Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk donkere kringen permanent weg laten halen



Pagina's : [1] 2 3 4

20-05-2012, 16:27
hallo dames!

Ik ben van kleins af aan erg last van donkere kringen onder mijn ogen. De laatste paar jaar is dit alleen maar erger geworden, en alle huis-tuin en keuken middeltjes werken niet, omdat het blijkbaar iets genetisch is. En met make.up is het niet goed te camoufleren. Ik erger me er zowiezo aan, en wil niet telkens met make up hoeven rond te lopen........
Nu heb ik er veel voor over om ze permanent weg te laten halen, maar op internet kan ik er weinig (betrouwbare) informatie over vinden. Ik vroeg me af of iemand van jullie ze via cosmetische chirurgie ze permanent heeft laten weghalen, dan wel er meer info over heeft bijvoorbeeld als gevolg van een intakegesprek o.i.d?

Alvast bedankt!

20-05-2012, 18:00


Up

Ben hier ook erg benieuwd naar, k heb ook al egt tig dingen geprobeerd maar niets helpt ik heb het helaas ook al sinds jongs af aan, en zoals je al zei hoe ouder ik word hoe erger mn donkere kringen worden

20-05-2012, 18:55

Citaat door taktakzit0ena:
Up

Ben hier ook erg benieuwd naar, k heb ook al egt tig dingen geprobeerd maar niets helpt ik heb het helaas ook al sinds jongs af aan, en zoals je al zei hoe ouder ik word hoe erger mn donkere kringen worden
Pfff, erg is dat he Ik ben verder nogal bleek van mezelf, dus dan valt het extra op Echt niemand die me hier meer over kan vertellen?

21-05-2012, 01:02
wuahahha panda look a like

21-05-2012, 01:33


Vraagje: heb je ooit je bloed laten onderzoeken?

21-05-2012, 08:07
Heb het zelf ook maar in combinatie met wallen,dus vochtophoging. Het is erfelijk en heb het geaccepteerd alhamdoelilah, er zijn ergere dingen in de wereld. En ik ga niet onder narcose, met de nodige risico's, om mooier te worden. Het is inderdaad heeeeel vervelend en je bent er veel mee bezig. Maar een mens is niet alleen zijn 'uiterlijk', ik vind andere dingen belangrijker. Gheir inchalah,ik hoop dat je er eerst goed over nadenkt. liefs

21-05-2012, 09:35

Citaat door RifRoos:
Vraagje: heb je ooit je bloed laten onderzoeken?
Ja, maar dat was meer in verband met oververmoeidheid. Had toen een ijzertekort, pillen voor gekregen, na bloedonderzoek was het oke, en nu heb ik ze niet meer. Verder gezond alhamdoelilah

21-05-2012, 09:37

Citaat door sabr21:
Heb het zelf ook maar in combinatie met wallen,dus vochtophoging. Het is erfelijk en heb het geaccepteerd alhamdoelilah, er zijn ergere dingen in de wereld. En ik ga niet onder narcose, met de nodige risico's, om mooier te worden. Het is inderdaad heeeeel vervelend en je bent er veel mee bezig. Maar een mens is niet alleen zijn 'uiterlijk', ik vind andere dingen belangrijker. Gheir inchalah,ik hoop dat je er eerst goed over nadenkt. liefs
Ik weet het sabr, maar je kunt er gewoon niet omheen. ik heb ook gemerkt dat ik mensen minder durf aan te kijken en dat het dus echt in de weg zit... zeker bij sollicitaties e.d. is het gewoon een heikelpunt.

21-05-2012, 11:27

Citaat door Dance:
hallo dames!

Ik ben van kleins af aan erg last van donkere kringen onder mijn ogen. De laatste paar jaar is dit alleen maar erger geworden, en alle huis-tuin en keuken middeltjes werken niet, omdat het blijkbaar iets genetisch is. En met make.up is het niet goed te camoufleren. Ik erger me er zowiezo aan, en wil niet telkens met make up hoeven rond te lopen........
Nu heb ik er veel voor over om ze permanent weg te laten halen, maar op internet kan ik er weinig (betrouwbare) informatie over vinden. Ik vroeg me af of iemand van jullie ze via cosmetische chirurgie ze permanent heeft laten weghalen, dan wel er meer info over heeft bijvoorbeeld als gevolg van een intakegesprek o.i.d?

Alvast bedankt!
Hoi meid,

Waarom ga je niet naar de dertmatoloog? Misschien kan hij dan vaststellen of het komt door hyperpigmentatie of door volume verlies onder de ogen ( dus dat het hol is onder je ogen).

Als het idd hyperpigmentatie is, dan kan de dermatoloog hydrochinon voorschrijven, dit spul werkt blekend. Maar als het volume verlies onder je ogen is kan je beter naar een goede kliniek gaan en restylane onder je ogen inspuiten. Dit blijft 6-12 maanden zitten.

Overige crémes en toestanden werken niet...is allemaal BS.

Check ff deze linkjes voor meer info

http://www.bergmankliniek.nl/contact/client-ervaringen/restylane-behandeling-tegen-donkere-kringen-rondom-ogen/181_1&clientid=291

http://www.youtube.com/watch?v=heEEBWfWNwA

Good luck

21-05-2012, 12:03

Citaat door Dance:
Ik weet het sabr, maar je kunt er gewoon niet omheen. ik heb ook gemerkt dat ik mensen minder durf aan te kijken en dat het dus echt in de weg zit... zeker bij sollicitaties e.d. is het gewoon een heikelpunt.



ik gebruik touche eclat van YSL, die is wel 30 euro,maar hij is echt goed!!! ik snap dat je liever geen make up wil en naturel geen kringen wil hebben...een operatie is meer geschikt voor wallen ,om vocht weg te halen. bij kringen is het een ander verhaal toch???

21-05-2012, 16:26

Citaat door Pakeezah:
Hoi meid,

Waarom ga je niet naar de dertmatoloog? Misschien kan hij dan vaststellen of het komt door hyperpigmentatie of door volume verlies onder de ogen ( dus dat het hol is onder je ogen).

Als het idd hyperpigmentatie is, dan kan de dermatoloog hydrochinon voorschrijven, dit spul werkt blekend. Maar als het volume verlies onder je ogen is kan je beter naar een goede kliniek gaan en restylane onder je ogen inspuiten. Dit blijft 6-12 maanden zitten.

Overige crémes en toestanden werken niet...is allemaal BS.

Check ff deze linkjes voor meer info

http://www.bergmankliniek.nl/contact/client-ervaringen/restylane-behandeling-tegen-donkere-kringen-rondom-ogen/181_1&clientid=291

http://www.youtube.com/watch?v=heEEBWfWNwA

Good luck
Super bedankt voor alle info meid! Al die cremes idd zijn BS, en zoals ik zei, ik wil niet constant te hoeven lopen smeren. Thanks hon

En sabr, touche eclat heb ik ook gebruikt en dat werkte iets beter, maar niet goed genoeg... zeker niet voor die prijs. Er is inderdaad genoeg over wallen te vinden, maar voor kringen is geloof ik nog niets spectaculairs uitgevonden. Behalve dus, wat Pakeezah ook aangaf, die restylane maar dat heeft ook maar een tijdelijk effect.

22-05-2012, 16:38
Restylane is volgens mij de enige (tijdelijke) oplossing. Ik heb er zelf ook last van, echter nog geen behandeling ondergaan. Cremes werken totaal niet, dus meiden verspil je geld er niet aan ! Veel water drinken kan trouwens een beetje helpen, maar het totaal laten verdwijnen doet het niet.

22-05-2012, 17:20


heeft iemand ervaring met die hydrochinon? kun je dat ook krijgenvia je huisarts?

22-05-2012, 18:15

Citaat door riffia1986:
heeft iemand ervaring met die hydrochinon? kun je dat ook krijgenvia je huisarts?
Hi meid,

Deze kan je alleen per recept via de dermatoloog verkrijgen. Dus vraag een verwijzing bij je HA voor de dermatoloog.

Succes!

22-05-2012, 18:17

Citaat door Pakeezah:
Hi meid,

Deze kan je alleen per recept via de dermatoloog verkrijgen. Dus vraag een verwijzing bij je HA voor de dermatoloog.

Succes!
Hey meid, heb een beetje zitten googlen over dat hydochinon. Is idd allen op recept verkrijgbaar, maar ik las ook dat het hoofzakelijk wordt voorgeschreven voor pigmentvlekken? Dat is toch iets anders dan kringen?

Pagina's : [1] 2 3 4