Bekijk volle/desktop versie : Ze vond me een arrogante asociale klootzak.



Pagina's : [1] 2 3

22-05-2012, 22:14
Ik was dus aan het praten met mijn collega. Die vroeg dus aan mij wat ik ging doen aankomende week. Ik gaf aan dat als het lekker weer was ik samen met me neefjes naar de Efteling zou gaan.

Mohim toen kwam ze ermee, ja dan moet je lang wachten je kan beter een andere dag gaan etc.

Dus ik gaf aan, dat ik een rolstoel ga lenen en dan 1 van me neefjes erin en dan hoef ik nergens te wachten. En ik regel ook even een gehandicapten pas. Mohim toen vond ze dat dus immoreel en ze vond me een asociale klootzak.

Ik heb nog proberen uit te leggen dat 2 Marokkaantjes van 5 en die een uur moeten wachten. Dat kan ik ze toch niet aandoen. Wat is dan voor hun de fun als ze alleen maar stil staan.

Maar dat ging er bij haar niet in. Hoe kan ik het haar simpel uitleggen?

22-05-2012, 22:19


Wat een uitleg

22-05-2012, 22:22
gekke mensen

ps: efteling is de saaiste atractieoark ever

22-05-2012, 22:28

Citaat door Onbereikbaar__:
Die dikzak, die moet voorstellen als een prullenbak. Die scheeuwt "papier hier", ik vind hem echt leuk.
Doet me denken aan Amhali, dus die prullebak bestaat echt? Ben nog nooit in de Efteling geweest, Walibi is de leukste pretpark.

22-05-2012, 22:33



Citaat door Onbereikbaar__:
Die dikzak, die moet voorstellen als een prullenbak. Die scheeuwt "papier hier", ik vind hem echt leuk.
die is dus kij irritant je hoort m de hele tijd!! hoogtepunt is de pyton dan sta je 1 uur in de rij en binnen 3 min sta je weer op de grond

22-05-2012, 22:36

Citaat door Onbereikbaar__:
HAHAHA!! Lievúrd, hoe's 't met je?

Ja, is als 't goed is efteling, of walibi? Die pretparken lijken allemaal op elkaar.
Goed, goed. Heeerlijk, warme vrije dag opzitten. Hoe zijn je tentamens gegaan trouwens?;o

Efteling, Walibi ken ik letterlijk ieder plekje en daar hebben ze geen pratende prullebakken. Walibi heeft leuker achtbanen.

22-05-2012, 22:42

Citaat door Onbereikbaar__:

Wa malik elhamd! Ja, was goed gegaan! Althans dat denk ik, a.s. vrijdag krijg ik uitslag!

Ben je daar vaak geweest?
Goedzo, ik ga vrijdag even komen spieken hoe je 't er vanaf hebt gebracht, anders weekend. Incha Allah een mooi cijfer!

Jaa, Walibi vind ik echt tof. Sinds groep 8 ga ik ieder jaar en ben 't nog steeds niet zat Reken maar uit hoelang ik al een actieve bezoeker ben;o

22-05-2012, 22:44

Citaat door Onbereikbaar__:
Ik wist nog toen ik IN de achtbaan zat, en de achtbaan naar boven reed schreeuwde ik altijd dat ik eruit wil, en dat ik niet meer wou. En daarna als ik weer op 't begane grond kwam lachte ik zo > !


Wa malik elhamd! Ja, was goed gegaan! Althans dat denk ik, a.s. vrijdag krijg ik uitslag!

Ben je daar vaak geweest?
haha nee man, Efteling is echt saai en niks aan

22-05-2012, 22:49
Immorele daad. I am with her.

22-05-2012, 23:07

Citaat door Mevr_Feshkel:
:gn jffel:

Geniaal


soms ka ik wel nadenken


Citaat door crazygirl8291:
Wat een uitleg


kan niet duidelijker toch


Citaat door Onbereikbaar__:
Briljant! Ga ik onthouden, wanneer ik in 'n pretpark aanwezig ben. "Oh mevrouw, mijn enkel is gekneusd en daardoor kan ik niet zo lang in de rij staan" Beetje leuk en lief knipperen, en BAM daar zit ik dan met mijn kerngezonde enkel in de achtbaan.


Neen, dat kan ik dus niet over mijn hart krijgen. Zitten zij langer in de rij dan moi? Das toch niet eerlijk.


het leven is soms oneerlijk


Citaat door gizoh_1:
gekke mensen

ps: efteling is de saaiste atractieoark ever
voor kinderen is het wel leuk en het is in de buurt.

22-05-2012, 23:09

Citaat door crazygirl8291:
Doet me denken aan Amhali, dus die prullebak bestaat echt? Ben nog nooit in de Efteling geweest, Walibi is de leukste pretpark.
Hollebolle geis toch?

22-05-2012, 23:10

Citaat door Onbereikbaar__:
In Sha Allah heb 'k t goed gemaakt, moet wel. Weet je hoe hard ikvoor die toets had geleerd. Uff.

Bazz!! Durf je ook in alles?
Incha Allah. Dan moet er wel een voldoende inzitten.

Yep, ik ga overal in. Het liefst nog meerdere malen, maar daar hebben we net te weinig tijd voor. Ik heb een keer meegemaakt dat een achtbaan vastzat, was ´t rondje voordat ik aan de beurt was. Balen joh!
Ben jij een mietje Onbereikbaar..

22-05-2012, 23:10



Citaat door ra_bo:
soms ka ik wel nadenken



kan niet duidelijker toch



het leven is soms oneerlijk



voor kinderen is het wel leuk en het is in de buurt.
voor kinderen is t wel leuk ja, maar zelf ga je al die bankjes daar benuttigen

22-05-2012, 23:17

Citaat door gizoh_1:
voor kinderen is t wel leuk ja, maar zelf ga je al die bankjes daar benuttigen


Dus ik moet kleuters van 5 gewoon los rond laten lopen? Dan kan je de Efteling daarna voorgoed sluiten

22-05-2012, 23:20

Citaat door KILLUMINATIII:
Hollebolle geis toch?
Heb geen enkel idee.

Pagina's : [1] 2 3