Bekijk volle/desktop versie : Maher en Viergever hopen op EK: 'We willen voor onze kans gaan'



14-05-2012, 21:13

Maher en Viergever hopen op EK: 'We willen voor onze kans gaan'
Maandag, 14 mei 2012 om 14:00

Adam Maher heeft zich maandag voor het eerst mogen melden bij het Nederlands elftal. De middenvelder van AZ zat al eens eerder in een voorselectie van Bert van Marwijk, maar haalde de definitieve selectie voor de oefeninterland tegen Engeland niet. Maandag schudde hij alsnog de hand van de bondscoach, toen hij kwam opdagen voor de tweedaagse trainingsstage voor Oranje.



Na een sterk seizoen bij AZ heeft de middenvelder geen enkele last van plankenkoorts. "Of ik gespannen ben? Dat valt mee, ik geloof altijd in mezelf", zei Maher tegen het ANP. De kans dat de technicus mee mag naar het EK is niet bijzonder groot, maar Van Marwijk zei dat alle spelers die waren uitgenodigd (op de keepers na) mochten hopen op een ticket voor het eindtoernooi in Polen en Oekraïne. Maher gaat dan ook zijn uiterste best doen.

Hij kreeg een lift van ploeggenoot Nick Viergever, die ook voor het eerst is opgeroepen. "Onderweg hebben we het over AZ gehad, maar ook over het EK. We willen hier voor onze kans gaan", aldus Maher, die overigens nog altijd niet heeft besloten of hij voor Nederland of Marokko wil spelen. "Ik heb er altijd naar gestreefd om met zulke spelers samen te trainen. Ik voel me goed en wil het hier laten zien."

bron:http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165271

14-05-2012, 21:20


Wel jammer dit betekend dat die voor NL kiest, word een goede voetballer

14-05-2012, 21:30
shab hollanda en belgieka zijn zwimpies man. deze kneusje is net als chadli.

14-05-2012, 21:33

Citaat door moesje:
shab hollanda en belgieka zijn zwimpies man. deze kneusje is net als chadli.
Belhanda kon zo met Frankrijk ek spelen, en geloof mij belhanda zou meer kunnen winnen met frankrijk dan maher met NL,Lauren blanc had m zeker opgeroepen net als hoe hij giroud altijd oproept,

14-05-2012, 21:36



Citaat door AKER3IE_TJE_III:
grapjassen.
maher gaat echt niet mee
als die gastjes worden opgeroepen omdat de vaste oranje spelers tegenstand nodig hebben tijdens de trainingen...
eerlijk is eerlijk Maher is meer fit en in vorm dan Sneijder

14-05-2012, 21:37

Citaat door clichy_Riffie:
Belhanda kon zo met Frankrijk ek spelen, en geloof mij belhanda zou meer kunnen winnen met frankrijk dan maher met NL,Lauren blanc had m zeker opgeroepen net als hoe hij giroud altijd oproept,
het gaat nu niet om frankrijk a clichy, maar wat je zegt over belhanda klopt wel.