Bekijk volle/desktop versie : Alle moeders een fijne moederdag



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2012, 15:13
dit is mijn eerste moederdag en ik heb een prachtige bos rozen gehad en een armbandje met de namen van mijn zoontje, man en mijn erin

13-05-2012, 15:15


Misschien een rare vraag maar mogen we wel aan moederdag doen?

13-05-2012, 15:16
Moederdag=kaffier feest- haram


Waarom begrijpen Marokkanen maar niet dat ze niet mee mogen doen aan dit soort achterlijke feesten.

Moederdag, vaderdag, valentijn, kerst, oud en nieuw, pasen, pinksteren en ga zo maar door.

Leer je geloof kennen en besef wat wel en niet mag.

13-05-2012, 15:17
Moederdag is geen feest dat godsdienst gerelateerd is dus waarom zou het niet mogen

waarom trouwen mensen dragen ze ringen witte bruidsjurk etc. etc. kan je je ook afvragen zolang er maar geen geloofsovertuiging achter zit is het een cultureelfeest!

13-05-2012, 15:18


besaha met je kado

wanneer is het moederdag?

13-05-2012, 15:19

Citaat door Nour3ayni:
Moederdag is geen feest dat godsdienst gerelateerd is dus waarom zou het niet mogen :kweetniet:
Oud en nieuw ook niet


Stel jezelf de volgende vraag: heeft de Profeet , zijn Metgezellen (moge Allah tevreden over hen zijn), dan wel de grote geleerden dit soort dagen ooit gevierd. Nee dus.

Wij dienen sowieso altijd goed te zijn voor onze ouders, wij hebben geen commerciële dag nodig om hier aan herinnert te worden.

13-05-2012, 15:19

Citaat door GeenLeven:
Moederdag=kaffier feest- haram

Waarom begrijpen Marokkanen maar niet dat ze niet mee mogen doen aan dit soort achterlijke feesten.
Moederdag, vaderdag, valentijn, kerst, oud en nieuw, pasen, pinksteren en ga zo maar door.

Leer je geloof kennen en besef wat wel en niet mag.
Je haalt de woorden uit m'n mond!

Het is echt ongeloofelijk!
Weet men het niet, oke.... Maar voor degene die het wel weten...; ik snap het niet, echt!

13-05-2012, 15:22

Citaat door GeenLeven:
Moederdag=kaffier feest- haram


Waarom begrijpen Marokkanen maar niet dat ze niet mee mogen doen aan dit soort achterlijke feesten.

Moederdag, vaderdag, valentijn, kerst, oud en nieuw, pasen, pinksteren en ga zo maar door.

Leer je geloof kennen en besef wat wel en niet mag.
Dacht ik al. Fijn om te weten want ik zie het om me heen en vraag me wel of dat wel toegestaan is.

13-05-2012, 15:24

Citaat door Nour3ayni:
Moederdag is geen feest dat godsdienst gerelateerd is dus waarom zou het niet mogen

waarom trouwen mensen dragen ze ringen witte bruidsjurk etc. etc. kan je je ook afvragen zolang er maar geen geloofsovertuiging achter zit is het een cultureelfeest!
Ik wil hierop reageren maar juist imiteren mag niet. En imiteren komt neer op kuffars. En cultuur heeft niks met islam te maken..

13-05-2012, 15:26

Citaat door Nour3ayni:
Moederdag is geen feest dat godsdienst gerelateerd is dus waarom zou het niet mogen

waarom trouwen mensen dragen ze ringen witte bruidsjurk etc. etc. kan je je ook afvragen zolang er maar geen geloofsovertuiging achter zit is het een cultureelfeest!
Het hoeft niet geloofsgebonden te zijn om niet toegestaan te zijn.
Het is een gewoonte van de kuffaar, niet voor ons moslims bestemd dus.
Trouwringen is ook niet van de moslims. etc etc etc etc.etc.

De Profeet saw heeft gezegd dat degene wie een volk imiteert tot een van hen behoort.

13-05-2012, 15:29

Citaat door LOULOU22:
besaha met je kado

wanneer is het moederdag?
dank je vandaag is moederdag

13-05-2012, 15:44
Are you kidding me.

13-05-2012, 15:45


ik heb vandaag bigrir gemaakt voor me zelf, wist niet eens dat het moederdag was en een cake gebakken. Wacht maar als mijn man thuiskomt met de kids. Ze krijgen niks van wat ik allemaal gebakken heb. beetje moederdag vergeten.

Ik weet dat mijn man gaat zeggen het is bij ons elke dag moederdag, maar in al die elke dag moederdag heb ik niks gehad.

13-05-2012, 16:04

Citaat door LOULOU22:
besaha met je kado

wanneer is het moederdag?
Vraag me echt af waar jij je hersens heb zitten

13-05-2012, 16:25

Citaat door LOULOU22:
besaha met je kado

wanneer is het moederdag?

Pagina's : [1] 2 3