Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de mama's of mama's 2be: geboortefeest wordt gevierd waar..?



22-05-2012, 13:20
Beste mensjes,

Ik zit met de volgende vraag.. is het een "regel" dat je de geboortefeest bij je schoonouders in de buurt houdt?

Voorbeeld:
Ouders en familie wonen in Amsterdam en schoonouders wonen in Antwerpen.
Waar hou "moet" je het dan vieren?


Hoor graag van julllie.


Liefs!


PS: om 2 feesten te houden is geen optie.

22-05-2012, 13:36


Niemand die daarop kan antwoorden???

22-05-2012, 23:16
ik denk dat het geen "regel" is. ikzelf zou het doen waar ik woon niet waar mijn schoonfamilie woont.oftewel als hun een grotere huis hebben en ze stellen voor om het bij hun thuis door te laten gaan zou ik dat ook doen. als je het groot zou houden bedoel ik!

22-05-2012, 23:33
Ik denk dat het meest logische je woonplaats is, tenzij je nogal ver woont van je familie en schoonfamilie.
Als je dicht bij je schoonfamilie woont zou ik het gewoon daar houden en als je dicht bij je eigen familie woont ook. Anders gaat er miss wrijving onstaan..

23-05-2012, 09:25


Gewoon thuis ze weten toch wel de weg naar je huis !!
ZIjn toch vaker op bezoek geweest !!

Je schoonouders zijn niet bevallen van je kind haha gewoon lekker thuis houden.

23-05-2012, 11:15
Gewoon waar jij woont. Dat is toch logisch??

23-05-2012, 12:09
AMSTERDAM meid

Zo ik had dit wel kunnen openen.

Ouders in amsterdam Schoonfamilie Antwerpen

23-05-2012, 12:17
Je eigen woonplaats.

23-05-2012, 19:01
Wij zijn inshaallah van plan in woonplaats van mijn man in moskee te doen. En mijn woonplaats bij mijn ma thuis met familie en enkele vriendinnen. O allah yag3al albaraka Hihi

21-06-2012, 14:01
Hé meid!

Woon je ook in Antwerpen dan!? Proficiat met je zwangerschap.. Allah ie kamel bghair!



Citaat door zahra_i:
AMSTERDAM meid

Zo ik had dit wel kunnen openen.

Ouders in amsterdam Schoonfamilie Antwerpen

21-06-2012, 14:40
Das raar hoor om bij je ouders te doen. Als getrouwde vrouw hoor je bij je man (en diens familie bij wijze van) En feestje doe je logischerwijs waar je woont en anders bij je schoonouders en als dat niet kan dan bij je eigen ouders,


Citaat door zahra_i:
AMSTERDAM meid

Zo ik had dit wel kunnen openen.

Ouders in amsterdam Schoonfamilie Antwerpen