Bekijk volle/desktop versie : dames heb een vraag wel schaamtelijk



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2012, 11:15
heb een intieme vraag en schaam me wel een beetje om het te openbaren hier
maar ik wil weten of het normaal is en of er nog meer vrouwen die dat hebben
de laatste tijd als ik gemeendschap heb met me man vloei ik van beneden bhal een zwangere vrouw die vruchtwater
verliest wat is dat heb het nooit eerder gehad...

23-05-2012, 11:16


Nee , is niet normaal. Naar de dokter ermee.

23-05-2012, 11:18

Citaat door noona:
Nee , is niet normaal. Naar de dokter ermee.
meen je dat ik dacht misschien is het normaal bij sommige vrouwen die spuiten toch ook ik dacht misschien ben ik een van die vrouwen het is gewoon water dus geen bloed ofzo

23-05-2012, 11:19
wuahahah je spuit! is het wanner je klaarkomt?

23-05-2012, 11:20


Dat heet squirten! Cool man!!

23-05-2012, 11:20

Citaat door inaya25:
meen je dat ik dacht misschien is het normaal bij sommige vrouwen die spuiten toch ook ik dacht misschien ben ik een van die vrouwen het is gewoon water dus geen bloed ofzo
Dus je weet al wat het is zogenaamd. Wat ben je toch een goorlap. Je bent oversext succes daarmee!

Verplaats de topic naar een ander hoekje gelieve! Ik ga hem in ieder geval melden. Tfoe en dat op de vroege ochtend. Desperate housewife die niet genoeg krijt getverdemme.

23-05-2012, 11:21
gewoon die tuinsproeier uit zetten van je HAHHAHAHAH !:P

23-05-2012, 11:22

Citaat door FatimaFati:
Dus je weet al wat het is zogenaamd. Wat ben je toch een goorlap. Je bent oversext succes daarmee!
he doe eens normaal mena goorlap...ik heb het nooit eerder gehad dus ben een beetje in de war ervan en ja iedereen weet toch dat er vrouwen zijn die spuiten ofzo maar ik spuit niet ik vloei gewoon dat is het rare ervan dat ik vraag of het normaal is

23-05-2012, 11:23

Citaat door inaya25:
he doe eens normaal mena goorlap...ik heb het nooit eerder gehad dus ben een beetje in de war ervan en ja iedereen weet toch dat er vrouwen zijn die spuiten ofzo maar ik spuit niet ik vloei gewoon dat is het rare ervan dat ik vraag of het normaal is
Dit is niet het juiste hoekje daarvoor! Ik hoef dit soort dingen niet te lezen (ranzig), gore vrouw die geen schaamte kent. Je maakt je zorgen ga naar je dokter, wij zijn geen dokters hier.

23-05-2012, 11:24
ik wist niet dat vrouwen konden spuiten ahhaha..
mohiem als je echt bezorgd bent ga naar de dokter en topic sluiten..

23-05-2012, 11:24

Citaat door Maghribkoejes:
wuahahah je spuit! is het wanner je klaarkomt?
ow mijn god ik schaam me echt man pfff ik spuit niet ik vloei alleen en dat is niet wanneer ik klaar kom hoor gewoon tijdens de daad dan voel ik iets van beneden stromen net als een zwangere vrouw die haar vliezen breken dan komt er ook zo warme water

23-05-2012, 11:25

Citaat door FatimaFati:
Dit is niet het juiste hoekje daarvoor! Ik hoef dit soort dingen niet te lezen (ranzig), gore vrouw die geen schaamte kent. Je maakt je zorgen ga naar je dokter, wij zijn geen dokters hier.
als je het ranzig vind waarom klik je dan op me topic heb al gezegd dat het schaamtelijk is

23-05-2012, 11:27



Citaat door inaya25:
als je het ranzig vind waarom klik je dan op me topic heb al gezegd dat het schaamtelijk is
Je bent oversext meid. Er bestaat een speciaal hoekje hiervoor met vragen over ranzige vagina s en wat er wel allemaal niet uitvloeit. Daarnaast wij zijn geen dokters dus wat verwacht je van ons?

23-05-2012, 11:28

Citaat door FatimaFati:
Dus je weet al wat het is zogenaamd. Wat ben je toch een goorlap. Je bent oversext succes daarmee!

Verplaats de topic naar een ander hoekje gelieve! Ik ga hem in ieder geval melden. Tfoe en dat op de vroege ochtend. Desperate housewife die niet genoeg krijt getverdemme.


Doe niet zo dramatisch.

23-05-2012, 11:29

Citaat door Xaviera:
Doe niet zo dramatisch.
Ja sorry maar ik hoef dat niet te lezen. Ze heeft t over de daad met haar man, wat er uit haar komt en dergelijken. Vind deze topic misplaatst, er bestaat een hoekje hiervoor. Ik verwacht huis tuin en keuken dingen lees ik dit.

Pagina's : [1] 2 3