Bekijk volle/desktop versie : fucked up traditie



18-05-2012, 00:56
Wat is dat voor belachelijke traditie!? Een ezel xxxxxx

[ ik blij dat ik geen Columbiaan ben ey ]



http://www.documentairenet.nl/review/asses-of-the-caribbean/

18-05-2012, 01:05


what a fuuuuuuuuuuckkk !!!!



18-05-2012, 01:07

Citaat door AbouRfissa:
what a fuuuuuuuuuuckkk !!!!


Dat zei ik dus ook psycho traditie!! Op je 14e een ezel nemen... en die sexuoloog zegt gewoon dat het gebruikelijk is in de moslimlanden Biggest bullshit ever!!!!

18-05-2012, 01:14
fuuuuuuuuuuuuuuuuck gatverdamme het einde


ontspoorde mensen tfoee

18-05-2012, 01:15



Citaat door RedLipstick:
Dat zei ik dus ook psycho traditie!! Op je 14e een ezel nemen... en die sexuoloog zegt gewoon dat het gebruikelijk is in de moslimlanden Biggest bullshit ever!!!!

dat wijf spoort niet, ik heb dat nog nooit gehoord

dit is gewoon zoo ziek, het is super normaal daarzo en iedereen praat erover alsof je brood gaat halen bij Hmida , tfoee tfoeee

18-05-2012, 01:23

Citaat door AbouRfissa:
fuuuuuuuuuuuuuuuuck gatverdamme het einde


ontspoorde mensen tfoee


Citaat door AbouRfissa:

dat wijf spoort niet, ik heb dat nog nooit gehoord

dit is gewoon zoo ziek, het is super normaal daarzo en iedereen praat erover alsof je brood gaat halen bij Hmida , tfoee tfoeee
ja inderdaad!! En die moeder zei het ook vol trots... gatverdamme! Snap niet dat dat gedaan wordt echt waar, disgusting!!! Hoe fucked up is je traditie dan!!! alsof het het normaalste zaak van de wereld is...

18-05-2012, 01:54
Net als je denkt alles wel zo'n beetje gezien te hebben, Damn 3la bashar! Ik kan Colombianen nu nooit meer met andere ogen zien.

18-05-2012, 01:58

Citaat door Jules:
Net als je denkt alles wel zo'n beetje gezien te hebben, Damn 3la bashar! Ik kan Colombianen nu nooit meer met andere ogen zien.
haha! Mocht ik ooit een colombiaan tegenkomen, dan ga ik er echt wel naar vragen

IK: wie was je eerste?
Hij: De ezel van de kinderboerderij