Bekijk volle/desktop versie : oppas gezocht voor bruiloft morgen 12 mei in nijkerk. van 8 tot 12



Pagina's : [1] 2

11-05-2012, 22:46
?

11-05-2012, 22:51


en dat vertrouw jij gewoon om wildvreemden te vragen? Kan je niet in jouw kennissenkring of binnen familie kijken of er iemand beschikbaar is?

11-05-2012, 22:59
Ook jij te ver helaas, zie mijn topic

Inchalah vind je een betrouwbaar persoon op je wie altijd kan terugvallen mocht dat nodig zijn!

11-05-2012, 23:24
Ik snap niet dat mensen hun kind kunnen achterlaten met een vreemde die ze via internet hebben gezocht
Er lopen rare mensen rond! Ook vrouwen!

11-05-2012, 23:36



Citaat door Zonnetje_78:
Ik snap niet dat mensen hun kind kunnen achterlaten met een vreemde die ze via internet hebben gezocht
Er lopen rare mensen rond! Ook vrouwen!
Echt heh, ik zou dat ook nooit never doen! En helemaal niet via Marokko.nl

11-05-2012, 23:37
houd je kind lekker thuis. Zo belangrijk zal dat feestje niet zijn want je kind is niet welkom toch.

11-05-2012, 23:38
Seriously? Laatste moment pas, en via Marokko.nl dat is toch niet te vertrouwen? Althans dat vind ik dan.

11-05-2012, 23:45
bhal je roept midden in een drukke markt wie kan er morgen ff om me kind passen.

11-05-2012, 23:45
tjonge jonge .. op m.nl nog wel. pfff blijf thuis als je geen oppas hebt , ga niet op een forum een oppas zoeken .. mijn god ongeloofelijk, ik ben nog in chock na dat ene filmpjee hier .. van die babyy !

11-05-2012, 23:53

Citaat door TemsoenT:
tjonge jonge .. op m.nl nog wel. pfff blijf thuis als je geen oppas hebt , ga niet op een forum een oppas zoeken .. mijn god ongeloofelijk, ik ben nog in chock na dat ene filmpjee hier .. van die babyy !

Wat was er?

11-05-2012, 23:55

Citaat door TemsoenT:
tjonge jonge .. op m.nl nog wel. pfff blijf thuis als je geen oppas hebt , ga niet op een forum een oppas zoeken .. mijn god ongeloofelijk, ik ben nog in chock na dat ene filmpjee hier .. van die babyy !
khad het woensdagavond al gezien..ben er nog steeds niet goed van

da speelt continue terug af in mijn gedachte...

TS..vertrouw aub je kid(s) niet toe aan een wildvreemde...het feest passeert toch en is vr even..terwijl je kids voor het leven is..

hopelijk maak je de juist ekeuze!!!

11-05-2012, 23:58

Citaat door 3rossaTetouania:
Wat was er?
een baby van ongveeer 8 maanden wordt zwaar mishandelt , met een kussen tegen dr hoofd geslagen geschopt , in dr gezicht geslagen terwijl zei keihard zo zieligg huilt , ze gaat op een gegeven moment troost zoeken en die moede rof oppas wat die HOERR ook is , geef dr zo een klap dat ze van t bed af vliegtt, dat gehuil zit in me geheugennn pfff ik zat alleen maar : ya rabi yarabi selama ..
zo zieliggg , je kan t filmpje zien bij dwvdmv . maar ik zou t niet doen , ik heb spijt

11-05-2012, 23:59



Citaat door SweetRose:
khad het woensdagavond al gezien..ben er nog steeds niet goed van

da speelt continue terug af in mijn gedachte...

TS..vertrouw aub je kid(s) niet toe aan een wildvreemde...het feest passeert toch en is vr even..terwijl je kids voor het leven is..

hopelijk maak je de juist ekeuze!!!
erg he ik ben echt in chockkk , ik ben zo geschrokken niet normaaal

12-05-2012, 00:08
Ze bedoeltt geen oppas voor kinderen thuis, voor in de zaal. Daarom vermeldt ze ook de zaal erbij, en tegenwoordig worden hier ook diensten aangeboden als kinderoppas op feesten.
Denk dat T.s niet achterlijk is en hier een oppas zoekt voor een avondje oppas bij haar thuis.

12-05-2012, 00:36
Is hij niet opzoek naar die oppassers voor op bruiloften? Dus niet voor zijn kinderen, maar voor de kids die komen op zo'n feest?

Pagina's : [1] 2