Bekijk volle/desktop versie : Alle negaffaat/zianaat op een rijtje.



Pagina's : [1] 2

11-05-2012, 13:04
Somaya veendaal = Bezet.
Touria gamar = Bezet.
Nadia maastricht = Bezet.
Ziana zahia = Bezet.
Mirjam jilali heeft een optie staan. Ik weet pas zondag of ik kans maak.


Welke zianaat zijn er nog meer van dit niveau?

- Chaima zeist = beschikbaar.

Ik wil geen zianaat zoals;
Ziana dounia
arabica
layla den haag
amal den haag
etcetera.

11-05-2012, 13:12


Ga langs Jawhar.. Je zult geen spijt krijgen meid. Ze wordt alleen maar beter! Chaima vind ik te overdreven qua prijs en make up..

11-05-2012, 13:28
hey schat en Sahra wedding?

11-05-2012, 13:34
Jawhar is eventueel een optie. Maar sahra vind ik niks, schat.

11-05-2012, 13:37


okey, touria gamar?

11-05-2012, 13:40
Bezet op mijn datum.

11-05-2012, 13:45
Als ik het ff zo mag zeggen mkowed zeg.
Elmagnefieq?
Ziana Nadia?
Ziana Layla?
Ziana Sara bab Marrakech

11-05-2012, 13:46
O jee jammer joh! Blijft volgens mij niet veel over...Wat vind je niet mooi bij Sahra? Ik vind ze persoonlijk wel classy...
Welke datum heb je?

Succes, en inshaAllah kan je bij Mirjam Jilali terecht! Zij is echt

11-05-2012, 13:47
Oh ja Sara is ook super goed!

11-05-2012, 13:47

Citaat door israaa:
O jee jammer joh! Blijft volgens mij niet veel over...Wat vind je niet mooi bij Sahra? Ik vind ze persoonlijk wel classy...
Welke datum heb je?

Succes, en inshaAllah kan je bij Mirjam Jilali terecht! Zij is echt
Vind ik ook.

11-05-2012, 13:50
Hopelijk kan Mirjam Jillal.
Elmagnifique heeft toch 4 visagisten?
Wat vind je van Zahara styling?

11-05-2012, 14:21
Dank jullie wel, dames. Jullie denken tenminste mee. Sara bab marrakech ben ik in 2009 nog langs geweest en vond haar make up maar jurken 10x niks. Ik weet niet hoe dat nu is. Dus ik ga zeker even contact op nemen. Iemand nummer voor mij?

Wat vinden jullie van Jamila badri? Ik begin er zelf van te giechelen, want eigenlijk ben ik zo wanhopig dat ik zelfs naar zianaat vraag waar ik voorheen niet eens naar omkeek. Triest.

Insha allah kan Mirjam Jilali en Insha allah bevalt Chaima zeist( wat ik betwijfel).

11-05-2012, 14:22



Citaat door Mnyrtarella:
Hopelijk kan Mirjam Jillal.
Elmagnifique heeft toch 4 visagisten?
Wat vind je van Zahara styling?
Ik vraag me af wat men doet met 4 visagisten? :s En welke van de 4 is nou echt goed? Want elmanifique is namelijk ook nog vrij op mijn datum.

11-05-2012, 14:28

Citaat door Nimbooda:
Ik vraag me af wat men doet met 4 visagisten? :s En welke van de 4 is nou echt goed? Want elmanifique is namelijk ook nog vrij op mijn datum.
Nu je het zegt, dat vraag ik me ook af. Ze heeft 4 visagistes, maar kan toch moeilijk meer dan 1 bruidje per dag aannemen. Voor hetzelfde geldt willen die bruidjes dezelfde jurk(en), wat dan?? Ik vind het maar raar.

Ik zit ook in een mega-dilemma met die 2 pfff!!!

11-05-2012, 14:33

Citaat door Nimbooda:
Dank jullie wel, dames. Jullie denken tenminste mee. Sara bab marrakech ben ik in 2009 nog langs geweest en vond haar make up maar jurken 10x niks. Ik weet niet hoe dat nu is. Dus ik ga zeker even contact op nemen. Iemand nummer voor mij?

Wat vinden jullie van Jamila badri? Ik begin er zelf van te giechelen, want eigenlijk ben ik zo wanhopig dat ik zelfs naar zianaat vraag waar ik voorheen niet eens naar omkeek. Triest.

Insha allah kan Mirjam Jilali en Insha allah bevalt Chaima zeist( wat ik betwijfel).
Sara vind ik niet zo denderend. haar jurken kunnen ook door gasten worden gedragen. Jahwar is ook saai en al helemaal met die sieraden op je voorhoofd. Nu kan je het leuk vinden, maar over een paar jaar zie je je foto's en dan schrik je je rot.

Neeehhh alsjeblieft geen Jamila Badri!!!!!!!!!!!!!!!!...Wollah ik heb een trauma overgehouden aan een kanariegele sisijurk die zo in een Wild West-trailer gebruikt kan worden. Gewoon niet doen! The worst ever negaffa die ik ooit heb meegemaakt

Niet wanhopig worden Het is idd stressen maar je moet aan je wensen prioriteit blijven geven. Bel Elmagnifique, Sahra Wedding, Chaima, Zahara styling etc. Reserveer de datum en ga in 1 week bij iedereen langs en weeg dan alles met elkaar af. Uiteindelijk kan je een goede keuze maken.


Citaat door Nimbooda:
Ik vraag me af wat men doet met 4 visagisten? :s En welke van de 4 is nou echt goed? Want elmanifique is namelijk ook nog vrij op mijn datum.
Vraag naar de portfolio en vergelijk het werk met elkaar, zodat je je voorkeur voor een visagiste kunt uitspreken.

Komt allemaal goed

Pagina's : [1] 2