Bekijk volle/desktop versie : Bert van Marwijk spoort voor geen meter.Emanuelson gaat nie mee naar het EK



Pagina's : [1] 2

15-05-2012, 20:02
wat een za9oef die Van Marwijk, Emanuelson was de oplossing voor NL voor de linksback

Emanuelson, Wijnaldum en Maduro niet mee richting EK

Bert van Marwijk heeft dinsdag de namen van de negen afvallers voor de EK-selectie bekendgemaakt. Urby Emanuelson, Georginio Wijnaldum en Hedwiges Maduro zijn de meest in het oog springende namen tussen de afvallers. Emanuelson, goed voor veertien interlands en met een goede tweede seizoenshelft op zak bij AC Milan, leek de logische vervanger van de geblesseerde Erik Pieters. Hij is er volgende maand echter niet bij.



Behalve Emanuelson, Wijnaldum (twee interlands) en Maduro (achttien interlands) kregen nog zes spelers slecht nieuws te horen van Van Marwijk. Jasper Cillessen, Alexander Büttner, Ola John, Erwin Mulder, Nick Viergever en Stefan de Vrij zullen allen niet meegaan naar het trainingskamp dat Oranje nog belegt in het Zwitserse Lausanne. Van het zestal werd al niet verwacht dat zij mee zouden mogen richting het EK.

Van Marwijk heeft nu nog een groep over van 27 spelers. Daaruit zullen nog vier spelers weggestreept moeten worden; de UEFA eist van alle deelnemende EK-landen dat zij uiterlijk 29 mei een definitieve selectie van 23 spelers bekendmaken. Tijdens het trainingskamp in Lausanne en gedurende het oefenduel met Bulgarije kan Van Marwijk een laatste beoordeling doen.

bron±http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165375

15-05-2012, 20:04


Echt raar

Nu blijven Bouma, Willems, Anita en Schaars over voor linksback..

15-05-2012, 20:06
Ewa PSG 2e dat is een feit.

Belhanda
El Kaoutari
AIT FANA

KAMPIOENEN.

3

2

1



IWASAAAAAAAAAAAAA3 !

15-05-2012, 20:06
tja ze worden tog 1e ronde uitgeschakeld..fransa pakt sowieso de cup.

15-05-2012, 20:06


Maakt niet uit wie NL opstelt als linksback. Nani en CR7 gaan er mee spelen. Net als Özil en Götze.

15-05-2012, 20:06

Citaat door smooth_a:
Echt raar

Nu blijven Bouma, Willems, Anita en Schaars over voor linksback..
of niet wolla feshkel trainer, Emanuelson is 1 van de weinige die fit is en in vorm is, voor Milan is die wel goed, maar voor oranje niet

15-05-2012, 20:07
Emanuelson had ook gewoon mee kunnen gaan als vervanger voor 1 van de middenvelders. Speler die je op meerdere posities kunt inzetten, altijd handig. En hij heeft ook nog eens een redelijk tot goed seizoen achter de rug bij Milan. Maar nee Van Marwijk neemt liever Dirk Kuyt mee.

15-05-2012, 20:08

Citaat door Jeblie:
tja ze worden tog 1e ronde uitgeschakeld..fransa pakt sowieso de cup.
Frankrijk pakt niks, het word Duitsland of Spanje

15-05-2012, 20:10
geloof het of niet...ik heb weddenschap op Fransa gezet. mattie van me zegt Spanje.

15-05-2012, 20:12

Citaat door Jeblie:
geloof het of niet...ik heb weddenschap op Fransa gezet. mattie van me zegt Spanje.
Ik geloof je best, ze hebben goede team, maar ik denk te jong om de beker te pakken, ik denk halve finale of finale

15-05-2012, 20:13
Emanuelson kan niet verdedigen, als ie nog een keer Ozil tegenkomt gaat ie in zn broek plassen

Voor middenveld heeft van Marwijk zat keus

15-05-2012, 20:16

Citaat door _Mister_Riffi:
Emanuelson kan niet verdedigen, als ie nog een keer Ozil tegenkomt gaat ie in zn broek plassen

Voor middenveld heeft van Marwijk zat keus
wie bouma en anita hahahahahahaha

15-05-2012, 20:20


tjah begrijpelijke keuzes, maar dan blijft dirk kuyt over als vraagteken

15-05-2012, 20:22
Emanuelason niet en dan Luuk de jong wel

15-05-2012, 20:23

Citaat door clichy_Riffie:
wie bouma en anita hahahahahahaha
Jetro matieeeeeeeee

Van Bronckhorst terughalen

Pagina's : [1] 2