Bekijk volle/desktop versie : Ze komen, ze gaan



Pagina's : [1] 2

18-05-2012, 17:34
[Ik hoor het getoeter, hij gaat zijn bruidje ophalen en zich vanaf vandaag voor eeuwig binden

Allah i kemelhoem bi ghair

[video=youtube;3ktL5-SZ0RY]http://www.youtube.com/watch?v=3ktL5-SZ0RY[/video]

Een boodschap aan hem:

Wees een man, draag zorg voor haar, behandel haar als een parel, laat het geloof binnen jullie huwelijk domineren en wees de Almachtige dankbaar. Wees niet koppig, trots en gedraag je niet macho, ken je rechten en plichten.

Een boodschap voor haar

Wees goed voor hem, draag zorg voor hem, begrijp hem, wees een vrouw. Vergeet de richtlijnen van het geloof niet, ken je rechten en plichten en jullie harten zullen voor altijd op dezelfde ritme kloppen insha'Allah.

Moge Allah jullie harten dichter bij elkaar brengen. ]

18-05-2012, 17:37


Stel je voor ey.. Je zit op de stoel, de laatste keer in je ouderlijk huis. En je hoort het getoeter en de man van jouw leven stapt binnen. Zucht zucht zwijmel.

18-05-2012, 17:37
Nog even wachten Hayat, mijn bruiloft is bijna

18-05-2012, 17:40

Citaat door Gezeur.:
Stel je voor ey.. Je zit op de stoel, de laatste keer in je ouderlijk huis. En je hoort het getoeter en de man van jouw leven stapt binnen. Zucht zucht zwijmel.
Zwijmelt mee. Lijkt me best heftig, denk dat de traantjes dan onophoudelijk hun weg vinden.

18-05-2012, 17:41



Citaat door Gezeur.:
Stel je voor ey.. Je zit op de stoel, de laatste keer in je ouderlijk huis. En je hoort het getoeter en de man van jouw leven stapt binnen. Zucht zucht zwijmel.

Hahahahhahahahahahahahahahahhaa!!! Droom modus

Citaat door Littlelight:
Nog even wachten Hayat, mijn bruiloft is bijna
Ik ga voor jou heel blij zijn

18-05-2012, 17:43

Citaat door hayatteke:


Ik ga voor jou heel blij zijn


Jij mag zelfs mee als ik die dag mijn kapsel ga verwisselen. Normaliter verboden terrein voor IEDEREEN. Maar jij bent de gunning zelve vandaar

18-05-2012, 17:47

Citaat door Littlelight:
Jij mag zelfs mee als ik die dag mijn kapsel ga verwisselen. Normaliter verboden terrein voor IEDEREEN. Maar jij bent de gunning zelve vandaar
Oelala, ik ga je handjes vasthouden en er een bemoedigend kneepje in geven, je toefluisteren hoe prachtig je er uit ziet en voor jou dzwarie doen en de dans vloer onveilig maken

18-05-2012, 18:46

Citaat door hayatteke:
Oelala, ik ga je handjes vasthouden en er een bemoedigend kneepje in geven, je toefluisteren hoe prachtig je er uit ziet en voor jou dzwarie doen en de dans vloer onveilig maken


Can't wait

Maar dat allemaal ga ik eerst bij jou doen ;o

18-05-2012, 18:52

Citaat door Littlelight:
Can't wait

Maar dat allemaal ga ik eerst bij jou doen ;o
Eerst van straat geraken sis

18-05-2012, 19:03

Citaat door hayatteke:
Eerst van straat geraken sis
Woullahila

18-05-2012, 19:09

Citaat door Littlelight:
Jij mag zelfs mee als ik die dag mijn kapsel ga verwisselen. Normaliter verboden terrein voor IEDEREEN. Maar jij bent de gunning zelve vandaar
Heb je een pruik dan?

18-05-2012, 19:20

Citaat door Addorable:
Heb je een pruik dan?


Gewoon een ander kapsel zetten bedoel ik

18-05-2012, 19:22



Citaat door Littlelight:
Woullahila



Citaat door Misteryou:
Hayatteke in trouwmodus -al een paar dagen/weken lang-.
Haha! Nene, ik denk gewoon graag na over dit onderwerp. Is een belangrijk deel van ons leven.

18-05-2012, 19:30

Citaat door Littlelight:
Gewoon een ander kapsel zetten bedoel ik
Dan had je dat ook gewoon kunnen zeggen.

18-05-2012, 19:37

Citaat door Addorable:
Dan had je dat ook gewoon kunnen zeggen.
Maakt niet uit was een foutje.

Pagina's : [1] 2