Bekijk volle/desktop versie : voor de heren...



16-01-2003, 08:40
Voor de heren, wat ik wil weten...

is what the fxxk zien jullie in die nederlandse wijven!

16-01-2003, 08:43


..........over smaak valt niet te twisten.

Groet,
Marocana

16-01-2003, 09:20
Wat moet ik nou met een Nederlandse Bxtch..... ik bedoel kijk nou eens naar die foto van Marocana (of zij dat zelf is is een tweede)

16-01-2003, 09:23

Citaat:
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
(of zij dat zelf is is een tweede)
= Marocana mijn Alterego.

16-01-2003, 09:28



Citaat:
Origineel gepost door Marocana
= Marocana mijn Alterego.
Ik snap die zin ff niet.....gebruik makkelijke woorden wil je?? het is 9.36 uur

16-01-2003, 09:35
Hmmmm 2 turken in Tha House..... het kan nog heel gezellig worden....

16-01-2003, 09:35

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Gisteren was ik in t Replay Cafe...

En ik zag 2 Marokkaanse meiden opeens naar binnenkomen, en gingen ze naast zo een tata zitten, ik dacht, niks mis mee, gewoon collegas mischien ofzo...

Maar later bleek t wel anders, ik werd er best wel misselijk van...

En ik ben niet racistisch ofzo, maar ik weet niet, als ik een turk of mokro met een tata zie, word ik gewoon echt para man...
Wat maakt het uit.....................tazzzzz mensen worden miselijk als ze mijn zien met me vrouw maar ik heb schijt aan ze..........

sukkels...........

16-01-2003, 09:38

Citaat:
Origineel gepost door Sister_of_Kadir
hahahahhahha effe lachen mag dat niet ofzo
Heeeyy ben je echt het zusje van Kadir?????

Hahaha, gezinsuitbreiding hier op yasmina!!

16-01-2003, 09:40

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Je bent toch geen tata, dus...

Maar ik weet niet, ik heb niks tegen tatas ofzo...

Sommige mokros worden ook para als ze mokro dames zien lopen met negers, daar word ik weer niet para van, maar ik weet niet...

Je kon ook zo duidelijk zien dat ze met die tata waren alleen voor geld weet je...
Dat is zeker triest!.............dat soort xxxxxxx heb ik een hekel aan maak niet uit wat voor afkomst ze hebben!

als ik een negeriode vrouw zie met een tata (of een andere ras) zie dan wordt ik ook een beetje para maar als ze gelukkig zijn met elkaar dan heb ik geen problemen mee! redelijk toch?

16-01-2003, 09:46

Citaat:
Origineel gepost door Sister_of_Kadir
Ja ik ben heel toevallig de zusje van kadir maar ja trek er maar niks van aan hoor ben heel anders dan hij haahhahahahhaa
Gelukkig maar, een 2e Kadir moeten we hier nie hebben he....

16-01-2003, 09:47

Citaat:
Origineel gepost door Sister_of_Kadir
Ja ik ben heel toevallig de zusje van kadir maar ja trek er maar niks van aan hoor ben heel anders dan hij haahhahahahhaa
KADIR IS OK

16-01-2003, 10:20

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
Hollandse vrouwen zijn vrij.

Met Hollandse vrouwen kan je op vakantie gaan.

Met Hollandse vrouwen kan je mee uitgaan.

Je kan haar bellen wanneer je maar wilt.

Je kan met haar lopen waar je maar wilt.

Je mag bij haar thuis binnen komen.

(zij natuurlijk niet bij mij)

En het is mooi meegenomen wanneer ze rijke ouders heeft of zelf een topbaan heeft.

Als ik met marokkaanse dames op straat loop, dan moet ik 10 ogen hebben, een volle portemonee, het liefst een BMW of mercedes...
Ook moet ik er altijd toppies uitzien...(want owee als je dat niet bent of een keer raar bijloopt, meestal zijn dat types die met je willen pronken, van O hij is van mij) hollandse dames letten hier niet op.

Bij Hollandse dames ben ik gewoon mezelf en voel ik me ook vrijer...

Ik weet niet hoe het komt, maar bij marokkaanse meisjes ben ik mezelf niet. En weten jullie wat de de geheim hier tegenover van is? Hun zijn op dat moment zichzelf ook niet...

Marokkaanse vrouwen kan je beter met rust laten...hou het gewoon op telefoongesprekken, chatten, emailen of zo... afspraakjes maken schiet niet op met ze. Als je een Marokkaanse dame echt wil...trouw met haar gewoon, dan ben je wel jezelf...en zij natuurlijk ook

Groetjes
MrCharme
Kijk tenminste die eerlijk is!

Ik bedoel maar als zogenaamd niemand wat ziet in die nederlandse wijven hoe komt het dan dat bijna elk nederlandse meisje die ik ken met een marokkaanse gozer heeft, zelfs mijn broer!