Bekijk volle/desktop versie : Epileren en de vrouwen van Iqra?



Pagina's : [1] 2 3 4

17-05-2012, 22:57
Het zijn vrouwen die geleerd zijn en over het geloof praten dus een voorbeeld voor de moslim vrouw.
Maar sommige hebben nog geeneens wenkbrauwen maar hebben ze getekend.
Ik begrijp het niet.

17-05-2012, 23:02



Citaat door OumSalim:
Het zijn vrouwen die geleerd zijn en over het geloof praten dus een voorbeeld voor de moslim vrouw.
Maar sommige hebben nog geeneens wenkbrauwen maar hebben ze getekend.
Ik begrijp het niet.
Tsjah staghfurallah wat kan je zeggen? Mensen maken fouten Geen goed voorbeeld in iedergeval

17-05-2012, 23:02
Jaa wollah ik merk dat ook altijd op, ik snap dat ook niet, zij moeten zo genaamd beter weten

17-05-2012, 23:04
Hoe luidt de gezegde ook al weer...? Luister naar wat de dominee(Imaam) Zegt maar handel niet zoals de preker..
Of zo...?..

17-05-2012, 23:05


Misschien is dat net iets waar ze extra moeite mee hebben

Zoiezo die hele iqra vind ik voor geen meter kloppen..

17-05-2012, 23:06
Hoezo dan Rayhantie?.



17-05-2012, 23:11
getekende wenkbrauwen zijn zo lelijkk

17-05-2012, 23:12

Citaat door Mimiedias12:
Hoezo dan Rayhantie?.



Niet alles wat daar verteld word is sa7ee7 wa llahou a3lam.
En daar komt bij dat ook vaak de intro's met muziek zijn, das pas iets wat ik niet begrijp..

17-05-2012, 23:12
wooow, wat erg, ze hebben geëpileerde wenkies Naar de hel ermee!








17-05-2012, 23:15
Tsjah alsof je hun als voorbeeld zou nemen, hun zijn ook maar mensen en voor zover ik weet zijn hun niet een voorbeeld die wij moeten volgen de ahadeeth zijn duidelijk

17-05-2012, 23:23

Citaat door Str00pwafel:
wooow, wat erg, ze hebben geëpileerde wenkies Naar de hel ermee!







weet wel dat ALLAH swt de gene vervloekt die zijn wenkbrauwen eppi en degene die het bij een andere uitvoert.
Zo ook met de gene die nep haar gebruikt of het zet bij een ander.. en tatoeage zetten of laten zetten.

17-05-2012, 23:25

Citaat door OumSalim:
Het zijn vrouwen die geleerd zijn en over het geloof praten dus een voorbeeld voor de moslim vrouw.
Maar sommige hebben nog geeneens wenkbrauwen maar hebben ze getekend.
Ik begrijp het niet.
Wat raar dat zij zonden begaan hé terwijl ze ´geleerd´ zijn.

17-05-2012, 23:34


Het gaat ook om wat ze zeggen en niet om hun uiterlijk....
Elk mens begaat zondes als we daar op letten kunnen we geen enkele kennis van niemand aannemen!

17-05-2012, 23:52

Citaat door tooto7moe:
Het gaat ook om wat ze zeggen en niet om hun uiterlijk....
Elk mens begaat zondes als we daar op letten kunnen we geen enkele kennis van niemand aannemen!
daarvoor dienen ze het juiste voorbeeld te geven, anders moeten ze een andere job zoeken.
genoeg vrouwen die ernaar kijken en dan zullen denken dat het normaal is omdat een 'geleerde' moslima op tv het ook doet.

18-05-2012, 00:34

Citaat door tooto7moe:
Het gaat ook om wat ze zeggen en niet om hun uiterlijk....Elk mens begaat zondes als we daar op letten kunnen we geen enkele kennis van niemand aannemen!
Asalaamoe Alaykoem,

Het gaat degelijk wel om het uiterlijk ook.. Hoe kun je als "geleerde" praten over de deen, terwijl jezelf niet eens het goede voorbeeld geeft?.
Hoe kan het zijn?..Stel dat jij praat over het verbod op het epileren richting de moslimas, dat degene die epileert is vervloekt! , je kondigt dit aan, ondertussen geen wenkbrauwen meer over, wie gaat jou serieus nemen en jouw hele boodschap daarin?.Geen 1 Moslim/Moslima in iedergeval..Da3wa werkt namelijk niet zo, en de moslim is moslim betreft innerlijk en uiterlijk....niet alleen moslim in woorden, maar juist in daden.

Moge Allaah ons imaan doen versterken en ons zondes doen vergeven, Ameen.

Pagina's : [1] 2 3 4