Bekijk volle/desktop versie : ben ik ouderwets of is het normaal??



14-05-2012, 19:35
Aslaamu Aleykum dames en heren,


Ik ben jonge dame van 22 jaar oud, ik vind het tijd worden om te gaan trouwen. Het reden is dat ik de juiste leeftijd heb bereikt en daarnaast ben ik laatste jaar van mijn studie bezig.

Dus sinds paar maanden ben ik bezig om juiste man te vinden(ik ben niet opzoek als wanhopig maar ik laat nu mannen mijn leven toe) maar elke keer als ik een leuk jonge leer ken word ik teleurgesteld. Het reden is waar mannen over hebben is seks!!! Ik vraag me af ben ik ouderwets of is het normaal? als ze daar aan beginnen word voor mij afknapper dan wil ik niks van hem weten.

Doen dit alle mannen of zijn die paar die ik heb gesproken. Hoop dat niet voor elle mannen geld!!!

14-05-2012, 21:56


meid dat je vindt dat het tijd is om te trouwen bepaalt Allah s.w.a.t. wat bedoel je met dat je ze toelaat in je leven?? jongens die je op straat aanspreken kan je beter negeren, willen ze serieus trouwen zullen ze het ook op een serieuze manier doen.. vind je nr op straat geven niet echt een goed begin(maar Allahoe a3laam).. ghair insha'allah

15-05-2012, 16:32
klopt, het komt vanzelf wel doordat je er zo mee bezig bent ga je iedere jongen als trouwkandidaat zien.
je moet het gwn op je pad laten komen

15-05-2012, 17:35
Schandalig voor de mannen wollah, laat het op je afkomen moppie...

Want jouw El'Mekteb is al voorgeschreven!
X

15-05-2012, 20:59


Dan komt door jouw amateuristische selectie en keuze van de mannen die je in je kring toelaat. Je moet niet iedere ezel binnen je kring toelaten. Meestal is er een derde die je koppelt aan een man zoals een vader/zus/moeder/hele goede vriendin waardoor die man weet dat het doodserieus is en niet met goedkope praatjes kan komen.

Dus geef meteen aan dat er een mahram in spel is, dan weet je de rotzooi meteen te zuiveren.