Bekijk volle/desktop versie : boussaboun twijfelt



02-12-2004, 20:09
"Natuurlijk ben ik trots", zegt hij. "Het is een eer om voor je land uit te mogen komen. Blijkbaar wordt er goed rondgekeken in de Europese competities de laatste tijd. Nourdin Boukhari en Khalid Sinou werden onlangs nog uitgenodigd, en eerder al een paar jongens voor Jong Marokko en het Olympisch elftal. Hartstikke mooi natuurlijk." Toch heeft Boussaboun ook een paar kanttekeningen bij de uitnodiging. "Ik moet me op 27 december melden en de wedstrijd is dan op de 29e. Tegen Navarra of zo? Nou, nooit van gehoord. Een regio in Spanje? Met een eigen nationaal team? Nou ja, het moet wel een serieuze wedstrijd zijn, vind ik. Het moet niet zo zijn dat ik ben uitgenodigd puur om te kunnen zien of ik een beetje kan ballen. Dan zou ik misschien zelfs overwegen om af te zeggen. Ik bedoel: die wedstrijd valt precies in de winterstop en een beetje rust kan ik eigenlijk ook wel gebruiken. Ik heb alles gespeeld dit seizoen en dat begin ik te voelen. Nou ja, we zien wel. Ik wil héél graag voor het nationale Marokkaanse elftal uitkomen, maar dan moet het wél een wedstrijd zijn die er toe doet."


02-12-2004, 21:11


Als of er iets veranderd al hij er bij is

02-12-2004, 21:35
Moet over elke onderwerp nu echt 10 topics geopend worden

02-12-2004, 22:18
als hij niet gaat wordt hij nooit meer geselecteerd voor marokko en dan vind ik dat ook terecht, denkt ie dat ie ronaldo is ofzo. we hebben genoeg spitsen!!

02-12-2004, 22:34


Hij begint nu al een k.utgedrag van een Feyenoorder te krijgen echt jammer

02-12-2004, 22:42
ja man dat ga je toch niet zeggen, fc navarra is een goed team hoor met riquelme joaquin moha enz

02-12-2004, 22:51

Citaat door amstermoro:
ja man dat ga je toch niet zeggen, fc navarra is een goed team hoor met riquelme joaquin moha enz
Ik bedoel al moest hij tegen een team van marokko.nl leden spelen met marokko moet hij dat doen maar nu al zo een klote gedrag. Wat heeft hij niet over een paarjaar?

Dit is zijn enige kans want als hij naar Feyenoord gaat komt hij toch op de bank want Kuijt en Kalou speelt hij toch niet uit de basis dus hij word vanzelf wel gestraft met zijn kapsones

02-12-2004, 23:39
Taaaaaaaaaaazzzzzzz dat ie thuis blijft! Nu al stoer doen. Hij zou naar Marokko moeten fietsen als ze hem oproepen. Hij doet nu al alsof hij 100 interlands heeft gevoetbald! Of is het zo`n ezel dat hij wacht op van Basten

03-12-2004, 14:06
Hij heeft wel gelijk....maar hij kan toch ook wel begrijpen dat Zaki hem eerst wil testen........Een beetje erg uit de hoogte is dit.....

03-12-2004, 14:21
hij moet niet twijfelen man

03-12-2004, 15:06
Heel raar dit , echt niets voor hem. Hij is juist altijd zo bescheiden en normaal gebleven. Mischien heeft de intervieuwer t een en ander uit zijn context gehaald en heeft ALi een cursus mediatraining nodig..of hij is echt met zijn kop in de wolken gaan lopen

Ik weet niet hoe Zaki hierop zal reageren als hij dit te horen krijgt..