Bekijk volle/desktop versie : :)



23-05-2012, 08:38
Mijn collega is echt schijnheilig.

Ze doet alsof ze fucking druk bezig is maar ze is de hele dag gwn aan t mailen met een andere collega.
En ik weet dat het over mij gaat, dus heb net mailtje gelezen van vanochtend, en ging idd over mij.
Maar nu is er nog een mailtje van vorige week, maar ze is net naar beneden gelopen en durf niet meer te kijken.
Dalijk komt ze ineens naar boven gelopen en ziet ze mij achter haar pc.. Dat is niet de bedoeling..

Ze verwacht gewoon dat ik zoveel doe hier, ik word er stront maar dan ook strontziek van. Heb 't gehad met haar wollah.

Ket tale3 liya dem! Mja altijd blijven lachen hé!

Zo dat moest er even uit.

23-05-2012, 08:41


Aahw toettie, dat is niet leuk.
Ga je er iets mee doen of gewoon stil houden? En is zij alleen een collega van jou of een soort van 'baas'?

23-05-2012, 08:43
Doe gewoon je werk en trek je niks van haar aan. Dat zij het nodig vind om over je te roddelen, is haar probleem.
En ga zeker niet achter haar pc zitten, veroorzaak je alleen problemen voor jezelf.

23-05-2012, 08:48
En? Wat vertellen ze vooral.. over jou?

23-05-2012, 08:55


geef mij haaar mail adres ga ik met haar mailen

23-05-2012, 08:58
Vetspannend mailen op de werkvloer dat is gewoon het bassischool idee van briefjes naar elkaar schrijven

23-05-2012, 10:19

Citaat door LXVII:
Vetspannend mailen op de werkvloer dat is gewoon het bassischool idee van briefjes naar elkaar schrijven
Inderdaad ...

23-05-2012, 12:09

Citaat door Tenderoni:
Aahw toettie, dat is niet leuk.
Ga je er iets mee doen of gewoon stil houden? En is zij alleen een collega van jou of een soort van 'baas'?
Nee ik houd het gewoon stil. Is trouwens me stage. Nee gwn collega, ook afdelingssecretaresse.

Citaat door nella:
Doe gewoon je werk en trek je niks van haar aan. Dat zij het nodig vind om over je te roddelen, is haar probleem.
En ga zeker niet achter haar pc zitten, veroorzaak je alleen problemen voor jezelf.
Ja maar wekt irritaties op. En ik moet dan zo koel mogelijk blijven, en maar lachen. Is best moeilijk hahaha.

Citaat door Sp0ttedDick:
En? Wat vertellen ze vooral.. over jou?
Had vorige week dus iets fouts gedaan ging ze gelijk mailen enzo want zij moest mijn fout natuurlijk fixen.. En vandaag dus over me opdrachten las ik. Of ik al ver genoeg ben en dat ik nie moet vergete dat ik bijna klaar ben enzo.

Citaat door LXVII:
Vetspannend mailen op de werkvloer dat is gewoon het bassischool idee van briefjes naar elkaar schrijven
Hahahahah.

23-05-2012, 12:42
Geef dat aan, gewoon lekker bot zeggen; dat zijn niet mijn werkzaamheden .