Bekijk volle/desktop versie : Tienduizenden willen moordenaar Pim Fortuyn in cel houden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-05-2012, 14:34
De petitie tegen een vervroegde vrijlating van Volkert van der G. is bijna 29 duizend keer ondertekend.

De teller staat donderdagochtend op 28.400, zo laat initiatiefnemer Hans Smolders, voormalig chauffeur van Pim Fortuyn en oud-LPF'er weten. Van der G. werd in 2003 veroordeeld tot achttien jaar cel voor de moord op Fortuyn. Hij kan, als als hij twee derde van zijn straf heeft uitgezeten, in 2015 vrijkomen. Dat wil Smolders, die Van der G. eigenhandig in de kraag wist te vatten nadat Fortuyn werd neergeschoten, met de petitie voorkomen.

Smolders ontving in een dag tijd bijna tienduizend steunbetuigingen nadat hij dinsdagavond in Nieuwsuur over de petitie vertelde. Voor de uitzending stond de teller op bijna twintigduizend.

(Novum)

10-05-2012, 14:46


Als Fockert van der G vrij mag komen over paar jaar waarom Mohammed B dan niet? Ze hebben beiden een bekende varken vermoord.. waarom meten die kaaskoppen altijd met 2 maten?

10-05-2012, 14:48
Ik heb nooit begrepen hoe het kan dat Volkert een minder zware straf heeft gekregen dan Mohammed B. Volgens mij heeft Volkert nog steeds een politiek figuur vermoordt, terwijl Mohammed een "niemand" vermoordde. Wat leven we toch in een fucked up society. Klopt niks van deze rechtssysteem.

10-05-2012, 14:56

Citaat door BANDIEMANNS:
Dit bericht gaat nu eenmaal over Volkert van der G. Het was de eerste politieke moord sinds de middeleeuwen..... En jah iemand die 18 jaar celstraf krijgt opgelegd.... dient deze uit te zitten. Dat slappe gelul ook altijd!
Kun jij het me even uitleggen waarom Fockert binnenkort weer vrij man is en Mohammed B nooit meer vrij zal komen??
Hoe zouden de ouders en familie van Homo pim zich nu voelen... De moordenaar van varken thea krijgt levenslang en de moordenaar van hun zoon,broer pim komt binnenkort vrij.. explaine please

10-05-2012, 14:57



Citaat door slep3:
Laat mij raden, jou ouders waren voordat ze trouwde broer en zus of neef en nicht?
en jou vader is ook je opa toch?

10-05-2012, 15:01
Voor de mongolen onder ons die zich af vragen waarom Mohammed B niet vrijkomt HIJ HEEFT GEEN SPIJT BETUIGT EN ZEI DAT HIJ HET ZO WEER ZOU DOEN. Achteraf heeft hij daar spijt van, maar is al te laat!

10-05-2012, 15:37

Citaat door slep3:
Klopt, zijn grote voorbeeld was dan ook Mohammed.
Mohammed B.???

10-05-2012, 15:42
Dat Mohammed B een langere straf heeft gekregen begrijp ik enigszins wel.. Ze hebben allebei iemand dood geschoten alleen Mohammed B heeft ook nog een mes in z'n borst gestoken met een briefje erop..
Wat ik niet begrijp is dat Pim Fortuyn is uitgeroepen tot ''Nederlander Allertijden''. Dus van alle Nederlanders die er ooit hebben geleeft was hij de belangrijkste en dit omdat hij '' Het vrije woord'' vertegenwoordigde.. Dit vind ik echt te triest voor woorden.. Dus Nederlanders hebben een kale homo nodig om dingen bespreekbaar te maken.. Zijn ze zelf niet mans genoeg om te kunnen zeggen wat ze denken??

10-05-2012, 16:04

Citaat:
Als Fockert van der G vrij mag komen over paar jaar waarom Mohammed B dan niet? Ze hebben beiden een bekende varken vermoord.. waarom meten die kaaskoppen altijd met 2 maten?
Citaat:
dat vind ik ook en niks bekende

moord=moord bekende of nit

10-05-2012, 16:08

Citaat:
Voor de mongolen onder ons die zich af vragen waarom Mohammed B niet vrijkomt HIJ HEEFT GEEN SPIJT BETUIGT EN ZEI DAT HIJ HET ZO WEER ZOU DOEN. Achteraf heeft hij daar spijt van, maar is al te laat
Citaat:
moord=moord dus als ik nu een plan maak

1. ik ga iemand vermoorden
2. dan ga ik een valse spijt betuigen zo dat ik niet levens lang krijg

lekker makelijk of kan de rechter gedachten lezen?

10-05-2012, 16:12
van mij mag hij gewoon vrij komen. Hij lijkt me minder gevaarlijk voor de gewone burger dan een gemiddelde moordenaar.
waarom zou hij langer moeten zitten dan anderen? zo bijzonder vond ik die relnicht Pim ook weer niet. en volkert mag wel bij mij onderduiken.

10-05-2012, 16:14
misschien kan die na zijn vrijlating op de koffie bij Greet wilders.

10-05-2012, 16:19



Citaat door Rapunzel21:
Pim was homo.
Echt waar ?

10-05-2012, 16:20
Bokitoo, schandalig wat je zegt, dit soort radikalinkski's moeten gewoon nooit meer de straat op, hij heeft netzomin als Bouyeri spijt betuigd.

10-05-2012, 16:27

Citaat door Veerzara:
Als Fockert van der G vrij mag komen over paar jaar waarom Mohammed B dan niet? Ze hebben beiden een bekende varken vermoord.. waarom meten die kaaskoppen altijd met 2 maten?
Misschien omdat Mohammed Bouyeri levenslang heeft gekregen ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6