Bekijk volle/desktop versie : Laminaat of vloerkleed(carpet) in de slaapkamer???



12-05-2012, 22:05
Wat vinden jullie mooier en handiger en waarom?

12-05-2012, 22:23


laminaat vind ik echt niks ook niet voor de rest van het huis heb zelf gewoon venyl en een mooi kleed

12-05-2012, 22:26
en niet so groot kleed die hele kamer bedekt meer voor de sier en warme voeten als je uit bed gaat haha maare ik vind vinyl praktiser en hygiënische met laminaat gaat het water tussen de kierten zitten van t laminaat en ik heb heel dik vinyl dus loopt lekker

12-05-2012, 22:33

Citaat door Love_is_special:
laminaat vind ik echt niks ook niet voor de rest van het huis heb zelf gewoon venyl en een mooi kleed


Citaat door Love_is_special:
en niet so groot kleed die hele kamer bedekt meer voor de sier en warme voeten als je uit bed gaat haha maare ik vind vinyl praktiser en hygiënische met laminaat gaat het water tussen de kierten zitten van t laminaat en ik heb heel dik vinyl dus loopt lekker
Ja ik heb nu ook laminaat thuis en zoals je zegt met dweilen dan gaat water tussen de voegen en begint het te kraken. Vinyl is ook wel cool maar ik dacht voor de slaapkamer kan ook carpet toch? aangezien je daar niet eet en drinkt kan je niks morsen ofzo.
Bedankt voor je reactie

12-05-2012, 22:46


Ja dat zou eventueel ook kunnen , ligt er ook aan waar zelf je voorkeur ligt en ik weet niet of je kinderen hebt maar die knoeien altijd wel iets en overal
Citaat door FBC:
Ja ik heb nu ook laminaat thuis en zoals je zegt met dweilen dan gaat water tussen de voegen en begint het te kraken. Vinyl is ook wel cool maar ik dacht voor de slaapkamer kan ook carpet toch? aangezien je daar niet eet en drinkt kan je niks morsen ofzo.
Bedankt voor je reactie

12-05-2012, 22:48
en ik vind dat de slaapkamer frisser blijft omdat je t dweilt

12-05-2012, 23:51
Ik zou voor laminaat gaan, maar dan degelijke kwaliteit die tegen heel wat vocht kan. Persoonlijk ben ik niet zo voor carpet (allergieën). Of je kan ook een kurkvloer plaatsen, lekker zacht en warm om op te lopen en makkelijk schoon te maken.