Bekijk volle/desktop versie : Verkachtingsfilmpje was 'lolletje'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

18-05-2012, 08:24
TILBURG - Het filmpje waarop te zien is dat een 14-jarig meisje uit Tilburg wordt aangerand of verkracht, is voor de lol op internet gezet. De politie pakte dinsdag vier jongens uit Tilburg op. Zij zijn te zien op de beelden. De oudere broer van één van de jongens zette het filmpje online.




De moeder van de jongens is verdrietig, zegt ze in het AD. ,,Mijn jongste zoon filmde het voorval met zijn mobieltje. Thuis pakte zijn oudere broer het toestel af en zette het filmpje op internet. Hij noemde het een lolletje." Haar jongste zoon werd aangehouden, samen met drie vrienden. De oudste zoon moest zich woensdag melden bij de politie voor het verspreiden van het filmpje.

De politie in Tilburg onderzoekt of er sprake is van seksueel misbruik of dat de beelden in scene zijn gezet.



http://www.telegraaf.nl/binnenland/12158405/__Filmpje_misbruik_was__lolletje___.html

18-05-2012, 09:03


Die moeder is verdrietig dat haar kinderen opgepakt zijn... niet dat er misschien wel iets met het meisje is gebeurd, tja sommige ouders verklaren wel waarom hun kinderen afwijken van de norm.

18-05-2012, 09:06
Als het mijn kind was.....Ik zou hem alle hoeken van de kamer laten zien. Dat is pas een 'lolletje'

18-05-2012, 09:25
Kan me niet voorstellen dat het meisje het 'lollig' vond.

18-05-2012, 09:31



Citaat door herreb:
Kan me niet voorstellen dat het meisje het 'lollig' vond.
Kijkend naar het filmpje zeker niet.

18-05-2012, 10:04
Het probleem is dat dit als een lolletje wordt gezien. Nederlandse rechters kennende zullen ze dit zien als een reden vinden voor strafvermindering. Terwijl het dit juist zieker maakt.

18-05-2012, 10:23
Sommige leden moeten het artikel nog maar eens lezen.

18-05-2012, 10:29

Citaat door MeMb:
Sommige leden moeten het artikel nog maar eens lezen.
Om de lol er van in te zien?

18-05-2012, 10:50

Citaat door Fhamator:
Om de lol er van in te zien?
De leden laten zich misleiden door de TITEL. Het is de broer van de dader die er de lol van in zag. Niet de ouders of het meisje.

18-05-2012, 10:52

Citaat door Fhamator:
Om de lol er van in te zien?
haha deze is wel lollig.

18-05-2012, 10:53

Citaat door herreb:
Kan me niet voorstellen dat het meisje het 'lollig' vond.
Vast wel hoe komt ze anders in een steegje met zo een kort rokje, met een neger achter haar .
Dat overkomt je niet zomaar hoor.

18-05-2012, 10:59

Citaat door MeMb:
De leden laten zich misleiden door de TITEL. Het is de broer van de dader die er de lol van in zag. Niet de ouders of het meisje.
?!

18-05-2012, 11:02



Citaat door DiepOngelukkig_:
Vast wel hoe komt ze anders in een steegje met zo een kort rokje, met een neger achter haar .
Dat overkomt je niet zomaar hoor.
Serieus, meen je dat nou echt? En wat wil jij als jij hier post met een bikini in je avatar? Het kind is 14 en al had ze zin een neger betekent nog niet dat ze ook zin had in zijn vrienden en dat het op het internet wordt gegooid?!
Wat een inlevingsvermogen!!

18-05-2012, 11:17

Citaat door Fhamator:
Serieus, meen je dat nou echt? En wat wil jij als jij hier post met een bikini in je avatar? Het kind is 14 en al had ze zin een neger betekent nog niet dat ze ook zin had in zijn vrienden en dat het op het internet wordt gegooid?!
Wat een inlevingsvermogen!!
Ja pech, moet ze zich maar niet als een slet gedragen.

het zag er trouwens niet eens uit als een verkrachting dus ik weet niet wat jou probleem is

18-05-2012, 11:22

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ja pech, moet ze zich maar niet als een slet gedragen.

het zag er trouwens niet eens uit als een verkrachting dus ik weet niet wat jou probleem is
Gruwelijk deze gedachtegang.
Nee hoor, heel normaal als jongens zo met meisjes omgaan en meisjes denken dat zo behandeld worden normaal is en het gewoon helemaal hun eigen schuld is, inc het rotgevoel dat ze ervan krijgt.
Heel normaal mensen, gewoon doorlopen, niets aan de hand.

Sorry hoor, maar wat voor mannen moeten die jongens gaan worden? Ze zijn nog maar net tieners en doen nu dit al, wat een lol!
Arme jongetjes, die kunnen er niets aan doen, vuige slet dat het is dat kind, het is haar schuld!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7