Bekijk volle/desktop versie : Broken hearts dames, hear me out :)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-05-2012, 20:41
Na al die topics over gebroken harten te lezen wil ik jullie graag wat zeggen meiden.

Probeer jezelf niet te meten met de mannen die er op los leven. Niet zeggen van ja zij gaan ook los waarom wij niet? Bescherm jezelf, want je bent een parel die in een hel op aarde leeft

Mijn advies dames, en dit gaat de heren niks aan. Wanneer je de man van je dromen vindt en je besluit te trouwen, geef hem nooit je alles. Laat de man op je jagen, laat hem moeite voor je doen, laat hem je begeren en van je houden.
concrete tip: Zeg nooit te vaak tegen je man dat je van hem houdt. Laat het iets speciaals zijn wat zijn dag weer goedmaakt om het uit jouw mond te horen.

That's it

16-05-2012, 20:46


Mooi gesproken

16-05-2012, 20:50

Citaat door Puur_Natuur:
Mooi gesproken
Haha dankjewel meid! Maar is echt waar, wij vrouwen vallen meestal gelijk blind voor een man. Dat haalt de spanning er voor de man weg, hij hoeft geen moeite meer te doen. Ook een grote misser is dat vrouwen na een tijdje huwelijk geen moeite meer doen om er goed uit te zien voor de echtgenoot! Je moet er als vrouw voor zorgen dat je, je man zijn ogen vult zodat hij jou als zijn prinsesje zal blijven behandelen en nooit een oog op anderen zet.

16-05-2012, 20:52

Citaat door KabouterKwebbel:
Haha dankjewel meid! Maar is echt waar, wij vrouwen vallen meestal gelijk blind voor een man. Dat haalt de spanning er voor de man weg, hij hoeft geen moeite meer te doen. Ook een grote misser is dat vrouwen na een tijdje huwelijk geen moeite meer doen om er goed uit te zien voor de echtgenoot! Je moet er als vrouw voor zorgen dat je, je man zijn ogen vult zodat hij jou als zijn prinsesje zal blijven behandelen en nooit een oog op anderen zet.
En alweer helemaal gelijk

16-05-2012, 20:54



Citaat door Puur_Natuur:
En alweer helemaal gelijk
hahaha, ik sla de spijker gewoon op zijn kop

Thank youu

16-05-2012, 20:58
Je bent op dreef Kaboutertje

16-05-2012, 22:04

Citaat door mis-krulenbol:
uppppp voor u !!
Thank youu ahahahaha

16-05-2012, 22:05

Citaat door MusicNote_:
Je bent op dreef Kaboutertje
haha jaa toch Wij vrouwen laten ons veel te makkelijk gebruiken! Een beetje girlpower mag well! hihi

16-05-2012, 22:06

Citaat door karinn__:
upp
hahaha and what do you think?

16-05-2012, 22:06

Citaat door lacusine:
:d

16-05-2012, 22:19
Some more tips

wees lief en zorgzaam, maar tegelijkertijd ook aantrekkelijk en kinds. Verlies nooit jezelf door de dagelijkse sleur want come on, als je niet van jezelf houdt, hoe kan dan je man van je houden?

Enn, deze gaat misschien raar klinken, maar vertel je man nooit jouw zwakste punt. In een ruzie zal hij het in woede tegen je gebruiken zonder te weten dat hij je voor altijd heeft geraakt op die manier!!

16-05-2012, 22:19
kiekeboe dames, where are yaaa

17-05-2012, 11:11


Als ze je eenmaal hebben dan is de lol er van af. Dus stel dat moment zoveel mogelijk uit.

17-05-2012, 11:15

Citaat door KabouterKwebbel:
Na al die topics over gebroken harten te lezen wil ik jullie graag wat zeggen meiden.

Probeer jezelf niet te meten met de mannen die er op los leven. Niet zeggen van ja zij gaan ook los waarom wij niet? Bescherm jezelf, want je bent een parel die in een hel op aarde leeft

Mijn advies dames, en dit gaat de heren niks aan. Wanneer je de man van je dromen vindt en je besluit te trouwen, geef hem nooit je alles. Laat de man op je jagen, laat hem moeite voor je doen, laat hem je begeren en van je houden.
concrete tip: Zeg nooit te vaak tegen je man dat je van hem houdt. Laat het iets speciaals zijn wat zijn dag weer goedmaakt om het uit jouw mond te horen.

That's it
Je bent nu wel blij dat je hierover een topic kunt aanmaken en erover mee kunt lullen met zij die hetzelfde hebben meegemaakt. Als het allemaal goed ging, was je minder tevreden. Dramaqueen.

17-05-2012, 11:19

Citaat door Dotje:
Als ze je eenmaal hebben dan is de lol er van af. Dus stel dat moment zoveel mogelijk uit.
Ik heb zoveel huwelijken zien stranden, en het is altijd te voorkomen. Het is gewoon super zonde. Mannen zijn jagers en moeten moeite voor dingen doen om er blij mee te zijn. Wanneer vrouwen voor een man vallen, vallen ze als een blok. Sommige worden zelfs claimerig, dat het op het stalkerige aankomt. Dat is gewoon not done, laat je man jou bellen en om jou vragen Jij moet ook om hem vragen maar in mindere mate

Pagina's : [1] 2 3 4 5