Bekijk volle/desktop versie : je vriendin wordt door andere ten huwelijk grvraagd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-05-2012, 10:57
wat zou jij doen als je vriendin aanzoeken krijgt?

en voor de dames, zou je op je vriend wachten of ga voor één van de aanzoeken?

19-05-2012, 10:58



Citaat door yuyut:
wat zou jij doen als je vriendin aanzoeken krijgt?

en voor de dames, zou je op je vriend wachten of ga voor één van de aanzoeken?


Ik zou het mooi voor haar vinden want als ze met een ander trouwt, heb je een potentieel stalker minder toch. Als het iets serieus was, dan was zij al na een week je vriendin niet meer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

19-05-2012, 11:07

Citaat door iCaramba:
Ik zou het mooi voor haar vinden want als ze met een ander trouwt, heb je een potentieel stalker minder toch. Als het iets serieus was, dan was zij al na een week je vriendin niet meer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
duidelijk

19-05-2012, 11:35
Het is mij overkomen nou geloof me ik ben er kapot van
4jarige seriuese relatie en een ander gaat er met haar vandoor

dat doet pijn geloof me

19-05-2012, 11:38



Citaat door de_verteller:
Het is mij overkomen nou geloof me ik ben er kapot van
4jarige seriuese relatie en een ander gaat er met haar vandoor

dat doet pijn geloof me


Vier jarig relatie, komt niet bepaald serieus over. Na een week weet je al of of diegene bij je hoort, ja of nee, en kennelijk was dat niet het geval anders waren jullie al man en vrouw. Wat maakte de relatie serieus dan? Je neukte haar in al haar lichaamsopeningen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

19-05-2012, 11:41

Citaat door iCaramba:
Vier jarig relatie, komt niet bepaald serieus over. Na een week weet je al of of diegene bij je hoort, ja of nee, en kennelijk was dat niet het geval anders waren jullie al man en vrouw. Wat maakte de relatie serieus dan? Je neukte haar in al haar lichaamsopeningen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ik kon haar hand nog niet vragen ivm wat problemen die ik had die bijna opgelost zijn.
niet in alle gaten maar ja dat hoort bij een relatie maar goed ik wilde wel trouwen dus...

erg voor die man eigenlijk ik kom er wel overheen

19-05-2012, 11:46
Niet in allemaal zegt ie. Zo'n afdankertje wil je niet. Het is algemeen bekend dat ze altijd rondkijken. Wie het eerst komt, heeft prijs. Vergeet niet dat ze ook vaak relaties nemen om gewoon te chillen. Als ze willen trouwen zoeken ze zo'n naieve ezel.

Ik ken zo'n voorbeeld waarbij ze hem had gedumpt na heel wat jaren relatie om te trouwen met een ander. Dat ging niet door en nu smeekt ze al maanden voor een kans bij haar ex. Hij wilt gewoon echt niet, laat maar lekker sterven in schuldgevoel.

19-05-2012, 11:49

Citaat door de_verteller:
Het is mij overkomen nou geloof me ik ben er kapot van
4jarige seriuese relatie en een ander gaat er met haar vandoor

dat doet pijn geloof me
Waarom een vierjarige relatie? Ik bedoel zo lang en serieus? Ik ben het voor één keer eens met Icaramba in ieder geval met zijn eerste deel van de tekst.


Citaat:
Vier jarig relatie, komt niet bepaald serieus over. Na een week weet je al of of diegene bij je hoort, ja of nee, en kennelijk was dat niet het geval anders waren jullie al man en vrouw.
Het was niet voorgeschreven, dit is ook een les voor in de toekomst. Laat er niet teveel tijd over heen gegaan en doe het gelijk op de juiste manier, bespaart je een heleboel tijd en ellende. En begrijp me niet verkeerd ik spreek haar actie niet goed.

Eenmaal je akkoord gaat met een relatie betekent het ook alle deuren sluiten maar dat terzijde.

19-05-2012, 11:56
Ik zou wachten (maar niet eeuwig) op degene waar ik mee ben

19-05-2012, 11:59

Citaat door iCaramba:
Vier jarig relatie, komt niet bepaald serieus over. Na een week weet je al of of diegene bij je hoort, ja of nee, en kennelijk was dat niet het geval anders waren jullie al man en vrouw. Wat maakte de relatie serieus dan? Je neukte haar in al haar lichaamsopeningen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Je hebt punt duidelijk gemaakt. Heel goed.

19-05-2012, 11:59

Citaat door de_verteller:
Het is mij overkomen nou geloof me ik ben er kapot van
4jarige seriuese relatie en een ander gaat er met haar vandoor

dat doet pijn geloof me
Waarom hebben jullie zo lang gewacht dan.. Of beter gezegd waarom heb jij zo lang gewacht want zij wilde duidelijk al trouwen!

Waarom in hemelsnaam een 4 jarige relatie terwijl je islamitisch al getrouwd had kunnen zijn en alles kon doen wat jullie wilden..
Ene kant begrijp ik haar heel goed!

19-05-2012, 12:01

Citaat door de_verteller:
Het is mij overkomen nou geloof me ik ben er kapot van
4jarige seriuese relatie en een ander gaat er met haar vandoor

dat doet pijn geloof me
Dat ik vrouwen zie huilen vanwege stukgelopen relaties tot daar aan toe, maar moeten mannen nu ook al pijn hebben? Ik weet niet hoor, maar een man moet sterk in zijn schoenen staan. Gezien hij een hele belangrijke rol heeft te vervullen in het huwelijk .

19-05-2012, 12:03


iCaramba, heeft goed gesproken. Voor een deel dan. Maar ik zou gewoon de dag erna om je vriendins hand vragen. Kan ze alsnog voor jou kiezen. Wie gaat er nou haram doen als halal ook kan.

19-05-2012, 12:07

Citaat door Dotje:
Dat ik vrouwen zie huilen vanwege stukgelopen relaties tot daar aan toe, maar moeten mannen nu ook al pijn hebben? Ik weet niet hoor, maar een man moet sterk in zijn schoenen staan. Gezien hij een hele belangrijke rol heeft te vervullen in het huwelijk .
Moeten mannen soms van steen zijn? Ze hebben ook gevoelens hoor.

19-05-2012, 12:09

Citaat door de_verteller:
ik kon haar hand nog niet vragen ivm wat problemen die ik had die bijna opgelost zijn.
niet in alle gaten maar ja dat hoort bij een relatie maar goed ik wilde wel trouwen dus...

erg voor die man eigenlijk ik kom er wel overheen


Hahahaha, juist, erg voor die man. Als het shi bent nass, zou je er een nachtje van wakker kunnen liggen maar een speeltje die trouwt met een ander? Goed toch, liever hij dan jij.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8