Bekijk volle/desktop versie : Je Zal Het Niet Geloven Maar Slimme Turken.....



16-01-2003, 08:37
BESTAAN OOK!!!


Slimme Turkse Duitser door naam miljonair

De in Hamburg woonachtige Duitser van Turkse afkomst Mohammed Ali Turan (25) is dankzij een zeer goede ingeving van hem in één klap miljonair geworden.

Ali Turan dankt zijn miljonair-status aan zijn achternaam; In 1999 kwam hij op het geniale idee om zijn naam, evenals verwante klanken, juridisch te laten beschermen. Het verbaasde hem dat niemand hem voor was, want de achternaam Turan komt in Turkije bijna net zoveel voor als bijvoorbeeld Jansen in ons land.

Een paar jaar gebeurde daar verder niets mee totdat Volkswagen zijn jongste model Touran wilde noemen. Toen VW liet uitzoeken of de naam Touran beschermd was, kwam het concern bij de uit Turkije afkomstige Duitser uit. Het concern wilde de naam graag hebben en bood hem een bedrag van zes nullen. Als extraatje kreeg Ali er ook twee gloednieuwe exemplaren bij.

TURKIE TURKIE IS NIET DOM, TURKIE TURKIE MILJONAIR

Ali Z

16-01-2003, 08:50


Ik ga ook me naam laten beschermen!


16-01-2003, 09:39

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002
Ik ga ook me naam laten beschermen!

:hammer:

16-01-2003, 10:08
hahahaha Turkie zeker sliem zijn

16-01-2003, 11:29


Ja ja turkie turkie is niet dom!!!!!1

16-01-2003, 11:50
Turken zijn niet slim MAAR ONDERNEMEND.
ZE DURVEN VEEL MEER DAN MAROKKANEN.

16-01-2003, 11:52
zozo ervaring

16-01-2003, 12:06

Citaat:
Origineel gepost door hardtodrive
Turken zijn niet slim MAAR ONDERNEMEND.
ZE DURVEN VEEL MEER DAN MAROKKANEN.
........zei de turkendeskundige

16-01-2003, 16:13

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
BESTAAN OOK!!!


[B]Slimme Turkse Duitser door naam miljonair

De in Hamburg woonachtige Duitser van Turkse afkomst Mohammed Ali Turan (25) is dankzij een zeer goede ingeving van hem in één klap miljonair geworden.

Ali Turan dankt zijn miljonair-status aan zijn achternaam; In 1999 kwam hij op het geniale idee om zijn naam, evenals verwante klanken, juridisch te laten beschermen. Het verbaasde hem dat niemand hem voor was, want de achternaam Turan komt in Turkije bijna net zoveel voor als bijvoorbeeld Jansen in ons land.

Een paar jaar gebeurde daar verder niets mee totdat Volkswagen zijn jongste model Touran wilde noemen. Toen VW liet uitzoeken of de naam Touran beschermd was, kwam het concern bij de uit Turkije afkomstige Duitser uit. Het concern wilde de naam graag hebben en bood hem een bedrag van zes nullen. Als extraatje kreeg Ali er ook twee gloednieuwe exemplaren bij.

TURKIE TURKIE IS NIET DOM, TURKIE TURKIE MILJONAIR

Ali Z [/B]
HMmmmzzzz... domBooo Turken zijn slimmer, dan de marokkanen.... ihihih conclusie... jij bent arm en die turk is rijk.. hoe komt dattee hij is koppie koppiee