Bekijk volle/desktop versie : Ik HAAT mijn man!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

16-05-2012, 14:23
IK MOET MIJN HART LUCHTEN!!
Ik kan mijn man echt niet meer uitstaan!

Voor we gehuwd waren deed hij echt véél moeite voor me. Er ging geen dag voorbij of hij moest me wel gezien hebben. Zo lief was hij. Aandacht kreeg ik bergenvol van hem. Altijd wou hij wat leuks met me doen, ook al had ik daar zelf geen zin. Alles vertelde hij me over vanalles tot in de diepste details. Buiten was zijn arm altijd om me heen of hield hij altijd men hand vast . Geen geheimen voor elkaar. Ik was echt blij dat ik zo'n verloofde had! Hij was iemand waarvan je zou zeggen ; EEN DROOMJONGEN. Ik zou gek geweest zijn om zo'n jongen te laten gaan.

MAAR......... Nu denk ik er anders over. Nu is mijn gedacht meer: "Ik zou gek zijn als ik bij hem blijf!"

Sinds ik met hem getrouwd ben is hij met de tijd enorm veranderd. Ik ben amper 10maandjes getrouwd en hij is precies al volledig getransformeerd in een ander mens. Wij doen echt letterlijk niets samen. Vraag ik hem om wat leuks te gaan doen zoals bijvoorbeeld naar de cinema of iets te gaan eten, heeft hij nooit zin omdat hij zogezegd altijd moe is vant werk! Maar als zijn vriend hem opbelt, springt hij springlevend uit de zetel en is hij meteen weg. Die luiheid is dan meteen verdwenen. Neem ik zijn arm buiten vast, wringt hij zich los en zegt hij dat er mensen zijn die kijken en eht heshoema is. Komaan een arm ?? Terwijl hij diegene was wiens handen continu rondom me waren op straat.

Ligt hij in de zetel en ik kom erbij liggen, verkiest hij liever om alleen te liggen omdat hij wil rusten en ik in zijn weg sta. Hij is opeens ook zo gesloten tegenover mij! Hij vertelt me niets!! Belangrijke zaken, plannen of andere dingen moet ik altijd van andere horen in plaats van hem. Ik voel me echt schaamtelijk want de familie dan spreekt over iets en me er een vraag over stelt, zeg ik van heuh?? Ik kan niet volgen? Waarop ik telkens hetzelfde antwoord krijg; "Heeft je man dat u dan niet verteld?" Als ik mijn man daarover aanspreek, zegt hij dat hij het gewoon vergeten was te vertellen (altijd).

Eten doe ik alleen. En wanneer ik hem op wacht om samen uitgebreid te eten, staat hij direct op zodra hij klaar is en verdwijnt hij. Waarop ik dan razend moet roepen; "Kan je nu nooit eens rustig aan tafel zitten en wachten tot we te samen klaar zijn om dan pas weg te gaan?" Op seksueel vlak gaat het ook al niet meer goed. Ik kan hem zelfs niet meer verleiden, bijna nooit heeft hij zin, echt niet menselijk. Hij is altijd iemand geweest die nooit echt kwaad werd. Zo kent iedereen hem en kenDE ik hem ook. Nu is alles wat ik hem zeg of vraag te veel! Hij wordt zo snel kwaad voor niets! Roepen dat hij doet tegen mij. Altijd ruzies om de stomste dingen.

Ga ik opstap en kom ik pas 's avonds laat thuis, interesseert hem dat niet eens! En praten als volwassenen heb ik meerde keren gedaan! Soms zelfs met enorme tranen in mijn ogen waaruit hij echt de pijn die ik voel kan aflezen op mijn gezicht en soms ziet hij zijn fouten in, krijgt hij zelf tranen en belooft hij me te veranderen. Dat hij zo niet wil zijn en me echt gelukkig wil maken en hij zelf niet snapt waarom hij zo doet en dat hij zijn eigen niet meer is. 1 dagje doet hij dan lief en dan hervalt hij weer. in 1 dag tijd verandert die prachtman weer in een DRAAK!!!! Dan is het alsof we dat gesprek nooit hebben gehad.

Ik weet mezelf echt geen raad meer. Ik kan hem niet meer uitstaan! We zijn een getrouwd koppel maar we leven als 2 vreemden onder 1 dak! Ik haat mijn huwelijk! Soms wil ik echt gewoon mijn koffers pakken en weggaan. Kan dit niet meer aan. Ik ben getrouwd om rust te vinden bij die ene geweldige kerel met wie ik verloofd was waarvan ik zoveel hou, niet om eenzaam te leven.

16-05-2012, 14:27


Dacht je dat een huwelijk. een sprookjes meh.alles wat je met je man hoort te doen na jullie trouwen heb je gehad voor je trouwen, heb je aan je zelf te danken door zo goedkoop met hem om te gaan voor je bruiloft..

16-05-2012, 14:31
Sorry, maar word gewoon zoooo fucking moe van deze verhalen...pfffff....

16-05-2012, 14:32

Citaat door Gerrie_Hassan:
heb sbar
Percies dat is het woord die speciale voor de marokkaanse vrouw is gemaakt, sbarr

16-05-2012, 14:33



Citaat door Sneeuwvlokje.:
Dacht je dat een huwelijk. een sprookjes meh.alles wat je met je man hoort te doen na jullie trouwen heb je gehad voor je trouwen, heb je aan je zelf te danken door zo goedkoop met hem om te gaan voor je bruiloft..
Dus ik ben goedkoop geweest omdat mijn man (toen men verloofde) mij alle aandacht gaf en altijd naar me thuis kwam bij men ouders om me te zien yek?? begin vant huwelijk was hij nog steeds zo een schat van een echtgenoot! Pas de laatste maanden is hij veranderd! laat je belachelijke kinderpraatjes achter in de speeltuin.

16-05-2012, 14:36
Ik denk dat hij je weer moet missen.. Hij ziet je als vanzelfsprekend, oftewel for granted.
Ik denk dat je man een wake up call nodig heeft, hij moet weer beseffen wat jij waard bent!

16-05-2012, 14:38
Vreemd hoe hij zich gedraagt.. Misschien is hij op jou uitgekeken? Vraagt het hem waarom hij zich zo gedraagt.

16-05-2012, 14:39

Citaat door Chouchou_S:
Dus ik ben goedkoop geweest omdat mijn man (toen men verloofde) mij alle aandacht gaf en altijd naar me thuis kwam bij men ouders om me te zien yek?? begin vant huwelijk was hij nog steeds zo een schat van een echtgenoot! Pas de laatste maanden is hij veranderd! laat je belachelijke kinderpraatjes achter in de speeltuin.
Ik heb mijn mening hoe ik het zie en overdenk, staat het je niet dan is het jou probleem..

16-05-2012, 14:40
Zet hem op Marktplaats. Af te halen tegen elk aannemelijk bod.....Zullen vast genoeg mensen zijn die hem van je zouden willen overnemen....

16-05-2012, 14:40

Citaat door Morrocan_sugar:
Sorry, maar word gewoon zoooo fucking moe van deze verhalen...pfffff....
Of niet

16-05-2012, 14:41
Volgens mij is hij homo, kan niet anders.

16-05-2012, 14:41

Citaat door BruidjeJuni2011:
Vreemd hoe hij zich gedraagt.. Misschien is hij op jou uitgekeken? Vraagt het hem waarom hij zich zo gedraagt.
Doe ik ook , soms hebben we echt vn die serieuze gesprekken . Ik zeg hem dan dat hij op die manier goed bezig is om me weg te jagen en hij me echt ongelukkig maakt. en dan krijgt hij tranen en roept hij dat hij een slecht mens is en dat hij zielsveel vn me houdt en ihij niets anders wil dan me gelukkig zien. Soms denk ik dat "llah oe a3lam" iemand wat heeft gedaan voor hem.. Want ga ik weg , kan hij niet zonder me, mist hij me enz. Ben ik trg bij hem moet hij niets vn me hebben.

16-05-2012, 14:43





Citaat door MAROC-M:
Ik denk dat hij je weer moet missen.. Hij ziet je als vanzelfsprekend, oftewel for granted.
Ik denk dat je man een wake up call nodig heeft, hij moet weer beseffen wat jij waard bent!

16-05-2012, 14:44

Citaat door BruidjeJuni2011:
Vreemd hoe hij zich gedraagt.. Misschien is hij op jou uitgekeken? Vraagt het hem waarom hij zich zo gedraagt.
Percies met wat ik bedoel hij heeft alles al gehad tydens hun verloving..
vroeger zien schoonma bijwijze hun schoonzoon pas op de dag 7 na het bruiloft en nu is alles moderne geworden,niemand die het eer aan zichzelf houd .kortom dunia naar de maan en dan krijg je zulke acties, dus niet zeuren zou ik maar zeggen..en de bruid mag ook niet met haar verloofde zo hand in hand rond dwallen inde straten maar nu alles is fitna die de mens zelf veroorzaakt

16-05-2012, 14:45

Citaat door Morrocan_sugar:
Sorry, maar word gewoon zoooo fucking moe van deze verhalen...pfffff....
dan moet je de topics ook niet aanklikken. Iedereen heeft het recht om zijn/haar hart te luchten. Ik word eerder moe van leden als jij, commentaar maar alsnog meelezen en reageren.




ts; schrijf hem een brief met alles wat je ervaart, ik hoop dat het goed komt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8