Bekijk volle/desktop versie : Waarom zo veel vooroordelen over marokkaanse dames...



16-01-2003, 10:22
hallo allemaal....

Ik wil graag weten waarom, want ik word er een beetje ziek van om continu dat gezeik aan te horen van marok meiden, omdat ik er ook 1 van ben....(marokkaanse) tuurlijk zijn er rotte appels maar come on niet iedereen kan iemand mij een nadere verklaring geven aub... thnxzzzzz

16-01-2003, 10:41



Citaat:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Mensen kunnne alleen ZEIKEN, ZEUREN, RODDELN, OORDELEN enz.
Trek je daar niets van aan meid en have fun
helemaal mee eens


16-01-2003, 10:42
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meiden

16-01-2003, 10:44
pffffffffffff ze hebbe geen leven die steeds zeiken over meiden en jongens, maar ja een doeloos leven is ook leven zodner doel

16-01-2003, 10:46



Citaat:
Origineel gepost door MissOogappeltje
dag schat hoe is het?
ik was dinsdag als een speer weer in denHaag!
miste je yasmina?

16-01-2003, 10:51
die mensen hebben dus gewoon niks te doen en beginnen maar te roddelen over de meiden .Maar vergeten zichzelf.Alsof ze zo goed zijn .Zolang we ons er niks van aan trekken en naar onszelf kijken kunnen die roddelaars van mij de pot op .Ik zeg allah jehdiena voor ons allemaal

16-01-2003, 11:01
maar als maroc meid word je constant vergeleken maar de meeste maroc meisjes dit en dat who cares???????????? ze leren de verkeerde wijven kennen en dan denken ze msakien dat iedereen zo is maar ja

16-01-2003, 11:06
ja je moet ze gewoon negeren.De mens heeft niet te oordelen over mij als ze mij niet kennen .ik vind het niet erg als iemand me op mijn fouten wijst want we leren uit onze fouten . Maar het is niet omdat we strakke kleren dragen dat we hoeren zijn .Ach meid we moeten er mee leren leven sommige mensen hebben het in hun bloed over anderen te roddelen