Bekijk volle/desktop versie : de moslimummah???



18-05-2012, 23:48
waar zijn de moslims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allah vernietig Uw vijanden!

Allah vernietig alle regeringsleiders hen kufr systemen hen aanhangers!

Allah bestraf ze fie dunya wal aghira!

Allah laat de overwinning komen!

Allah laat Uw Deen Uw Sharia regeren in alle hoeken van de wereld.

Ya Allah sta de ummah bij!


Qoel Amin ya ibadoelah!

19-05-2012, 10:06


Soubhana Allah

19-05-2012, 10:49
richt je maar eerst gewoon op je zelf en omgeving.

Iedereen krijgt zijn verdiende loon, maak je maar geen zorgen. Niet moslims bestaan al eeuwen en ook zij hebben hun rechten.
Dit is het leven.

19-05-2012, 11:05
ik heb het over de Moslims. niet over Niet Moslims.

Elk mens heeft rechten zelfs dieren hebben rechten zoals de zuivere Islaam ons te kennen geeft.

19-05-2012, 11:10



Citaat door spongbob100:
richt je maar eerst gewoon op je zelf en omgeving.

Iedereen krijgt zijn verdiende loon, maak je maar geen zorgen. Niet moslims bestaan al eeuwen en ook zij hebben hun rechten.
Dit is het leven.
Wij zijn als 1 lichaam zoals de hadith ons leert. Wat betreft de niet-Moslims, het gaat nu niet over hen.

19-05-2012, 11:20

Citaat door Hamza_T:
Wij zijn als 1 lichaam zoals de hadith ons leert. Wat betreft de niet-Moslims, het gaat nu niet over hen.
zo is dat.

Het gaat over de moslims. Ok. Dus we moeten amien zeggen op deze vernietigende dua's of kunnen we beter voor leiding bidden.
De uithoeken Waar is dat allemaal.

En ze zegt de aanhangers. Ik weet niet of je het weet, maar daar zitten onschuldig veel mensen tussen die in zo n maatschappij leven. Het is allemaal leuk en aardig, maar de ahadeeths laten ons ook zien, dat uiteindelijk de laatste mensen onwetenden, ongelovigen zullen zijn.

Ik snap haar wel, maar te veel haat maakt alles ook niet beter. Dus als je ziet dat er veel onrecht is en het zal veel erger worden,
richt je dan tot jezelf en doe het goede en als je kunt ook voor je omgeving.

Moge Allah ons allen leiden en vergeven. Jamahat almuslimien en ja ook de salafis die allen als de dwalende sufies zien.,

19-05-2012, 11:25

Citaat door spongbob100:
zo is dat.

Het gaat over de moslims. Ok. Dus we moeten amien zeggen op deze vernietigende dua's of kunnen we beter voor leiding bidden.
De uithoeken Waar is dat allemaal.

En ze zegt de aanhangers. Ik weet niet of je het weet, maar daar zitten onschuldig veel mensen tussen die in zo n maatschappij leven. Het is allemaal leuk en aardig, maar de ahadeeths laten ons ook zien, dat uiteindelijk de laatste mensen onwetenden, ongelovigen zullen zijn.

Ik snap haar wel, maar te veel haat maakt alles ook niet beter. Dus als je ziet dat er veel onrecht is en het zal veel erger worden,
richt je dan tot jezelf en doe het goede en als je kunt ook voor je omgeving.

Moge Allah ons allen leiden en vergeven. Jamahat almuslimien en ja ook de salafis die allen als de dwalende sufies zien.,
de duas zijn niet vernietigend.

het is mijn haat jegens de onrechtplegers. de onrechtplegers waar Allah soebhana het over heeft in Zijn Edele boek in vele surahs .

wat betreft de onwetende moge Allah hen idd leiden en vergeven indien zij moslims zijn. ameen.