Bekijk volle/desktop versie : En ja hoor, zoals verwacht: Minister Spies draait wat betreft het boerkaverbod!!



Pagina's : [1] 2

22-05-2012, 22:47
DEN HAAG - Het kabinet gaat gewoon door met het wetsvoorstel voor het boerkaverbod. ''Ik kan en wil beide wetsvoorstellen nog steeds verdedigen’’, zei minister Liesbeth Spies van Binnenlandse Zaken dinsdag in de Kamer.

Begin mei zei ze in een interview dat ze er geen traan om zou laten als de Kamer het boerkaverbod niet zou willen behandelen. Spies zegt nu dat ze toen sprak als kandidaat voor het leiderschap bij het CDA.

''Ik heb me toen een vrijheid gepermitteerd waarvan ik dacht dat het kon. Maar de conclusie is dat in het publieke debat de rol van minister en kandidaat-lijsttrekker lastig uit elkaar te halen zijn. Het is jammer dat ik zelf de verkeerde inschatting heb gemaakt.’’

Ze noemt de boerka ''een onding''. Ook het wetsvoorstel op een dubbele nationaliteit gaat wat het kabinet betreft gewoon door.

Controversieel
Spies zei dat ze denkt dat ze nog steeds geloofwaardig het wetsvoorstel kan verdedigen. Ze neemt er ''voluit de verantwoordelijkheid voor''. Het wetsvoorstel is dit voorjaar bij de Kamer ingediend. De Kamer kan het voorstel wel controversieel verklaren, maar de kans daarop lijkt klein omdat een meerderheid van VVD, CDA, PVV en het lid Brinkman er verder mee wil.

Oppositieleden uitten kritiek op Spies. ''De minister heeft er een rommeltje van gemaakt. Dit geeft geen fraai beeld voor de geloofwaardigheid van politici'', zei Tofik Dibi van GroenLinks. Hij suggereerde om de wetsvoorstellen nu maar bij een andere minister onder te brengen. Spies is daar op tegen.

http://www.nu.nl/politiek/2816729/kabinet-gewoon-met-voorstel-boerkaverbod.html

Zie ook:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4257339[/SIZE]

[SIZE=4]Belgische organisatie biedt 250 euro voor mensen die vrouwen met burka aangeven!!

BRUSSEL - Iedereen die in België een vrouw met een boerka ziet en deze aangeeft bij de politie, kan een premie opstrijken van 250 euro.

Steden tegen Islamisering, een Belgische organisatie waarvan Filip Dewinter, voorman van Vlaams Belang, voorzitter is, looft de premie uit.

De 250 euro wordt echter alleen overgemaakt als de politie de vrouw in kwestie ook daadwerkelijk oppakt, zo is dinsdag te lezen op de website van de organisatie.

Arrestatie
In België geldt een verbod op gezichtsbedekkende kleding, zoals een boerka. Afgelopen weekeinde leidde de arrestatie van een gesluierde vrouw tot ongeregeldheden in de Brusselse gemeente Molenbeek.

Dewinter bespeurt een terughoudendheid bij de politie om op te treden tegen vrouwen met een ''rondwandelende gevangenis van textiel''. ''Indien de politie hier niet tegen durft op te treden, is de intimidatie door de radicale moslims geslaagd en halen ze hun slag thuis.'' Met deze actie wil hij hier een stokje voor steken.
Door: ANP

http://www.nu.nl/buitenland/2827512/geld-boerka-tip-in-belgie.html

22-05-2012, 22:50


Mooi zo!
een boerka is vrouw onvriendelijk en hoort hier niet thuis!

22-05-2012, 22:51
Op 2 mei zei ze nog:


Minister Spies: boerkaverbod eigenlijk bullshit, bedacht voor PVV

DEN HAAG - Minister van Binnenlandse Zaken Liesbeth Spies vindt dat het door haar voorbereide boerkaverbod van tafel kan, net als het voorgestelde verbod op een dubbele nationaliteit.

Nu het kabinet is gevallen zal ze er ''geen traan om laten'' als de Tweede Kamer het PVV-plan in de prullenbak doet. ''Door de kabinetsval staat er niets meer tegenover'', zegt ze woensdag in een interview met De Volkskrant.

Spies heeft zich gemeld als kandidaat voor het lijsttrekkerschap van het CDA. Tot nu toe zijn vier aanmeldingen binnengekomen. Ook Sybrand van Haersma Buma, Harry Wesselink en Marcel Wintels willen de partij graag leiden.

Over de gedoogconstructie met de PVV zegt Spies: ''We hebben geprobeerd er het beste van te maken. Het bleek geen succes.''

Kiezers
Ze ziet nu des te meer reden op het CDA te stemmen voor kiezers die niet blij waren met de samenwerking met de partij van Geert Wilders. Er is volgens Spies nu ''een ander verhaal te vertellen'' dan bij de verkiezingen van 2010, toen veel CDA-stemmers afhaakten omdat ze geen vertrouwen hadden in de partijkoers.

Toekomstige samenwerking met de PVV sluit Spies desondanks niet uit. ''Het is onverstandig voor de verkiezingen een partij uit te sluiten, dan neem je kiezers niet serieus.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat we daarmee gaan regeren. Ik hoop dat steeds minder kiezers vertrouwen hebben in Wilders. We hebben nu een Wilders met slappe knieën gezien die wegrende toen het erom ging.''

http://www.nu.nl/politiek/2800590/bo...eer-spies.html

Conclusie:
Dus minister Spies wilde de PVV strelen door over de rug van moslima's een boerkaverbod te steunen.

22-05-2012, 22:53

Citaat door --Kahina--:
Mooi zo!
een boerka is vrouw onvriendelijk en hoort hier niet thuis!
Een bikini is vrouwonvriendelijk en hoort hier niet thuis. En de hoerenhuizen trouwens ook .
Daar hoor ik de politiek niet over.

22-05-2012, 22:57



Citaat door toffestijl:
Een bikini is vrouwonvriendelijk en hoort hier niet thuis. En de hoerenhuizen trouwens ook .
Daar hoor ik de politiek niet over.
Niks mis met een bikini!moeten vrouwen in jurken gaan zwemmen zodat er geen baardapen geil worden, wat een logica, wat een achterlijkheid .

22-05-2012, 23:13

Citaat door toffestijl:
Een bikini is vrouwonvriendelijk en hoort hier niet thuis. En de hoerenhuizen trouwens ook .
Daar hoor ik de politiek niet over.
Hoeren kan je in elk land op de wereld vinden, ook in moslimlanden dus.
En waarom zou een bikini vrouwonvriendelijk zijn, het lichaam kan wind en zon ervaren, in zo'n tent kan men enkel zijn eigen lijfgeur en eventuele andere luchtjes ontwaren.

23-05-2012, 00:09

Citaat door toffestijl:
Een bikini is vrouwonvriendelijk en hoort hier niet thuis. En de hoerenhuizen trouwens ook .
Daar hoor ik de politiek niet over.

je bent hier in nederland!

23-05-2012, 02:01

Citaat door Tessie:
je bent hier in nederland!
Wakker worden! We leven in Nederland 2012. DIT - IS - NEDERLAND.

Boerka dragende vrouwen anno 2012 is dus Nederlands.

23-05-2012, 10:54

Citaat door schinkenstube:
Hoeren kan je in elk land op de wereld vinden, ook in moslimlanden dus.
En waarom zou een bikini vrouwonvriendelijk zijn, het lichaam kan wind en zon ervaren, in zo'n tent kan men enkel zijn eigen lijfgeur en eventuele andere luchtjes ontwaren.
Hier is hoereren toegestaan, en is het aantal vrouwen dat slachtoffer is van mensenhandel schrikbarend hoog.

Vrouwen worden geacht zich sexy te kleden voor alle mannen op straat hier in Nederland. Ongeschreven waarde. Niet dan? Jammer toch.

23-05-2012, 11:13

Citaat door toffestijl:
Hier is hoereren toegestaan, en is het aantal vrouwen dat slachtoffer is van mensenhandel schrikbarend hoog.

Vrouwen worden geacht zich sexy te kleden voor alle mannen op straat hier in Nederland. Ongeschreven waarde. Niet dan? Jammer toch.

In het zogenaamde moslim land Marokko..stikt het van de hoeren ze zijn overal en nergens, en ik ben niet snel geschokt maar heb daar bizarre dingen geziendus ga daar jullie Islam prediken en om burka's janken! Volgens mij hebben ze het daar harder nodig

23-05-2012, 11:15

Citaat door --Kahina--:

In het zogenaamde moslim land Marokko..stikt het van de hoeren ze zijn overal en nergens, en ik ben niet snel geschokt maar heb daar bizarre dingen geziendus ga daar jullie Islam prediken en om burka's janken! Volgens mij hebben ze het daar harder nodig
jij komt blijkbaar in de verkeerde buurten. zal wel in je aard liggen :-).

Maar wil je zeggen dat het in Nederland goed is omdat het in Marokko nu ook gebeurt? Ik keur beiden af.

23-05-2012, 11:28

Citaat door toffestijl:
jij komt blijkbaar in de verkeerde buurten. zal wel in je aard liggen :-).

Maar wil je zeggen dat het in Nederland goed is omdat het in Marokko nu ook gebeurt? Ik keur beiden af.



Het verschil is dat Nederland een westers land is met andere normen en waarden!
Los van dat is een burka een walgelijk iets, het neemt je menselijkheid en identiteit af
En waarom moeten vrouwen erin lopen? geile baardapen zal het beter staan.

23-05-2012, 11:36


Spies....de grootste ongeloofwaardigste draaideur ! haar macht is naar d'r vodkop gestegen, zij maakt iedereen mesjogge.

23-05-2012, 11:37
Weg met die boerka!!!

23-05-2012, 13:11

Citaat door --Kahina--:
Het verschil is dat Nederland een westers land is met andere normen en waarden!
Los van dat is een burka een walgelijk iets, het neemt je menselijkheid en identiteit af
En waarom moeten vrouwen erin lopen? geile baardapen zal het beter staan.
Wou je nu zeggen dat je menselijk bent ? Islamofoob ben je wel.

Pagina's : [1] 2