Bekijk volle/desktop versie : Vandaag in de....



Pagina's : [1] 2

02-12-2004, 15:45
Vandaag in de pauze wou ik wat halen. Opeens kwam er een NL man naar me toe, hij was best oud boven de 50 zeker. Opeens zegt ie ''kut marokkaan, opdonderen naar je eigen land, ik mag jullie niet'' en nog veel meer . Normaal negeer ik ze, maar deze keer wou ik gewoon praten. Ik vroeg 'm waarom, maak je me voor dit en dat uit. Hij zegt '' jullie zijn allemaal hetzelfde, jullie moeten weg van hier'' en bla bla. Ik vond t niet meer waard om met die man verder in gesprek te gaan.

Hebben jullie dit ook meegemaakt?? Hoe heb jij het aangepakt?

02-12-2004, 15:46


Ik had 'm een stoot gegeven van hier naar Tokyo!!!

02-12-2004, 15:47
Het spijt me voor je dat dit is gebeurd.
En ik ben bang dat het nog wel vaker zal gebeuren, gezien de sfeer in dit land.
Goed van je dat je erover wilde praten.

02-12-2004, 15:47
ewa...
deze mensen zijn te dom je kan niet met ze praten....
ik ben zelf nederlandse maar ik zou zoiets nooit zeggen

02-12-2004, 15:48



Citaat door Wael_progressiv:
Ik had 'm een stoot gegeven van hier naar Tokyo!!!
Zou ik ook doen, als het een jaar geleden was. Ik ben heel erg veranderd, met geweld los je niks op. Het wordt alleen maar erger

02-12-2004, 15:49
Ik loop gewoon door en doe alsof ik niets hoor, ik ben namelijk in mijn eigen land. Hij kan zeggen wat hij wilt.....

02-12-2004, 15:49

Citaat door MarueccoS17:
Vandaag in de pauze wou ik wat halen. Opeens kwam er een NL man naar me toe, hij was best oud boven de 50 zeker. Opeens zegt ie ''kut marokkaan, opdonderen naar je eigen land, ik mag jullie niet'' en nog veel meer . Normaal negeer ik ze, maar deze keer wou ik gewoon praten. Ik vroeg 'm waarom, maak je me voor dit en dat uit. Hij zegt '' jullie zijn allemaal hetzelfde, jullie moeten weg van hier'' en bla bla. Ik vond t niet meer waard om met die man verder in gesprek te gaan.

Hebben jullie dit ook meegemaakt?? Hoe heb jij het aangepakt?
Ik zou hem bij zijn kraag hebben gevat en het liefst hard in elkaar hebben geslagen, maar gezien zijn leeftijd zou ik hem aangeven bij de politie, hij maakt zich immers schuldig aan discriminatie.

02-12-2004, 15:51
want serieus dit slaat nergens op!! mensen van tegenwoordig zijn niet meer in staat om te praten sorry hoor maar ik schaam me voor zulke mensen.. ik ben blij dat ik half bloedje ben
ik weet get niet wat ik zou doen als iemand dit tegen mijn vriendin of vriend zou zeggen.. maar luister jij hebt hier vaker last van dan ik maar zelfs ik heb er last van... wanneer ik met marokkaanse mensen loop, word ook ik hier op aangekeken.. ik kan daar egt niet tegen... mensen denken slegt over marokkanen maar nemen niet de moeite ze te leren kennen...
egt sorry, maar je doet het goed omdat je wilde praten... jij bent de verstandigste en laat die mensen stikken

02-12-2004, 15:51
nee geweld lost niet op!!

02-12-2004, 15:52
En dan nog mag je blij zijn dat hij tenminste zegt wat hij denkt.
(dan weet je dat tenminste)
Erger zijn de mensen die het denken, maar voor zich houden, daarmee kun je zelfs niet meer in discussie.

02-12-2004, 15:56
nee je kunt wel zeggen dat je er niks aan wilt doen maar zulke types moeten een grote les krijgen en dit soort uitspraken geven als er 10 marrokannen staan kijken of hij nog een grote smoel heeft je hoeft niet alles te pikken van dat soort wij zijn mensen als ik het was geweest schreeuwde ik hem helemaal kapot en zette ik 'm hellemaal verschut.sukkel trek je er maar niks vanaan als je hem volgende keer ziet en je bent met een sterker iemand moet je hem maar uitschelden.

02-12-2004, 16:01

Citaat door fatima020:
nee je kunt wel zeggen dat je er niks aan wilt doen maar zulke types moeten een grote les krijgen en dit soort uitspraken geven als er 10 marrokannen staan kijken of hij nog een grote smoel heeft je hoeft niet alles te pikken van dat soort wij zijn mensen als ik het was geweest schreeuwde ik hem helemaal kapot en zette ik 'm hellemaal verschut.sukkel trek je er maar niks vanaan als je hem volgende keer ziet en je bent met een sterker iemand moet je hem maar uitschelden.
Die man stond verschut. Hij bleef maar schelden terwijl ik al weg was en iedereen naar m keek. Er kwam nog een nl vrouw naar me toe, ze vond het schandalig, ze schaamde zich diep vertelde ze me.

02-12-2004, 16:07


Vorige week moest ik een pakje halen bij het postkantoor. Toen ik naar mijn auto liep, stonden er opeens 4 Marokkaanse jongens (leeftijd ong. 20 jaar) voor mij. Ze scholden mij uit voor "xxxx" en "rijk kutwijf". Ik voelde mij bedreigd. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe moet je zoiets aanpakken; ik durfde niet rechtstreeks naar mijn auto te lopen.

02-12-2004, 16:15

Citaat door Carolus:
Doe een hoofddoek op, wordt straks toch verplicht......
(en trouwens, waarom moeten vrouwen autorijden? Auto's worden helemaal niet genoemd in de Koran)
Heb al vaak een hoofddoek op, want ik rij in een cabrio

02-12-2004, 16:18

Citaat door MarueccoS17:
Vandaag in de pauze wou ik wat halen. Opeens kwam er een NL man naar me toe, hij was best oud boven de 50 zeker. Opeens zegt ie ''kut marokkaan, opdonderen naar je eigen land, ik mag jullie niet'' en nog veel meer . Normaal negeer ik ze, maar deze keer wou ik gewoon praten. Ik vroeg 'm waarom, maak je me voor dit en dat uit. Hij zegt '' jullie zijn allemaal hetzelfde, jullie moeten weg van hier'' en bla bla. Ik vond t niet meer waard om met die man verder in gesprek te gaan.

Hebben jullie dit ook meegemaakt?? Hoe heb jij het aangepakt?
Gewoon in discussie gaan (ik houd er namelijk wel van) en uiteindelijk kun je wel zien wie de zwakkere partij is.........schelden is namelijk zwak als je niets zinnigs te zeggen hebt, en niet met argumenten kan komen!!

Het zijn meestal "de domme nederlanders" die zulke uitspraken doen.....uiteindelijk kun je wel zien dat ze weinig tot geen hersencellen hebben....idd negeren is op dat moment de beste optie!!!

Ze zetten alleen zichzelf voor schut.....kneusjes noem ik ze

Pagina's : [1] 2