Bekijk volle/desktop versie : Islam Gevoelens

14-05-2012, 11:01

Citaat door AnonyDichter:
Ik ben een jongen weg van de islam zoek hulp weg van me pad de weg waar ik loop is de weg wat je niet dient de weg waar je dingen doet wat allah verboden liet ik ben een jongen die niet zommaar dit schrijft ben een jongen die je gaat vertellen hoe het is om mij te zijn.

ik kan niet meer zo leven daar begin ik mee ik ben geboren in nederland ben toch marokkaans die gevoel krijg je mee me ouders hebben me nooit geleerd om te bidden of iets dat zeg ik nu meteen ik heb nooit gevoeld hoe het is om het te zijn een moslim van hart een moslim zonder pijn heb geprobeer om de islam weg te volgen dwaal er altijd uit en dan gaat alles op stoppen ik had iemand leren kennen een meisje die leek me goed ze was goed opgevoed een echt een muslima later kwam ik erachter dat ze mij nie meer wou ze voelde iets raar ze voelden shitan ik begon te bidden vroeg om hulp en al later die 3 weken was ik weg kon het niet meer aan liep mijn pad de verkeerde pad ik heb nu stress ben ongelukkig ik kan dit niet meer aan ik hoop dat de pijn diep van binnen niet aan mij zal gaan.

meeste zeggen de islam moet je sterk zijn moet je volhouden de pijn die ik voel diep van binnen is al voorbij ik kan me niet sterk houden ik hoop dat iemand me begrijpt hoe het is om mij te zijn geen vrienden geen familie alleen ik en HIJ.
.