Bekijk volle/desktop versie : Hoe kom ik van mijn verloofde af? Help!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-12-2004, 20:15
Ik wil heel graag van mijn verloofde af (zijn al 3,5 jaar samen)
Maar ik ben echt op hem afgeknapt.
Waarom: ik zal jullie eens vertellen waarom:
Gisteren ging mijn mobieltje af: zag zijn nummer op het scherm, dus ik heel blij opnemen: Hi lieverd!
Maar ik kreeg geen reactie terug, wat bleek: zijn telefoon was per ongeluk zomaar mijn nummer gaan bellen. dus hij wist niet dat ik aan de lijn zat. Ik hoorde hem met zijn vriend ( de grootste loser die ik ken op heel deze planeet trouwens) praten.
Dit zei mijn verloofde: jeetje ik heb echt lekker XXXX met haar, ik wilde het met haar van achteren doen, maar mijn XXXX ging eruit. haha

(ik ben trouwens maagd en heb het nog nooit gedaan, dus over mij had hij het niet!)
Die vriend van hem gaf nog lachend een reactie, maar die kon ik niet duidelijk verstaan, opeens had mijn verloofde door dat zijn telefoon aan was. Hij nam op en zei: heee. Ik maakte hem voor alles en nog wat uit en zei dat ik alles had gehoord en dat Allah ervoor heeft gezorgd dat ik op het juiste moment door hem werd gebeld om met mijn eigen oren te horen wie hij was: nl een grote vuile bedrieger. Eerst zei hij dat het een grapje was, later werd hij boos en zei hij dat ik het recht niet had om te blijven luisteren als zijn telefoon mij belt (pardon????). later zei hij dat hij het niet over zichzelf had maar dat hij en zijn vriend het hadden over een jongen van vroeger die ze kenden en dat hij hem gewoon aan het citeren was.

Hij zwoor op de heilige koran dat hij nooit vreemd is gegaan etc etc.
Maar ik heb genoeg gehoord, ik weet genoeg: hij gaat alleen maar om met hoerenlopers (dat weet ik) en hij zei zehma altijd dat hij hun gedrag afkeurde en dat hij nooit vreemd zou kunnen gaan omdat allah hem dan zou straffen etc etc.

Maar nu ben ik zoooo blij dat allah mij deze kans heeft gegeven om dit te horen met mijn eigen oren, hij vroeg ook steeds: wat heb je gehoord? nou zeg dan?

Ik wil van hem af, maar we zijn in zo'n gevorderd stadium, hij komt bij ons thuis, ik ben bij hun thuis geweest, de trouwdatum is definitief etc, hoe kom ik hiervan af? Hij spreekt regelmatig met mijn oudere broer af en met mijn vader en zij vinden hem de voorbeeldige islamitisch en de beste jongen voor mij etc etc. bovendien zou hij nog iets belangrijks voor mijn familie doen, waar ze hem dus de komende maanden voor nodig hebben
Ik ga echt over mijn nek nu bij hem en wil echt niets meer te maken met hem hebben.


wat moet ik doen????

02-12-2004, 20:20



Citaat door haliema1980:
Ik wil heel graag van mijn verloofde af (zijn al 3,5 jaar samen)
Maar ik ben echt op hem afgeknapt.
Waarom: ik zal jullie eens vertellen waarom:
Gisteren ging mijn mobieltje af: zag zijn nummer op het scherm, dus ik heel blij opnemen: Hi lieverd!
Maar ik kreeg geen reactie terug, wat bleek: zijn telefoon was per ongeluk zomaar mijn nummer gaan bellen. dus hij wist niet dat ik aan de lijn zat. Ik hoorde hem met zijn vriend ( de grootste loser die ik ken op heel deze planeet trouwens) praten.
Dit zei mijn verloofde: jeetje ik heb echt lekker XXXX met haar, ik wilde het met haar van achteren doen, maar mijn XXXX ging eruit. haha

(ik ben trouwens maagd en heb het nog nooit gedaan, dus over mij had hij het niet!)
Die vriend van hem gaf nog lachend een reactie, maar die kon ik niet duidelijk verstaan, opeens had mijn verloofde door dat zijn telefoon aan was. Hij nam op en zei: heee. Ik maakte hem voor alles en nog wat uit en zei dat ik alles had gehoord en dat Allah ervoor heeft gezorgd dat ik op het juiste moment door hem werd gebeld om met mijn eigen oren te horen wie hij was: nl een grote vuile bedrieger. Eerst zei hij dat het een grapje was, later werd hij boos en zei hij dat ik het recht niet had om te blijven luisteren als zijn telefoon mij belt (pardon????). later zei hij dat hij het niet over zichzelf had maar dat hij en zijn vriend het hadden over een jongen van vroeger die ze kenden en dat hij hem gewoon aan het citeren was.

Hij zwoor op de heilige koran dat hij nooit vreemd is gegaan etc etc.
Maar ik heb genoeg gehoord, ik weet genoeg: hij gaat alleen maar om met hoerenlopers (dat weet ik) en hij zei zehma altijd dat hij hun gedrag afkeurde en dat hij nooit vreemd zou kunnen gaan omdat allah hem dan zou straffen etc etc.

Maar nu ben ik zoooo blij dat allah mij deze kans heeft gegeven om dit te horen met mijn eigen oren, hij vroeg ook steeds: wat heb je gehoord? nou zeg dan?

Ik wil van hem af, maar we zijn in zo'n gevorderd stadium, hij komt bij ons thuis, ik ben bij hun thuis geweest, de trouwdatum is definitief etc, hoe kom ik hiervan af? Hij spreekt regelmatig met mijn oudere broer af en met mijn vader en zij vinden hem de voorbeeldige islamitisch en de beste jongen voor mij etc etc. bovendien zou hij nog iets belangrijks voor mijn familie doen, waar ze hem dus de komende maanden voor nodig hebben
Ik ga echt over mijn nek nu bij hem en wil echt niets meer te maken met hem hebben.


wat moet ik doen????
Als ik jou was zou ik goed met hem gaan praten...
Meer heb ik niet te zeggen, sorry, kan je niet helpen.
salaam

02-12-2004, 20:23
Ga eerst beter met hem praten voordat je zulke beslissingen neemt..
good luck

02-12-2004, 20:34
maar ik kan toch moeilijk met een vreemdgaande man trouwen, met een hoerenloper?

02-12-2004, 20:47


Meid, wees even realistisch. Bijna elke jongen gaat tijdens zijn relatie vreemd.
Vooral als het gaat om sex. Als jij hem die dingen niet kan geven, zal hij het bij een ander zoeken.
Of hij zal veranderen als hij is getrouwd weet hij alleen en Allah weet het beter.

Tis niet leuk dit te weten nee, maar heb het er over met hem..je gaat niet voor niets met hem al 3.5 jaar..

02-12-2004, 20:48
Praat eerst heel erg goed met je verloofde, voor het zelfde geld zat je er wel naast... en asl je er gewoon voor 200% achterstaat dat hij een bedrieger is ja dan zou ik het maar met je moeder besrpeken want geen enkele moeder wilt dat haar dochter met een bedrieger het bed gaat delen......

Ik bedoel als hij je cht bedriegt dan is hij je niet waard.....

veel succes Bennie

02-12-2004, 20:51
Ik begrijp niet waarom mensen zich zo'n lange tijd verloven, in die 3,5jaar kon je trouwen en was het anders afgelopen. Je weet sowieso dat de meeste mannen HET ergens anders gaan zoeken.

02-12-2004, 20:53
Ik zou je broer hem knockout laten slaan!!!!!

02-12-2004, 20:55
Vertel je ouders wat je hebt gehoord en dan zijn hun waarschijnlijk degene die zeggen dat je beter niet met hem kunt trouwen.

02-12-2004, 20:56

Citaat door haliema1980:
maar ik kan toch moeilijk met een vreemdgaande man trouwen, met een hoerenloper?
Ja, inderdaad.. als ik jou was zou ik er alles aan doen om bij hem weg te gaan. Hij zat het doe dan ook toch blijven ontkennen. Praat eens met je broer hierover...


Succes ermee Haliema!

02-12-2004, 20:57
weet je wa ik het ergste vind, dat hij al die jarens steeds uit zichzelf zei dat hij niet zou kunnen vreemdgaan. Tuurlijk liep ik altijd met de gedachte dat geen enkele jongen 3,5 jaar zonder sex kan. maar als je partner je keer op keer blíjft zweren dat hij het echt al die jaren dat hij met mij is nooit heeft gedaan uit respect voor mij maar ook voor de islam (en hij is veel met zijn geloof bezig) dan ga je dat gewoon geloven. Dat vind ik het ergste, die leugens.

Maar nu wil ik echt van hem af en hij zegt tegen mij dat ik alles kapot wil maken, ik kan gewoon niet meer met zo'n smiecht samen zijn.

02-12-2004, 21:01

Citaat door haliema1980:
weet je wa ik het ergste vind, dat hij al die jarens steeds uit zichzelf zei dat hij niet zou kunnen vreemdgaan. Tuurlijk liep ik altijd met de gedachte dat geen enkele jongen 3,5 jaar zonder sex kan. maar als je partner je keer op keer blíjft zweren dat hij het echt al die jaren dat hij met mij is nooit heeft gedaan uit respect voor mij maar ook voor de islam (en hij is veel met zijn geloof bezig) dan ga je dat gewoon geloven. Dat vind ik het ergste, die leugens.

Maar nu wil ik echt van hem af en hij zegt tegen mij dat ik alles kapot wil maken, ik kan gewoon niet meer met zo'n smiecht samen zijn.
Logisch meid. Ookal zei hij het alleen maar voor de grap dan nog weet je precies wat voor vlees je in de kuip hebt. Als hij zo met zijn vrienden praat. Vertel aan je ouders wat je hier aan ons verteld hebt, ik neem aan dat ze ook maar het beste voor je willen.

02-12-2004, 21:02



Citaat door haliema1980:
weet je wa ik het ergste vind, dat hij al die jarens steeds uit zichzelf zei dat hij niet zou kunnen vreemdgaan. Tuurlijk liep ik altijd met de gedachte dat geen enkele jongen 3,5 jaar zonder sex kan. maar als je partner je keer op keer blíjft zweren dat hij het echt al die jaren dat hij met mij is nooit heeft gedaan uit respect voor mij maar ook voor de islam (en hij is veel met zijn geloof bezig) dan ga je dat gewoon geloven. Dat vind ik het ergste, die leugens.

Maar nu wil ik echt van hem af en hij zegt tegen mij dat ik alles kapot wil maken, ik kan gewoon niet meer met zo'n smiecht samen zijn.
Stink vent. Hij heeft je dus al die tijd voor gelogen, je blij maken, zoet houden, z'n gladde praatjes. Ik denk als hij echt van je hield, en ook respect had voor de islam zoals jij dat zeg, dat het dan wel het geduld kon opbrengen te wachten tot de huwelijksnacht..

02-12-2004, 21:07

Citaat door haliema1980:
Ik wil heel graag van mijn verloofde af (zijn al 3,5 jaar samen)
Maar ik ben echt op hem afgeknapt.
Waarom: ik zal jullie eens vertellen waarom:
Gisteren ging mijn mobieltje af: zag zijn nummer op het scherm, dus ik heel blij opnemen: Hi lieverd!
Maar ik kreeg geen reactie terug, wat bleek: zijn telefoon was per ongeluk zomaar mijn nummer gaan bellen. dus hij wist niet dat ik aan de lijn zat. Ik hoorde hem met zijn vriend ( de grootste loser die ik ken op heel deze planeet trouwens) praten.
Dit zei mijn verloofde: jeetje ik heb echt lekker XXXX met haar, ik wilde het met haar van achteren doen, maar mijn XXXX ging eruit. haha

(ik ben trouwens maagd en heb het nog nooit gedaan, dus over mij had hij het niet!)
Die vriend van hem gaf nog lachend een reactie, maar die kon ik niet duidelijk verstaan, opeens had mijn verloofde door dat zijn telefoon aan was. Hij nam op en zei: heee. Ik maakte hem voor alles en nog wat uit en zei dat ik alles had gehoord en dat Allah ervoor heeft gezorgd dat ik op het juiste moment door hem werd gebeld om met mijn eigen oren te horen wie hij was: nl een grote vuile bedrieger. Eerst zei hij dat het een grapje was, later werd hij boos en zei hij dat ik het recht niet had om te blijven luisteren als zijn telefoon mij belt (pardon????). later zei hij dat hij het niet over zichzelf had maar dat hij en zijn vriend het hadden over een jongen van vroeger die ze kenden en dat hij hem gewoon aan het citeren was.

Hij zwoor op de heilige koran dat hij nooit vreemd is gegaan etc etc.
Maar ik heb genoeg gehoord, ik weet genoeg: hij gaat alleen maar om met hoerenlopers (dat weet ik) en hij zei zehma altijd dat hij hun gedrag afkeurde en dat hij nooit vreemd zou kunnen gaan omdat allah hem dan zou straffen etc etc.

Maar nu ben ik zoooo blij dat allah mij deze kans heeft gegeven om dit te horen met mijn eigen oren, hij vroeg ook steeds: wat heb je gehoord? nou zeg dan?

Ik wil van hem af, maar we zijn in zo'n gevorderd stadium, hij komt bij ons thuis, ik ben bij hun thuis geweest, de trouwdatum is definitief etc, hoe kom ik hiervan af? Hij spreekt regelmatig met mijn oudere broer af en met mijn vader en zij vinden hem de voorbeeldige islamitisch en de beste jongen voor mij etc etc. bovendien zou hij nog iets belangrijks voor mijn familie doen, waar ze hem dus de komende maanden voor nodig hebben
Ik ga echt over mijn nek nu bij hem en wil echt niets meer te maken met hem hebben.


wat moet ik doen????
Salaam,

Als jij hem nu niet vertrouwd, dan heeft het geen nut om met hem te Trouwen.
Trouwen is een grote Verantwoordelijkheid!
In een Huwelijk moet je elkaar kunnen vertrouwen, Goed met elkaar opschieten, en Tot slot het Belangerijkste je moet van hem houden.
Zoals je Maagdelijkheid!
Je moet je familie uitleggen wat er is gebeurd!
Voordat je het weet is het te laat.
Ik wens je veel Succes, ik hoop dat je een goeie Keus maakt.
Inch'Allah...


Ma3a Salama,

Poesycat

02-12-2004, 21:12
gadver Zeg, zulke mannen krijg ik echt kippenvel van.
meid, je verdient veel beter! Allah heeft het zo voorbestemd dat zijn telefoon net over ging op dat moment en betere kans om achter zijn ware aard te komen is er niet

Pagina's : [1] 2 3 4 5