Bekijk volle/desktop versie : Toen ik de dierenambulance belde, werd ik in de wacht gezet



11-05-2012, 07:28
Dat is toch niet normaal?!

Een vrouw reed een eend aan en die eend leed zo erg van de pijn je zag hem bewegen en trillen van de pijn. Een jongeman was zo dapper om het eendje op de stoep te tillen. Er kwam bloed uit haar hoofd en ze bleef met d'r vleugels wapperen van pijn. Ik belde gelijk de dierenambulance (144) nou! Ik werd 10minuten in de wacht gezegd en vervolgens werd de verbinding verbroken
Ik snap het niet! Het gaat hier om een leven hoor! Hard zeg


De vrouw kwam ook een kijkje nemen en reed vervolgens door

11-05-2012, 07:37


Wat zielig voor dat beestje Dan is Wilders idee voor dierenpolitie nog lang niet zo gek

11-05-2012, 07:45

Citaat door HetABC:
Wat zielig voor dat beestje Dan is Wilders idee voor dierenpolitie nog lang niet zo gek
Het was echt onwijs zielig! Snap niet dat het sommige mensen niet raakt

Ja geniaal idee! Had ik gelijk 211 (dierenpolitie ?!) kunnen bellen en dan kwamen ze met sirenes aanrijden en gingen ze de weg afleggen, het plaats delict mag niet vervuilt worden! :"en dan zouden ze de vrouw achtervolgen wat dus een achtervolging word

11-05-2012, 07:46
Aah, wat zielig. Is het eendje overleden of is hij uiteindelijk nog gered?
Ik vind het wel lief van jou dat je de tijd neemt om de dierenambulance te bellen en betrokken te zijn.

11-05-2012, 07:47


En in de rechtzaal zie je de kids en man van de dode dier met hun advocaat en een tolk (zal wel iemand van de PvDD zijn

11-05-2012, 07:49

Citaat door NietTeStoppuh:
Aah, wat zielig. Is het eendje overleden of is hij uiteindelijk nog gered?
Ik vind het wel lief van jou dat je de tijd neemt om de dierenambulance te bellen en betrokken te zijn.
Is gestorven maar het diertje stond zo te lijden en ik hield m'n paraplu boven haar lichaam (misschien dat de regen haar meer pijn deed ) er kwam een man langs en zei van draai haar nekje maar om want ze gaat zo alleen maar lijden... Maar we konden het niet doen. Te zielig

Het is lente! Dadelijk ging ze eten halen voor haar kindjes maar is ze nooit terug gekomen :-/

11-05-2012, 07:56

Citaat door RedLipstick:
Is gestorven maar het diertje stond zo te lijden en ik hield m'n paraplu boven haar lichaam (misschien dat de regen haar meer pijn deed ) er kwam een man langs en zei van draai haar nekje maar om want ze gaat zo alleen maar lijden... Maar we konden het niet doen. Te zielig

Het is lente! Dadelijk ging ze eten halen voor haar kindjes maar is ze nooit terug gekomen :-/
Moge Allaah je belonen meid, je hebt een hart van goud.

11-05-2012, 08:04

Citaat door NietTeStoppuh:
Moge Allaah je belonen meid, je hebt een hart van goud.
thanks mop