Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Lopen islamieten makkelijk uit de hand ?

SingleCoil
02-12-2004, 01:06

Ik heb inmiddels verfschuillende stukjes hier gelezen van moslims die hun mening geven over de wandaden van moslim extremisten. Vrijwel iedereen veroordeeld die daden maar heeft er soms wel begrip voor. Ik lees dan dingen als "je hebt er altijd zwakkere broeders bij, die onder invloed van slechte mensen tot verkeerde daden komen". Ik geloof ook best wel dat het zo zit. Maar dan komt er toch een vraag bij mij op. Er zijn in Nederland 15 keer zo veel kafir als moslims. Ik ga er dan maar even vanuit dat er ook ten minste 15 keer zo veel zwakke broeders onder de kafir zijn. Die komen natuurlijk ook onder de invloed van slechte mensen. Waarom lopen onze zwakke broeders dan niet bijv. uit naam van de refo's te moorden en te bedreigen ? Waarom zijn er dit jaar niet 15 imams gekruisigd door losgeslagen extreem-gereformeerde jongeren ? Wat is er nou bijzonder aan de Islam dan verdwaalde jongeren aan het moorden laat slaan ? Wellicht de sleutel tot ons 'probleem'....

ElAlamein
02-12-2004, 01:24
Heel eenvoudig! de gewone moslims worden gegijzeld door orthodoxen, die de hele koran letterlijk nemen; dus als daar staat dat m. een paar joden niet mag, wordt het 1600 jaar later nog steeds toegepast op nu! Voor die tijd, was de vrouw met Mohammeds uitspraken misschien beter af, maar nu niet! dus al die mensen zitten met een openbaar spreekverbod, inzake deze kwesties! Gevolg.......niemand heeft de moed 0m extremisten en orhodoxen tegen te spreken!

HollandseVriend
02-12-2004, 01:35
Wat staat er nou ? Eten islamieten makkelijk uit de hand?

SingleCoil
02-12-2004, 01:52
Wederom een gezichtspunt dat de marokkaanse geest niet to reactie prikkelt...zit er wellicht iets niet helemaal lekker ?

HollandseVriend
02-12-2004, 02:01

Ik denk niet dat je kunt zeggen moslims/nederlanders, waarom de moslims wel en de nederlander niet?' is een onjuiste vraag, Het is denk ik de verdwaalde marokkaanse vogel en de verdwaalde nederlandse vogel, de een gebruikt 'verbaal geweld' en de ander 'fysiek geweld', waarom is dat?' - Dat kun je je afvragen. Over vreemde vogels gesproken,we hebben hier een aantal vreemde vogels op het forum, Ik moet me zorgen maken , SingleCoil, ik zie dat je vaak online bent, je mening niet onder stoelen of banken steekt, je bijna 40 berichten post/spamt per dag, je soms vreemde dingen zegt etc. Ik denk dat de Mods je preventief moeten gaan bannen van deze forum, ga eens opzoek naar een vrouw, en kom dan terug als Coil i.p.v SingleCoil. Ga eens wandelen in het park, zoek wat frisse lucht,de hele dag achter je pctje is niet echt gezond. voor nu, druk op uitloggen, ga dan naar start, sluit dan je computer af. Groeten ! Ook welkom op dit forum,.. maar je bent gewaarschuwd binnenkort verandert je nick in SingleRemoved, zit je uren op marokko.nl en post je tientallen spams per dag...... :maf:

CitriC
02-12-2004, 02:01
Je vergeet dat de meeste moslims in Nederland, geen autochtonen zijn. Je kunt ze dus niet vergelijken. Het is een samenloop van omstandigheden die de situatie creeren waarin mensen makkelijker te beeinvloeden zijn. Voorbeelden daarvan zijn, Diploma maar geen werk of werk waar je overgekwalificeerd voor bent, het gevoel dat je niet wordt erkend, miskend, niet geaccepteerd enz. Het is dan dat iemand mensen zoekt bij wie hij/zij zich juist wel geaccepteerd en gerespecteerd voelen. Dat is het moment waarop extremisten toeslaan.

SingleCoil
02-12-2004, 02:26
Ik ben meer een forum lezer dan een forum poster, ik zit tegenover SingleCoil,totaal verschillend dus, toch zou ik wel met SingleCoil kunnen opschieten, mijn reactie, Ik denk niet dat je kunt zeggen moslims/nederlanders, waarom de moslims wel en de nederlander niet?' is een onjuiste vraag, Het is denk ik de verdwaalde marokkaanse vogel en de verdwaalde nederlandse vogel, de een gebruikt 'verbaal geweld' en de ander 'fysiek geweld', waarom is dat?' - Dat kun je je afvragen. Over vreemde vogels gesproken,we hebben hier een aantal vreemde vogels op het forum, Ik moet me zorgen maken , SingleCoil, ik zie dat je vaak online bent, je mening niet onder stoelen of banken steekt, je bijna 40 berichten post/spamt per dag, je soms vreemde dingen zegt etc. Ik denk dat de Mods je preventief moeten gaan bannen van deze forum, ga eens opzoek naar een vrouw, en kom dan terug als Coil i.p.v SingleCoil. Ga eens wandelen in het park, zoek wat frisse lucht,de hele dag achter je pctje is niet echt gezond. voor nu, druk op uitloggen, ga dan naar start, sluit dan je computer af. Groeten ! Preventief ruimen, heet dat...je hebt overigens geheel gelijk. Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken en ik heb soms een vreemde mening... ik zal je een geheimpje verklappen. erwijl ik online ben doe ik mijn vingeroefeningen, ik studeer namenlijk heel fanatiek gitaar, wel zo'n 4 -6 uur per avond, en dan lees ik in de tussentijd de berichtjes hier. En denk tijden s het spelen na over reacties. En omdat ik iedere 15 minuten even moet pauseren (anders krijg je RS) tik ik dan even wat antwoordjes...bevalt me eigenlijk prima, en ik heb ook niet zo het 'kluizenaarsgevoel' mat zoveel gezellige bekenden om me heen... ...geinig he ? Overigens, mevrouw Coil woont ergens anders...

HollandseVriend
02-12-2004, 02:30
Overigens, mevrouw Coil woont ergens anders... Hoezo ,.. is ze moslima? :maf:

SingleCoil
02-12-2004, 02:32
....hmmm...er is wel een moslima geweest die deze eretitel een tijdje gedragen heeft...maar de stromingen van de tijd dreven ons uit elkaar, of zo...en de huidige mevrouw Coil woont heel gelukkig op een boerderijtje in het oosten van het land...maar ze graagt de titel dan ook maar part-time...

SingleCoil
02-12-2004, 02:34
Wat leuk, ik speel ook gitaar, ik geef zelfs gitaar les, maar gitaar spelen of gitaar les geven is wel een beetje moeilijk voor mij i.c.m het reageren op dezeforum, kan geen twee dingen te gelijk, zo ver ben ik nog niet. :p mooi zo, zorg dat je jezelf onder controle hebt, dan ben ik tevreden. ben je wel voorzichtig met je 'aanval' op onschuldige forum leden.. :D Groeten ! doe mevr. Coil de groeten, lijkt me wel een aardige vrouw :o ...als ik les geef staat 'ie ook uit hoor... en met voorzichtigheid worden allen groot en weinigen sterk...