Bekijk volle/desktop versie : 'Labyad vergeet op te zeggen, PSV profiteert'



Pagina's : [1] 2 3 4

23-05-2012, 11:49
Een opvallende wending in de soap rond PSV'er Zakaria Labyad. Volgens Voetbal International ligt de middenvelder toch nog een jaar vast in Eindhoven omdat hij zijn contract is vergeten op te zeggen.

Een werknemer die minimaal twee contracten heeft getekend, moet zijn arbeidsovereenkomst voor een bepaalde datum opzeggen. Bij Labyad was die datum 15 mei. "De meeste spelers kennen deze regel niet, maar goede zaakwaarnemers wel", sneert technisch manager Marcel Brands richting de vader, tevens begeleider, van Labyad.

"Zij hebben ons nog niets gestuurd en hij ligt dus hoe dan ook nog één jaar vast bij PSV", aldus Brands. Labyad bereikte een paar maanden geleden al een akkoord met Sporting Portugal omdat hij meende dat de optie in zijn contract niet rechtsgeldig was. PSV is het daar niet mee eens, maar is wel bereid om over een transfer te praten.

Ondertussen lopen de irritaties van beide kanten hoog op. Brands betichtte de vader van Labyad ervan alleen voor het geld te kiezen. "Iemand die zulke dingen zegt, neem ik niet meer serieus. En dat noemt zich technisch manager. Voor mij is hij niet meer dan een conciërge", countert Labyad.

Brands heeft geen trek in een rechtszaak. "Wij willen met Sporting onderhandelen. Het is aan hen."

23-05-2012, 11:55


Echt een ezeltje die Labyad, Hij heeft last van hoogmoed

23-05-2012, 12:00
zn vader zat tijdens het eten dat contract te lezen, hij zag die kleine letters niet door izjen marmita vlek

23-05-2012, 12:19
ECht raar tegenwoordig dat voor het geld kiezen taboe is...............

Je werkt toch om geld te verdienen. Ik ga toch ook niet solliciteren voor een baan om lol te hebben, maar doe het toch vooral om geld te verdienen

23-05-2012, 12:20


hahaha wat een zaakwaarnemen

23-05-2012, 14:02
Hij zegt dat ie wel degelijk heet opgezegd... Kan me niet voorstellen dat zijn vader dat over het hoofd ziet ik bedoel je gaat een contract aan dan zeg je tog ook op als je weg gaat of geen gebruik meer van maakt doe je blok bij een Abbo.

We zien het wel maar dit is allemaal niet nodig joh... Gaat nergens over... En mensen hier boven praat eens normaal in plaats van die onzinnige opmerking de hele tijd....

23-05-2012, 14:03
hij heeft geen aangetekende brief gebruikt was te duur

23-05-2012, 14:28
[video=youtube;oEjVpgLkeFg]http://www.youtube.com/watch?v=oEjVpgLkeFg[/video]

23-05-2012, 15:19
die vader van hem kom ik elke dag tegen bij theehuis in eindhoven dikke joint in zijn mond wat moet hij nog weten over contracten highh in the skkyy

23-05-2012, 16:15
hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaahahhah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaah ahahha

23-05-2012, 16:18

Citaat:
5 miljoen vragen anders een jaartje Philips stadion dweilen.

23-05-2012, 17:42
Zijn verdiende loon, deze geldwolf wordt meteen door het lot gestraft. Ik zei het jullie al eerder, deze man is echt een arrogante kwast.

23-05-2012, 17:45


Labyad zegt zelf dat hij het contract wel heeft opgestuurd. Het is zijn woord tegen dat van Brands. Ik zie die Brands er wel voor aan om dat contract gelijk weg te gooien om Labyad te fleshen. PSV denkt alleen aan het geld. Labyad denkt alleen aan zijn eigen belang.
PSV kan het vertragen, in een rechtszaak zijn ze kansloos, daarom proberen ze het nu op allerlei manieren.

23-05-2012, 17:47

Citaat door heffelini:
Labyad zegt zelf dat hij het contract wel heeft opgestuurd. Het is zijn woord tegen dat van Brands. Ik zie die Brands er wel voor aan om dat contract gelijk weg te gooien om Labyad te fleshen. PSV denkt alleen aan het geld. Labyad denkt alleen aan zijn eigen belang.
PSV kan het vertragen, in een rechtszaak zijn ze kansloos, daarom proberen ze het nu op allerlei manieren.

Citaat:
de middenvelder is vergeten om voor 15 mei zijn contract op te zeggen. "De meeste spelers kennen deze regel niet, maar goede zaakwaarnemers wel", aldus Brands in VI.
Hij is vergeten ze contract op te zeggen ,nu staat ie nog een jaar onder contract
Nu kan PSV tenminste paar miljoenen vragen , of hij zal jaartje op de bank plaatsnemen .

23-05-2012, 17:51

Citaat door PSVamzy.:
Hij is vergeten ze contract op te zeggen ,nu staat ie nog een jaar onder contract
Nu kan PSV tenminste paar miljoenen vragen , of hij zal jaartje op de bank plaatsnemen .
Labyad zegt zelf dat hij het wel heeft gedaan. Één van de twee liegt dus... Maar wie?

Pagina's : [1] 2 3 4