Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van Marokkaanse mannen in de modewereld



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-05-2012, 23:09
Na 5 jaar getwijfeld of ik nou wel of niet een account zal aannemen op M.nl heb ik het toch stiekem gedaan.

Hierbij mijn stelling: Wat vinden de dames van Marokkaanse mannen in de modewereld.

13-05-2012, 23:10


Leuk, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vind

13-05-2012, 23:12

Citaat door Truffel:
Leuk, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vind


Daarmee ben ik het met je eens meid

13-05-2012, 23:12

Citaat door Celeb-Styliste:
Na 5 jaar getwijfeld of ik nou wel of niet een account zal aannemen op M.nl heb ik het toch stiekem gedaan.

Hierbij mijn stelling: Wat vinden de dames van Marokkaanse mannen in de modewereld.
dus je hebt 5 jaar lang zitten te denken/piekeren of je een account gaat aanmaken hier op M.nl? Yeah right en wat heeft het van toegevoegde waarde?

Ik vind het gay

13-05-2012, 23:13


Gatverdamme. Ik vind heel die mode wereld maar niks. Dat is pas een onderdrukking voor vrouwen én mannen. Belachelijke wereld is dat ook.

13-05-2012, 23:18

Citaat door diamond_princes:
dus je hebt 5 jaar lang zitten te denken/piekeren of je een account gaat aanmaken hier op M.nl? Yeah right en wat heeft het van toegevoegde waarde?

Ik vind het gay

13-05-2012, 23:18

Citaat door diamond_princes:
dus je hebt 5 jaar lang zitten te denken/piekeren of je een account gaat aanmaken hier op M.nl? Yeah right en wat heeft het van toegevoegde waarde?

Ik vind het gay


Inderdaad heb er 5 jaar over nagedacht, en of je dat wel of niet in twijfel trekt dat mag je zelf bepalen, maar mijn leven heeft meer zin en dit is niet ook belangrijk voor me. Dat is het verschil tussen jou en mij.

Bedankt voor je mening

13-05-2012, 23:19

Citaat door LaCusine:
Gatverdamme. Ik vind heel die mode wereld maar niks. Dat is pas een onderdrukking voor vrouwen én mannen. Belachelijke wereld is dat ook.


Onderdrukking ? Je kiest er zelf voor omdat je het leuk vindt en je hetgeen doet wat je passie bevredigt. Maar meningen kunnen verschillen en ik dank je voor je reactie.

13-05-2012, 23:22
Ok en wat was de doorslaggevende reden om toch een account te openen. Heb je ook af en toe wakker gelegen van het piekeren over het wel of niet nemen van een account op m.nl.

13-05-2012, 23:23
Mannen die teveel met mode bezig zijn, daar komt het waarschijnlijk nooit goed mee. Ik zou zeggen, ga normaal werk zoeken. Iets waar je kinderen trots op kunnen zijn.

13-05-2012, 23:23
wat ik ervan vind....natuurlijk doet iedereen waar die lekker zin in heeft maar ik vind ze zwemmel achtig....

mijn neefje zit ookin de modewereld...maar als ik naar zijn fotos kijk dan vind ik hem gewoon een zemmel..die kleding getinte zonnebankhuid en gepileerde wenkies...ook zo met andere marokkaanse jongens diein de modewereld zitten

sorry voo rmijn taalgebruik

13-05-2012, 23:26

Citaat door Celeb-Styliste:
Onderdrukking ? Je kiest er zelf voor omdat je het leuk vindt en je hetgeen doet wat je passie bevredigt. Maar meningen kunnen verschillen en ik dank je voor je reactie.
Ja, kleding ontwerpen en aantrekken wat je mooi vind en leuk vindt is niks mis mee. Maar als je dieper in het mode wereld ingaat kom je van die vrouwen tegen die onderdrukt worden omdat ze 3 kilo te veel wegen bij wijze van. Of als ze eens een '' mistmatch'' hebben is het meteen schandalig en weet ik het.

Het is genoodzaakt om goed uit te zien. En ga zo maar door. Kijk maar naar de programma's '' The face'' en '' Model in een dag'' en '' Holland's next top model'' en ga zo maar door. Dat is toch ziekelijk dat ze worden afgesnauwd en afgekraakt omdat ze een hempje dragen wat niet bij de haarkleur past.

13-05-2012, 23:27



Citaat door Shjamira:
Ok en wat was de doorslaggevende reden om toch een account te openen. Heb je ook af en toe wakker gelegen van het piekeren over het wel of niet nemen van een account op m.nl.


Frappant..maar nee, heb er niet echt tijd voor aangezien ik hiernaast fulltime werk en een kind heb.

13-05-2012, 23:31
Ik vind dat heel leuk! En sommige mannen zijn ZO stijlvol. Ze hebben gevoel voor stijl. Ik heb ook getwijfeld over een mode studie bij Artez. Maar er is te veel concurrentie in dat wereldje en weinig werk. Dus daarom koos ik voor een rechten studie.

13-05-2012, 23:31

Citaat door LaCusine:
Ja, kleding ontwerpen en aantrekken wat je mooi vind en leuk vindt is niks mis mee. Maar als je dieper in het mode wereld ingaat kom je van die vrouwen tegen die onderdrukt worden omdat ze 3 kilo te veel wegen bij wijze van. Of als ze eens een '' mistmatch'' hebben is het meteen schandalig en weet ik het.

Het is genoodzaakt om goed uit te zien. En ga zo maar door. Kijk maar naar de programma's '' The face'' en '' Model in een dag'' en '' Holland's next top model'' en ga zo maar door. Dat is toch ziekelijk dat ze worden afgesnauwd en afgekraakt omdat ze een hempje dragen wat niet bij de haarkleur past.


'' The face'' en '' Model in een dag'' en '' Holland's next top model' kwalificeer ik niet als mode, maar eerder ontwerpen, visagie.. Daar is niks mis mee. En over je opmerking over hetgeen wat achter gesloten deuren gebeurt. In elke wereld kunnen we een aantal ziekelijk makende voorbeelden opnoemen.

En het genoodzaakt om goed uit te zien, daar moet je interesse maar voor liggen. Als je het niet belangrijk vindt of leuk dan doe je het niet. Net als een accountant die niet houdt van rekenen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7