Bekijk volle/desktop versie : KOffiezetapparaat kopen. Welke?



22-05-2012, 09:12
Hoi,

Ik Wil een koffiezetapparaat als kado aanschaffen voor mijn moeder. Het moet een goede zijn en makkelijk te bedienen. Welke adviseren jullie mij?

Bedankt.

Groetjes

23-05-2012, 19:56


64 x bekeken en geen 1 reactie. Ik zelf heb een ingewikkeld ding. Ik begrijp dat ding nog wel. Maar mijn ouders niet. Kom op mensen.

24-05-2012, 00:13
Hangt ervan af...wilt jouw moeder het klassieke koffietoestel waar je koffiefilter, koffie en water in doet en knopje aan?



Of zo'n modern toestel zoals een Senseo?


24-05-2012, 10:47
Ik heb een caffe italiono one touche van Princess. Ik heb 'm nieuw op de vrijmarkt gekocht. Voor mij was het een koopje, maar ik dacht dat het nieuw op http://www.beslist.nl rond 160 euro is.

Het voordeel: is houd van koffie-verkeerd- veel marokkaanse moeders ook overigens. Dus je hebt een aparte beker waar je verse volle melk in doet en dus ook cappuchino en andere soort koffie kan maken.

Daarbij hoef je ook niet koffie-pads te gebruiken, als je er niet van houdt, maar gewoon echte koffie. Je kan ook koffiepads, maar ook soep en warme chocolademelk mee maken.

Heel multifunctioneel. Daarbij keuze tot 2 kleine kopje, grote koppie, met enkel 1 knop en heel simpel te bedienen.

25-05-2012, 20:06


Dit is wel een goeie http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid=152131110&ns_campa ign=datafeed&ns_mchannel=8936&ns_source=163&kwd_id =14373-F9BC236B-017A-43E6-BF80-CE888F17B98ES{creative}&bg_adtype=productAds&ns_li nkname=058731&ns_fee=0&gclid=CKn74s6DnLACFYwQfAodR R3wXQ

25-05-2012, 22:43

Citaat door Nefertari:
Hangt ervan af...wilt jouw moeder het klassieke koffietoestel waar je koffiefilter, koffie en water in doet en knopje aan?



Of zo'n modern toestel zoals een Senseo?

De eerste heeft mijn moeder en ze is er heel blij mee, vooral omdat het met thermoskan is. Senseo is denk ik niks voor onze moeders, ze houden meer van zelfgezette koffie, vooral ook voor bezoek.

Ik zelf wil een nespresso met airochinno!! Misschien na de zomervakantie als er nog centjes over zijn haha

26-05-2012, 15:12

Citaat door intissar27:
Hoi,

Ik Wil een koffiezetapparaat als kado aanschaffen voor mijn moeder. Het moet een goede zijn en makkelijk te bedienen. Welke adviseren jullie mij?

Bedankt.

Groetjes

gewoon ouderwetse koffiemachine met filterkoffie. Dat is de allerlekkerste koffie!

En goedkoop


Sent from my iPhone using Tapatalk