Bekijk volle/desktop versie : iemand idee voor welzijn in marokko?



21-05-2012, 13:12
Door niet alleen aan ons zelf te denken, maar ook aan mensen die het moeilijk hebben in Marokko ben ik bezig met inventariseren welke hulp we kunnen bieden. Daarbij dacht ik aan welzijnsproject, maar de invulling ervan is voor mij nog niet bekend genoeg.

heeft iemand een idee voor het aanmoedigen/starten van een project in onze geliefde land Marokko ?

21-05-2012, 13:15


Het idee is prachtig maar je praat over een miljoenen project heb je er een paar?Verpleegkundige,bedden,het ziekenhuis zelf,medische apparatuur en personeel kosten heel veel geld..Of heb jij een andere idee

21-05-2012, 13:21
een ziekenhuis net als die van hier voor arme mensen en/of een ziekenhuis met trauma helikopters daar dacht ik aan maar daarvoor heb je v eel geld nodig en of een aanvraag indienen bij ontwikelingsgeld. dat laatste kan heeel handig zijn in maroko aangezien ej soms paar uur moet wachten bij een ongeluk voordat iemand komt

21-05-2012, 13:43
dat is een miljoenen plan. ik denk nu eerst aan primair levensbehoeftes met daarbij scholing voor bijvoorbeeld kinderen. of iets met gehandicapten.
De bedoeling is dat het klein begint en verder uit zal groeien.

21-05-2012, 16:20


Je wilt klein beginnen maar daarna groot? Zie je dat je dan veel winst hebt of hoe zie je dat voor je?

En het is natuurlijk een heel mooie idee heb er ook aan gedacht!
Waarom begin je niet aan een dagcentrum voor mensen met een verstandelijke berperkingen?
Dat zie je ook heel weinig in maghreb.

22-05-2012, 10:06
ik doe dit niet explicitet vanuit winst oogpunt, daarvoor heb ik mijn eigen werk. ik doe dit alleen fi sabilallah, want dat wij het goed hebben betekent niet dat anderen het wel goed hebben.

@riffia kebdania. kun je me het idee nader toelichtten aub via pm? een dagcentrum zegt mij niets :$

mensen come on.