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

23-05-2012, 13:17
[ emigreren naar SA (Saoedi Arabie ]



Maar ben bang dat ik er spijt van ga krijgen

23-05-2012, 13:18


en waarom wil je perse daar naartoe ???

23-05-2012, 13:18
Als je het kunt wrm niet dan?
Klinkt makkelijker dan het is,maar als je de kans krijgt om in een Islamitisch land te leven zonder teveel verleidingen vn de koeffaars.
Wrm niet?

23-05-2012, 13:21

Citaat door Yasmina_b:
Als je het kunt wrm niet dan?
Klinkt makkelijker dan het is,maar als je de kans krijgt om in een Islamitisch land te leven zonder teveel verleidingen vn de koeffaars.
Wrm niet?
Dan ga je toch gewoon naar Marokko? Want ook in Saudie gebeuren dingen die niet echt islamtisch verantwoord zijn.

23-05-2012, 13:21



Citaat door nisrineke2:
en waarom wil je perse daar naartoe ???
Omdat mijn ervaringen daar gewoonweg prachtig zijn het is er zo heerlijk leven!

maar ik heb het iedere jaar maar voor 4 weken ervaren.....emigreren is voor een whole lifetime

23-05-2012, 13:21
als je dat wilt, waarom niet?

23-05-2012, 13:22
SA laat mensen niet zomaar toe.. die hebben ook allerlei regeltjes..

23-05-2012, 13:23

Citaat door Djennah2011:
Omdat mijn ervaringen daar gewoonweg prachtig zijn het is er zo heerlijk leven!

maar ik heb het iedere jaar maar voor 4 weken ervaren.....emigreren is voor een whole lifetime
waar verbleef je die 4 weken en hoe en wat enne het gaat niet om whole lifetime want als je niet wilt kan je altijd terug! waar het omgaat is dat 4 weken "vakantie" (en heb het niet over dat je echt vakantie hebt gevierd daar maar k noem het toch even zo) is wat anders dan WONEN....

23-05-2012, 13:23

Citaat door Yasmina_b:
Als je het kunt wrm niet dan?
Klinkt makkelijker dan het is,maar als je de kans krijgt om in een Islamitisch land te leven zonder teveel verleidingen vn de koeffaars.
Wrm niet?
Dat klopt ook wel, Islamitisch gezien is het heerlijk om er te zijn en wonen gewoon perfect plaatje maar hun wetten staan me niet aan, ik zal daar altijd als 'buitenlander' gezien en heb in die zin vrees voor mijn eventuele toekomstige kind(eren)

23-05-2012, 13:24

Citaat door saraartje:
Dan ga je toch gewoon naar Marokko? Want ook in Saudie gebeuren dingen die niet echt islamtisch verantwoord zijn.

Marokko
Tijdens de zomervakantie is het net of ik terecht kom in Dubai als ik daar rondloop..

Citaat door _Ought_Aicha_:
Volgens mij is TS getrouwd met een Saudi.

Ik zou het met je man bespreken. Jullie zouden het eventueel kunnen proberen als jullie hier nog niet teveel verplichtingen hebben. Bevalt het, dan blijf je daar. Bevalt het niet, dan kom je terug....
Ooooow, dan zou ik het zeker en vast eens proberen.
Lukt het, ok dan. Lukt het niet, dan kom je toch lekker terug?
Maar zeker eens proberen! De wereld een beetje verkennen

23-05-2012, 13:24

Citaat door ik_gewoon:
als je dat wilt, waarom niet?
Ik wil het, maar kan het is de vraag .... ik heb een soort van angst voor lange termijn...ik red mezelf wel en zal het ronduit goed hebben maar ik kijk verder in de toekomst, wat als ik kinderen krijg...ze zijn daar zo racistisch als de pest

23-05-2012, 13:25

Citaat door Djennah2011:
Dat klopt ook wel, Islamitisch gezien is het heerlijk om er te zijn en wonen gewoon perfect plaatje maar hun wetten staan me niet aan, ik zal daar altijd als 'buitenlander' gezien en heb in die zin vrees voor mijn eventuele toekomstige kind(eren)
Zoals?? Ik weet enkel dat vrouwen daar niet mogen rijden maar voor de rest werken ze toch ook enzo?

23-05-2012, 13:27



Citaat door Somayra_:
SA laat mensen niet zomaar toe.. die hebben ook allerlei regeltjes..


Voor mij maak thet niet zoveel uit meid, mijn man is Saudie Arabisc dus vor mij gelden die regeltjes niet.


Citaat door _Ought_Aicha_:
Volgens mij is TS getrouwd met een Saudi.

Ik zou het met je man bespreken. Jullie zouden het eventueel kunnen proberen als jullie hier nog niet teveel verplichtingen hebben. Bevalt het, dan blijf je daar. Bevalt het niet, dan kom je terug....
klopt, maar daar ben ik juist zo bang voor, dat het tegen gaat vallen en terug moet keren... ik zie dat echt niet zitten, ik wil gaan en voorgoed blijven en niet nog als het niet bevalt weer terugkomen en opnieuw beginnen snap je me ? ik weet niet.... heb er een dubbel gevoel bij...

23-05-2012, 13:28
Zuster, dit ben je overal, in Marokko zeker, hier nog zeker en in SA idem...


Citaat door Djennah2011:
Dat klopt ook wel, Islamitisch gezien is het heerlijk om er te zijn en wonen gewoon perfect plaatje maar hun wetten staan me niet aan, ik zal daar altijd als 'buitenlander' gezien en heb in die zin vrees voor mijn eventuele toekomstige kind(eren)

23-05-2012, 13:29

Citaat door nisrineke2:
waar verbleef je die 4 weken en hoe en wat enne het gaat niet om whole lifetime want als je niet wilt kan je altijd terug! waar het omgaat is dat 4 weken "vakantie" (en heb het niet over dat je echt vakantie hebt gevierd daar maar k noem het toch even zo) is wat anders dan WONEN....
We bleven bij mijn schoonouders.

over vetgedrukte is waar ik me zorgen maak, alhoewel ik mezelf daar wel zie wonen en leven snap je....maar als ik verder in de toekomst denk dan ebt het verblijd gevoel weg...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13