Bekijk volle/desktop versie : dames, help me even...



18-05-2012, 19:14
Vandaag bij een vriendin had ze spinazie voor mij bereid en was het opnieuw aan het opwarmen.
Toen ik dat zag ,vroeg ik haar of dit wel veilig is,maar ze keek me heel verbaasd aan,dit had ze nog nooit gehoord.

Nu,aangezien ze dit speciaal voor mij had bereid,en ik bovendien op haar ervaringen,na twee zwangerschappen vertrouwd heb ik een grote portie naar binnen gewerkt. Want ik wist wel dat ze echt heel voorzichtig was als zwangere moeder in spe betreffend voeding.

Ik ben op internet gaan zien,maar ik tref allerlei reacties die me verwarren en om de waarheid te zeggen mijn ietswat lichte ongerustheid naar paniek aan het hevelen is.
Ik lees dat die hoeveelheid nitriet heel schadelijk is voor zwangere vrouwen en tegelijkertijd lees ik dat de hoeveelheid nitriet in opgewarmd spinazie een achterhaald fabeltje is.
Of ik lees dat het wel schadelijk is als fruitpapjes voor kleine babies maar hoe zit het met zwangere vrouwen dan?



Jammer genoeg is het nu weekend ,ik kan mijn verloskundige niet bereiken, en ik wil echt niet twee dagen lang mezelf afvragen of ik niet iets stom heb gedaan

18-05-2012, 19:54


Goeie vraag. Ik heb net ook een spinaziesausje opgewarmd en gegeten.

Volgens mij beschermd je lichaam het kindje best goed. Maak je maar niet al teveel zorgen.

18-05-2012, 20:05
nou mijn zusje was tijdens haar zwangerschap verslaafd aan spinazie. Als er wat overbleef ging ze het weer later opwarmen en eten. Ze heeft alhmdl 2 gezonde kinderen helemaal niks aan de hand.
Je moet je niet veel druk maken.

18-05-2012, 20:55
Ik heb ook veel spinazie gegete tijdens mijzwangerschap

18-05-2012, 21:08


oef,dank jullie wel,meiden,check jullie hoekjes.

18-05-2012, 21:18


En voor jou ook inschaAllah!
Citaat door Mariah:
oef,dank jullie wel,meiden,check jullie hoekjes.