Bekijk volle/desktop versie : Sap populairder dan Dibi



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

17-05-2012, 12:30
GroenLinks-kiezers geven de voorkeur aan Jolande Sap als lijsttrekker van de partij.

Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt dat 56 procent van de achterban Sap verkiest boven partijgenoot Tofik Dibi, aan wie 23 procent de voorkeur geeft. Van alle Nederlanders geeft 48 procent de voorkeur aan Sap en negentien procent aan Dibi. Het verschil tussen de twee kandidaten is groter geworden sinds de eerste peiling vorige week, voor de officiële kandidaatstelling van Dibi.

Toen was het Kamerlid onder GroenLinks-kiezers met veertig procent nog nipt populairder dan Sap (38 procent). Dibi maakte zondag bekend een gooi te willen doen naar het lijsttrekkerschap van GroenLinks, nadat al langer geruchten over zijn kandidaatstelling de ronde deden. Met zijn aankondiging verraste hij veel partijleden, onder wie Sap. Zij en een aantal partijgenoten hadden hem afgeraden zich te kandideren.

GroenLinks organiseert volgende week drie debatten tussen Sap en Dibi. De leden van de partij kunnen vervolgens via internet hun stem uitbrengen. Op 4 juni is bekend wie de lijst gaat trekken bij de verkiezingen op 12 september.

(Novum)

17-05-2012, 17:37


dat kon je al weten

17-05-2012, 17:44

Citaat door touzaniabdelos:
dat kon je al weten
.... want GroenLinksers staan immers bekend om hun ongeëvenaarde racisme

17-05-2012, 17:49
Maakt ook geen zak uit wie de lijsttrekker word.Twas en t word nooit wat met dat GL. Misschien moeten ze maar samen gaan hokken met kereltje Pechtold..ze kruipen immers toch al een poosje bij elkaar in de reet.

17-05-2012, 17:52



Citaat door Einherjer:
Maakt ook geen zak uit wie de lijsttrekker word.Twas en t word nooit wat met dat GL. Misschien moeten ze maar samen gaan hokken met kereltje Pechtold..ze kruipen immers toch al een poosje bij elkaar in de reet.
Vind ik eigenlijk ook.

En dan kan Emile Roemer meteen samen met Wilders de SPVV oprichten, want die twee kruipen toch al steeds bij elkaar in de reet van de boze kortzichtige neezegburger.

17-05-2012, 17:58

Citaat door oeps:
Vind ik eigenlijk ook.

En dan kan Emile Toemer meteen samen met Wilders de SPVV oprichten, want die twee kruipen toch al steeds bij elkaar in de reet van de boze kortzichtige neezegburger.
Tjuh..dat de PVV t sociaal/economisch partijproggie van de SP gebruikt om stemmen binnen te halen..wil nog niet zeggen dat t andersom is heh.T zeg eigenlijk meer dat de PVV niet kundig genoeg is een eigen partijproggie op te stellen.Bovendien zal de SP zich nooit inlaten met een partij die een deel van de bevolking wegzet als 2ehands vuilnis..iets wat men t CDA en de VVD wel kan verwijten.

17-05-2012, 18:36
nee echt, ongelooflijk

17-05-2012, 18:49
Zoals ik eerder heb gezegd, hij wordt het niet anders had Femke de troon aan hem overgedragen maar met haar vertrek is die partij al helemaal richting een ijsberg aan het varen, het zal niet langer duren voor het botst. Ik moet zeggen kan politiek Nederlande echt niet serieus meer nemen de laatste tijd.

17-05-2012, 19:09

Citaat:
want GroenLinksers staan immers bekend om hun ongeëvenaarde racisme
nou ben je me weer aan het vooroordelen

de reden dat ik die opmerking maakte was omdat ik het gevoel had dat tofiq toch niet zo populair was een beetje onder de marokanen mar daarmee heb je het ook gehad

17-05-2012, 19:18
Had iedereen verwacht natuurlijk, Marokkaan als leider, ha-ha. Je mag alleen troetelmarokkaan zijn, verder mag je niet meedoen blijkbaar. Die Sap die bakt er niks van.

17-05-2012, 19:22

Citaat door Fhamator:
jeetje
Krijg je je zin ben je nog niet blij?

17-05-2012, 19:28

Citaat door marokkia_1:
Krijg je je zin ben je nog niet blij?
Hij had zich nooit kandidaat moeten stellen. Een beetje gênant dit. En die kleine handjes

17-05-2012, 19:34



Citaat door Fhamator:
Hij had zich nooit kandidaat moeten stellen. Een beetje gênant dit. En die kleine handjes
Ach ja, no guts, no glory en soms guts, no glory maar hij heeft het tenminste geprobeerd. ik ga even zijn handen googlen.


17-05-2012, 19:55
Tofik Fifi moet eerst wat haar op zn tanden krijgen.

17-05-2012, 19:58

Citaat door marokkia_1:
Ach ja, no guts, no glory en soms guts, no glory maar hij heeft het tenminste geprobeerd. ik ga even zijn handen googlen.

Ik zag m bij Knevel en wist ff niet wat enger was, Knevel of de handjes van Bibi.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9