Bekijk volle/desktop versie : Alarmm!!!! HELP!!! HELP ONZE ZUSTER!!



22-05-2012, 16:46
Bismillah Alhamdulillah As-Salatu Wa Assalaamu Alaa Rasoolillah. Wa Ba'ad.

Assalammo alaykom wa rahmathullahi wa barakathuhu!

Alle lof zij aan Allah Sub'hanahu wa ta'ala, Wie ons geleid heeft naar zijn Boek, de Qur'aan, en de Sunnah van de profeet (Sallallahu alaihi wa sallam) en naar het begrip van de Koran en de Soennah zoals begrepen werd door de Salaf Usaalih (Ridhwanullahi alaihim aj'maeen).


Allah Sub'hanahu wa ta'ala zegt in de koran:


Zij die, wanneer een rampspoed hen achterhaalt, zeggen: "Voorzeker, wij zijn van Allah en tot Hem zullen wij wederkeren".
(surat al-baqarah vers 156)


Ya nisa ulkaramah ik doe een beroep op jullie. Mijn moeder is vandaag overleden rahimahallah in de ochtend na 8 uur. Wal Hamdulillah


إِنّا للهِ وَإِنَا إِلَـيْهِ راجِعُـون ، اللَّهُـمَّ اْجُـرْنِي في مُصِـيبَتِي، وَاخْلُـفْ لي خَيْـراً مِنْـهَا

Iennaa liellaahie wa iennaa ielayhie raadji’oen, Allaahoemma e-edjoernie fie moesieebatie wa akhlief lie gayran mienha.





Wij zijn gekomen van Allah en tot Hem zullen wij terugkeren. O Allah, beloon mij voor dit verlies wat mij getroffen heeft en schenk mij er iets beters voor in de plaats.




De reden waardoor jullie contacteer is, omdat wij een rekening hebben gekregen van €6000-, die wij niet alleen kunnen betalen. Daarom vraag ik jullie hulp!!!!




Dit is wat ik vandaag kreeg van mijn Zuster die ik jaren lang kent..!!!

Asjblieft mijn Zusters & Broeder help deze ZUSTER!!!


Pm als je haar nummer wil of rek.num.

Barak Allahoe fiekom en vergeet geen du'a te doen voor haar moeder!!!!!





Sallam malaikoem