Bekijk volle/desktop versie : En goude Tips voor de Boys want zo denken wij over jullie



Pagina's : [1] 2

03-12-2004, 10:41

Citaat door lella_yasmina:
He Hallo iedereen....

Weet je wat mij al een tijdje irriteert bij marokaanse jongens is:
I waarom als jullie meiden versieren en dan heb ik over leuk oogcontact zoekt en een knipoogje hier knipoogje daar dan geef je zo meid het gevoel dat je echt interesse in haar heb maar wanneer het echt op aankom dan vraag je op zo meid naar jou toe kom ik bedoel kom op zeg ik weet dat wij altijd zeuren over hoe geamcipeerd wij zijn maar we willen nog wel dat een jongen een echt heer blijf
en dat houdt in dat als je zo vent ben om oogcontact met zo meid te zoeken hebben dan ook ballen om op haar af te stappen...
IIWaarom maken jullie jongens geen onderscheid tussen een marokaans meid en een hollandse meid ik vind het zo bull shit als ze komen met :we leven in 2004 wie is nog maagd dan denk ik damm ik ben nog maagd en nog trots op ook en dan komt hij met maar meisje wat ben je ouderwets er zijn zat marokaanse meiden die het doen voor dat ze gaan trouwen maar als jij nog maagd willen blijven ik heb er respect voor .dan komt het over alsof het iets verkeerd is waar je zuinig op ben ... of ze komen met de vraag wat ga je vanavondn og doen (en het is al 23.00uur) dan zeg ik uuuh me bed opzoeken dan krijg een antwoord van zo saai kom mee naar now&wow (een discotheek in rdam) en dan zeg jij van nee man ik mag niet van me ouders dan krijg je een feedback zo hallo meid geniet van je leven en je bent oud en wijs genoeg bla bla ik bedoel op het moment dat ik met een jongen mee ga en en de "avond van je leef heb" en je gaat dan weg dan zegt hij tegen ze vrienden met haar zou ik nooit trouwen ik wil geen meid die als een sletje uithang ..ik bedoel zo achterbakse zijn onze marokaanse broeders
III Wat mij ook onwijs irriteert is nou dan leer je eindelijk je prins op de witte ezel en dan bel jij hem hij belt jou je gaat een keer wat drinken maar opeens belt hij niet meer en als hij belt dan is het alleen wanneer HIJ tijd heeft en afspreken alleen wanneer het hem uitkom ik bedoekl hallo wij hebben ook gevoelens en dan zeg je er wat van en dan krijg je tehoren ik wil niet overhaasten je moet er tijd voor nemen en dan denk ik wat nu heb ik het gedaan
IIII Of dan zien ze bij mij
Ewa weet je wat het is ik ontmoet alleen van die losers zo prachtig om tezien maar dat is ook ewa ja van een schoon bord kan je niet eten!!!!

Maar ja ik kan de schuld niet alleen bij de heren aflegen want wij damens kunnen er ook wat van

I Ik weet dat roken niet haram is maar dat wil niet gelijk zeggen dat je dan met je peukie in een cafeetje kunt oproken oke je kan het wel oproken maar het ziet er echt goedkoop uit.
II Twee jaar geleden was het onder de meiden(de naife) helemaal hip om ontmaagd te zijn en nu is het weer helemaal hip om het niet te zijn dus om lekker maagd te zijn,nou denk ik persoonlijk de reden waarom het nu helemaal hip omdat het niet meer wordt vergoed dus dat je het zelf moet dokken

Ik heb het wel gezien met de marokaanse jongens van tegenwoordig echt waar die paar rotte appels verzieken het voor alle marokaanse jongens.........

Het duurt niet lang of ik ga me inschrijven in een klooster

en als je toch aan het lezen ben wil je op mij stemmen :
http://tangaouia.wilnaarvalencia.co...ontrol=personal
.

03-12-2004, 11:19


is dit submission 2???

ik ben gelukkig van een andere generatie toen er toch iets meer respect opgebracht kon worden voor elkaar

toen ik jong was waren er meer turken dan marokanen, en de turken zijn en waren altijd aardig en vielen de meiden niet lastig, ze werden keurig opgevoed

wat je wel kunt doen is je ouders inlichten dat een bepaalde persoon je oneerbare voorstellen doet, jij bent nog maagd en kan dit laten bevestigen door een arts

je pa heeft dan recht op bloedwraak :-(

03-12-2004, 11:21

Citaat door indy:
is dit submission 2???

ik ben gelukkig van een andere generatie toen er toch iets meer respect opgebracht kon worden voor elkaar

toen ik jong was waren er meer turken dan marokanen, en de turken zijn en waren altijd aardig en vielen de meiden niet lastig, ze werden keurig opgevoed

wat je wel kunt doen is je ouders inlichten dat een bepaalde persoon je oneerbare voorstellen doet, jij bent nog maagd en kan dit laten bevestigen door een arts

je pa heeft dan recht op bloedwraak :-(
nee submission 3
en wraak mag altijd...

03-12-2004, 11:25

Citaat door lella_yasmina:
He Hallo iedereen....

Weet je wat mij al een tijdje irriteert bij marokaanse jongens is:
I waarom als jullie meiden versieren en dan heb ik over leuk oogcontact zoekt en een knipoogje hier knipoogje daar dan geef je zo meid het gevoel dat je echt interesse in haar heb maar wanneer het echt op aankom dan vraag je op zo meid naar jou toe kom ik bedoel kom op zeg ik weet dat wij altijd zeuren over hoe geamcipeerd wij zijn maar we willen nog wel dat een jongen een echt heer blijf
en dat houdt in dat als je zo vent ben om oogcontact met zo meid te zoeken hebben dan ook ballen om op haar af te stappen...
IIWaarom maken jullie jongens geen onderscheid tussen een marokaans meid en een hollandse meid ik vind het zo bull shit als ze komen met :we leven in 2004 wie is nog maagd dan denk ik damm ik ben nog maagd en nog trots op ook en dan komt hij met maar meisje wat ben je ouderwets er zijn zat marokaanse meiden die het doen voor dat ze gaan trouwen maar als jij nog maagd willen blijven ik heb er respect voor .dan komt het over alsof het iets verkeerd is waar je zuinig op ben ... of ze komen met de vraag wat ga je vanavondn og doen (en het is al 23.00uur) dan zeg ik uuuh me bed opzoeken dan krijg een antwoord van zo saai kom mee naar now&wow (een discotheek in rdam) en dan zeg jij van nee man ik mag niet van me ouders dan krijg je een feedback zo hallo meid geniet van je leven en je bent oud en wijs genoeg bla bla ik bedoel op het moment dat ik met een jongen mee ga en en de "avond van je leef heb" en je gaat dan weg dan zegt hij tegen ze vrienden met haar zou ik nooit trouwen ik wil geen meid die als een sletje uithang ..ik bedoel zo achterbakse zijn onze marokaanse broeders
III Wat mij ook onwijs irriteert is nou dan leer je eindelijk je prins op de witte ezel en dan bel jij hem hij belt jou je gaat een keer wat drinken maar opeens belt hij niet meer en als hij belt dan is het alleen wanneer HIJ tijd heeft en afspreken alleen wanneer het hem uitkom ik bedoekl hallo wij hebben ook gevoelens en dan zeg je er wat van en dan krijg je tehoren ik wil niet overhaasten je moet er tijd voor nemen en dan denk ik wat nu heb ik het gedaan
IIII Of dan zien ze bij mij
Ewa weet je wat het is ik ontmoet alleen van die losers zo prachtig om tezien maar dat is ook ewa ja van een schoon bord kan je niet eten!!!!

Ik heb het wel gezien met de marokaanse jongens van tegenwoordig echt waar die paar rotte appels verzieken het voor alle marokaanse jongens.........

Het duurt niet lang of ik ga me inschrijven in een klooster

en als je toch aan het lezen ben wil je op mij stemmen :
http://tangaouia.wilnaarvalencia.co...ontrol=personal
Past dit niet beter bij liefde & relaties of hoe die topic ook mag
heten.........

By the way: je kunt beter zeggen "zo denk IK over jullie" en niet zo denken wij over jullie, je praat namelijk voor jezelf, niet voor anderen...........goed opletten volgende keer

03-12-2004, 11:27



Citaat door wackdack:
nee submission 3
en wraak mag altijd...
oja 2 willen ze verbieden........

wraak is toch alleen voor god???
"en mij is de wrake"

03-12-2004, 11:29

Citaat door indy:
oja 2 willen ze verbieden........

wraak is toch alleen voor god???
"en mij is de wrake"
en domheid is alleen voor alle NL toch?

03-12-2004, 11:30
Lella Yasmina:
- je bent maagd omdat het zo moet
- je gaat niet naar een discotheek omdat je van je ouders niet mag

Op zich zijn dat twee reeële waardes. Wat niet helemaal goed is, is het feit dat je EIGEN mening bijna nergens gegeven wordt. Je toets alles wat goed zou moeten zijn aan anderen.

Eigenlijk geef je WEL je eigen mening, anders schreef je dat stukje niet. Dus je bent gewoon op de goede weg. Misschien moet je nog leren waar je een leuke jongen tegen kan komen die de waardes wel op zijn waarde schat. Discotheekbezoekers (van welk ras of nationaliteit dan ook) vallen nu eenmaal niet onder het hoogste IQ gehalte.

De zg. alto's kun je meestal vinden in de iets hogere opleidingen. Die gaan uit in zaken waar gesprekken mogelijk zijn.

Niet dus alle schuld bij de jongens leggen, maar je ook afvragen of je wel op de goede plaatsen 'zoekt'.

03-12-2004, 11:32

Citaat door wackdack:
en domheid is alleen voor alle NL toch?
conclusie iedereen met een nl paspoort is dom

ben blij dat je nu ook voor jezelf spreekt

03-12-2004, 11:35
hoezo moet er onderscheid worden gemaakt tussen nl en maroc meisjes.......... omdat zogenaamd alle nl meisjes seks voor het huwelijk hebben, bullshit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er zijn genoeg maroc meisjes die dat ook doen, dat jij dat toevallig niet doet moet je zelf weten...... en dat moet iedereen voor zich weten..... maar doe nou niet alsof de nl meisjes losgeslagen zijn want dat is niet zo... er zijn nl meisjes die zich beter gedragen dan sommige maroc meisjes.......

En waarschijnlijk vroeg die jongen jou om uit te gaan omdat hij denkt dat ieder meisje dat doet, maroc of nl...... misschien moet je hem dat nog maar eens duidelijk maken!!! of hem gewoon laten als je daar niet van gediend bent...

03-12-2004, 11:46

Citaat door indy:
conclusie iedereen met een nl paspoort is dom

ben blij dat je nu ook voor jezelf spreekt
ik zal het corrigeren..
alle kaaskoppen en alle kaaskoppen met voorouders die op de boten andere landen gingen veroveren...

autodrop..het zou verboden moet worden..

03-12-2004, 11:48
Ik vind dat alle marokkaanse dames niet zo moeilijk moeten doen en gewoon met zijn alle gek moeten gaan doen.............
Ga lekker uit je bol, doe eens gek, laat je gaan................. Net als de anita's in zwolle!!! drink een keer jezelf lam, rook een keer een dikke joint, snuif dan een mooie lijntje en tenslotte laat je lekker nemen door een lekkere mocro'tje uit utrecht.....


Na twee weken feesten is het resultaat: Of je bent naar de klote, of je beseft echt dat dat geen leven is dat bij je past.......

Dat is de beste tip die ik aan onzekere,beinvloedbare marokkaanse meisjes kan geven: DOE EENS GEK!!!!!!!


En een tip voor de topicstarter: laat je niet zomaar hosselen van de straat, als je leuke jongens wil met een leuke inhoud


Ciao

04-12-2004, 02:00

Citaat door lella_yasmina:
He Hallo iedereen....

Weet je wat mij al een tijdje irriteert bij marokaanse jongens is:
I waarom als jullie meiden versieren en dan heb ik over leuk oogcontact zoekt en een knipoogje hier knipoogje daar dan geef je zo meid het gevoel dat je echt interesse in haar heb maar wanneer het echt op aankom dan vraag je op zo meid naar jou toe kom ik bedoel kom op zeg ik weet dat wij altijd zeuren over hoe geamcipeerd wij zijn maar we willen nog wel dat een jongen een echt heer blijf
en dat houdt in dat als je zo vent ben om oogcontact met zo meid te zoeken hebben dan ook ballen om op haar af te stappen...
IIWaarom maken jullie jongens geen onderscheid tussen een marokaans meid en een hollandse meid ik vind het zo bull shit als ze komen met :we leven in 2004 wie is nog maagd dan denk ik damm ik ben nog maagd en nog trots op ook en dan komt hij met maar meisje wat ben je ouderwets er zijn zat marokaanse meiden die het doen voor dat ze gaan trouwen maar als jij nog maagd willen blijven ik heb er respect voor .dan komt het over alsof het iets verkeerd is waar je zuinig op ben ... of ze komen met de vraag wat ga je vanavondn og doen (en het is al 23.00uur) dan zeg ik uuuh me bed opzoeken dan krijg een antwoord van zo saai kom mee naar now&wow (een discotheek in rdam) en dan zeg jij van nee man ik mag niet van me ouders dan krijg je een feedback zo hallo meid geniet van je leven en je bent oud en wijs genoeg bla bla ik bedoel op het moment dat ik met een jongen mee ga en en de "avond van je leef heb" en je gaat dan weg dan zegt hij tegen ze vrienden met haar zou ik nooit trouwen ik wil geen meid die als een sletje uithang ..ik bedoel zo achterbakse zijn onze marokaanse broeders
III Wat mij ook onwijs irriteert is nou dan leer je eindelijk je prins op de witte ezel en dan bel jij hem hij belt jou je gaat een keer wat drinken maar opeens belt hij niet meer en als hij belt dan is het alleen wanneer HIJ tijd heeft en afspreken alleen wanneer het hem uitkom ik bedoekl hallo wij hebben ook gevoelens en dan zeg je er wat van en dan krijg je tehoren ik wil niet overhaasten je moet er tijd voor nemen en dan denk ik wat nu heb ik het gedaan
IIII Of dan zien ze bij mij
Ewa weet je wat het is ik ontmoet alleen van die losers zo prachtig om tezien maar dat is ook ewa ja van een schoon bord kan je niet eten!!!!

Maar ja ik kan de schuld niet alleen bij de heren aflegen want wij damens kunnen er ook wat van

I Ik weet dat roken niet haram is maar dat wil niet gelijk zeggen dat je dan met je peukie in een cafeetje kunt oproken oke je kan het wel oproken maar het ziet er echt goedkoop uit.
II Twee jaar geleden was het onder de meiden(de naife) helemaal hip om ontmaagd te zijn en nu is het weer helemaal hip om het niet te zijn dus om lekker maagd te zijn,nou denk ik persoonlijk de reden waarom het nu helemaal hip omdat het niet meer wordt vergoed dus dat je het zelf moet dokken

Ik heb het wel gezien met de marokaanse jongens van tegenwoordig echt waar die paar rotte appels verzieken het voor alle marokaanse jongens.........

Het duurt niet lang of ik ga me inschrijven in een klooster

en als je toch aan het lezen ben wil je op mij stemmen :
http://tangaouia.wilnaarvalencia.co...ontrol=personal
Nou, dan stap je toch naar een Nederlandse jongen. Wij stellen niet zulke stomme vragen over emancipatie enzo, die tijd ligt al lang achter ons. Wij hebben de Dolle Mina gehad, weet je nog? Zouden jullie ook eens moeten hebben. Kom op en scoor gewoon een Nederlandse jongen die begrip voor jouw manier van leven heeft (zullen er genoeg van rondlopen). Ben je van het hele gedonder af.

Het is jammer dat je verbannen bent, want je schrijft best leuk. Alleen de moderators willen niet dat je hier reclame voor jezelf maakt stem op mij enz).

Succes,



Roloog

04-12-2004, 18:56



Citaat door esrah2:
You go girl!! helemaal gelijk jongens zeggen wel altijd dat marokkaanse meisjes allemaal hoeren zijn maar ik ken ook maar weinig jongens die zich aan de regels houden en alles doen wat god verboden heeft!! Ga maar na: drugsdealers pooiers dieven enz enz en die denken dat ze er onderuit komen door te zeggen dat ze jongens zijn. Nou laat ik ze even uit die droom helpen: je wordt net zo hard gestraft of je nou een jongen of een meisje bent voor Allah wa sobhana wa tahala is het het zelfde meisjes moeten maagd blijven maar jongens OOK er mag geen alcohol worden gedronken door meisjes maar door jongens ook NIET enz enz en wil iemand zich niet aan de regels van de islam houden laat diegene dan gewoon in zijn of haar waarde ieder zijn eigen leven toch
Dat klopt, zolang hij/zij de algemene regels niet overtreedt of echt een misdrijf pleegt, (algemeen gezegt: gij zult bij de samenleving geen schade berokkenen), dan is er toch niets aan de hand, lijkt me.

Dus om maar even een paar nettiquette-regeltjes op te noemen.
- In een volle trein tram of bus opstaan voor oudere mensen en zwangere vrouwen
- Netjes wachten totdat iedereen uitgestapt is en dan zelf pas instappen
- Alles wat je koopt netjes afrekenen, dus niet proletarisch gaan winkelen en ook niet stiekum een snoepje uit de bak bij het Kruidvat of Etos pikken.
- Afval in de prullenbak gooien en niet op straat.
- Als je een pand in of uitgaat, kijken of iemand achter je aan komt lopen en voor hem/haar de deur openhouden.
- Niet meteen beginnen te schelden, als iets je niet zint.
- Met twee woorden tegen vreemden spreken.
- Als je in een trein mobiel wilt bellen, loop dan even naar het halletje en zet daar je gesprek voort, maar laat medereizigers niet horen wat jouw reilen en zeilen allemaal inhoudt.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als iedereen zich nou echt aan dat soort regels houdt en anderen er gewoon op aanspreekt of het maar gewoon accepteert dat je op falend gedrag wordt aangesproken - dingen die in de omliggende landen tenminste nog wat vanzelfsprekend zijn - volgens mij zal de samenleving er een heel stuk van opknappen.

Ga ervoor, zou ik zeggen!

Groeten,



Roloog

04-12-2004, 19:03

Citaat door wackdack:
ik zal het corrigeren..
alle kaaskoppen en alle kaaskoppen met voorouders die op de boten andere landen gingen veroveren...

autodrop..het zou verboden moet worden..
Autodrop is best lekker, hoor. Maar ik kan me voorstellen dat er vele volksstammen zijn, die het maar niks vinden dat er zout en zoethout in snoepgoed verwerkt worden. Misschien ook wel verstandig, want zout (en met name zoethout), is niet echt goed voor je bloeddruk.

Echter, de bladerdeegkoekjes, die een belangrijke plaats in de Arabische cultuur heeft ingenomen kunnen maar beter achterwege gelaten worden, gezien ze stijf staan van de vele transvetzuren.

Kortom, snoep verstandig, eet een apppel.


Roloog

04-12-2004, 19:16

Citaat door lella_yasmina:
He Hallo iedereen....

Weet je wat mij al een tijdje irriteert bij marokaanse jongens is:
I waarom als jullie meiden versieren en dan heb ik over leuk oogcontact zoekt en een knipoogje hier knipoogje daar dan geef je zo meid het gevoel dat je echt interesse in haar heb maar wanneer het echt op aankom dan vraag je op zo meid naar jou toe kom ik bedoel kom op zeg ik weet dat wij altijd zeuren over hoe geamcipeerd wij zijn maar we willen nog wel dat een jongen een echt heer blijf
en dat houdt in dat als je zo vent ben om oogcontact met zo meid te zoeken hebben dan ook ballen om op haar af te stappen...
IIWaarom maken jullie jongens geen onderscheid tussen een marokaans meid en een hollandse meid ik vind het zo bull shit als ze komen met :we leven in 2004 wie is nog maagd dan denk ik damm ik ben nog maagd en nog trots op ook en dan komt hij met maar meisje wat ben je ouderwets er zijn zat marokaanse meiden die het doen voor dat ze gaan trouwen maar als jij nog maagd willen blijven ik heb er respect voor .dan komt het over alsof het iets verkeerd is waar je zuinig op ben ... of ze komen met de vraag wat ga je vanavondn og doen (en het is al 23.00uur) dan zeg ik uuuh me bed opzoeken dan krijg een antwoord van zo saai kom mee naar now&wow (een discotheek in rdam) en dan zeg jij van nee man ik mag niet van me ouders dan krijg je een feedback zo hallo meid geniet van je leven en je bent oud en wijs genoeg bla bla ik bedoel op het moment dat ik met een jongen mee ga en en de "avond van je leef heb" en je gaat dan weg dan zegt hij tegen ze vrienden met haar zou ik nooit trouwen ik wil geen meid die als een sletje uithang ..ik bedoel zo achterbakse zijn onze marokaanse broeders
III Wat mij ook onwijs irriteert is nou dan leer je eindelijk je prins op de witte ezel en dan bel jij hem hij belt jou je gaat een keer wat drinken maar opeens belt hij niet meer en als hij belt dan is het alleen wanneer HIJ tijd heeft en afspreken alleen wanneer het hem uitkom ik bedoekl hallo wij hebben ook gevoelens en dan zeg je er wat van en dan krijg je tehoren ik wil niet overhaasten je moet er tijd voor nemen en dan denk ik wat nu heb ik het gedaan
IIII Of dan zien ze bij mij
Ewa weet je wat het is ik ontmoet alleen van die losers zo prachtig om tezien maar dat is ook ewa ja van een schoon bord kan je niet eten!!!!

Maar ja ik kan de schuld niet alleen bij de heren aflegen want wij damens kunnen er ook wat van

I Ik weet dat roken niet haram is maar dat wil niet gelijk zeggen dat je dan met je peukie in een cafeetje kunt oproken oke je kan het wel oproken maar het ziet er echt goedkoop uit.
II Twee jaar geleden was het onder de meiden(de naife) helemaal hip om ontmaagd te zijn en nu is het weer helemaal hip om het niet te zijn dus om lekker maagd te zijn,nou denk ik persoonlijk de reden waarom het nu helemaal hip omdat het niet meer wordt vergoed dus dat je het zelf moet dokken

Ik heb het wel gezien met de marokaanse jongens van tegenwoordig echt waar die paar rotte appels verzieken het voor alle marokaanse jongens.........

Het duurt niet lang of ik ga me inschrijven in een klooster

en als je toch aan het lezen ben wil je op mij stemmen :
http://tangaouia.wilnaarvalencia.co...ontrol=personal
Ik denk dat je eerder voor jezelf moet spreken...........want misschien zoals velen hier herken ik geen enkel woord (hamdoellilah) van wat jij hier zegt.
Ten tweede moet je denk ook bij jezelf nagaan wat JIJ beter kunt doen (zoals iemand al zei....niet op de verkeerde plaatsen zijn)
En "het is al dan 23.00 uur" dan denk ik tja wat moet je zo laat nog op straat.....ik denk niet dat jongens dat soort meisjes echt serieus nemen......Als je je aangesproken voelt reageer je....................

Pagina's : [1] 2