Bekijk volle/desktop versie : voooooor de meisjesss



13-05-2012, 12:05
haha misschien rare vraaag maar
wanneer ik reggada dans doet maar 1 schouder het haha
de ander wilt niet wat ik ook doe
is heeeel irritant dus k weet niet waarom k lach
wie heeft dit ook?

13-05-2012, 12:23


Ik word melig door je vraag!

Bij mij lukt het makkelijk met 2 schouders je moet de "feeling" voelen van het ritme van reggada

13-05-2012, 12:40
hahah
ja k zit sowieso in de feeling als k muziek hoor maar reggada doet 1 schouder het maar
als ik de ander probeer te bewegen walooooo hahah
dus wanneer k op een feest ben en er reggadda word gedraaid, sta ik altijd met me linkerkant tegen het publiek aan want die schouder doet het wel hahah

13-05-2012, 16:15
ahahahh
wat lach je

13-05-2012, 16:47




Gewoon oefenen!

13-05-2012, 16:52
Ik beeldde het me in, sta je daar aan de kant met een serieus gezicht alleen je linker schouder te bewegen en ondertussen rondkijken of iemand het door heeft

13-05-2012, 20:34
hahahahhaha toevallig heb ik dat ook. als er regadda word gedraaid op feesten sta k nooit op om te dansen, want het valt echt op. heb vaak geoefend thuis maar walo lukt me maar niet!!

13-05-2012, 21:13

Citaat door Mocrosweety1987:


Gewoon oefenen!


hahah ja doe ik ook maar walou
wanneer k me rechterschouder wil laten dansen doet me arm heel stijfjes haha

Citaat door Nasra01:
Ik beeldde het me in, sta je daar aan de kant met een serieus gezicht alleen je linker schouder te bewegen en ondertussen rondkijken of iemand het door heeft

hahahah

Citaat door Mivrouwtje__:
hahahahhaha toevallig heb ik dat ook. als er regadda word gedraaid op feesten sta k nooit op om te dansen, want het valt echt op. heb vaak geoefend thuis maar walo lukt me maar niet!!
!!
znoen he!!
k sta wel gewoon op maar s gwn znoen dus ik doe ze3ma andere trucjes erbij hahah